Ebay 94

  • 51 014
  • 751
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 282
поръчах една раница, която си имаше тракинг нъмбър и на проследяването си пише " in transit" поръчах я и я платих на 4ти март доставката беше до 14 април, не получих нищо, отворих кейс, свързах се с продавача и  му обясних той ми прати линка от тракинг нъмбър-а и ми каза да почакам още 7 дни ако е удобно, изчаках и пак нищо  писах му и ми отговори, че съжалява затова и че може да ми я прати отново. Какво мислите дали е възможно да ме измами и да не ми прати нищо, направо да искам рифънд или ?
Имала съм такива случаи и обикновено предпочитам веднага да поискам рифънд. Повторното изпращане означава, че вече ще излезете от срока за възможно обжалване на сделката (30 дни след 14 април) и съответно, ще бъдете без всякаква защита, ако отново не получите стоката. Продавачът може и да е коректен, а може и да не е, и винаги има риск от измама. Особено ако стоката идва, например, от Китай, е добре човек винаги да има едно наум.
Аз бих си поискала парите направо без повече изчакване, и бих потърсила да си купя раницата от другаде, надали е толкова уникална само при този продавач да я има.
(Ако, обаче, раницата се получи някой ден, бих върнала парите на човека.)

# 691
  • Мнения: 330
Имам проблем с една англичанка, която си купи от мен играчка преди много време (покупката я няма в историята вече), сега ми изпраща съобщение, на което се оплаква че играчката се е счупила след  два дни игра, що за качество и т.н.
Искаше да я заменя с друга такава, за моя сметка. Аз и отказах, разбира се. Предложих й да й изпратя друга, като за нея ще плати половин цена, като в този случай правя компромис, защото ще съм на загуба. Тя се разгневи и заяви, че нямало да плаща два пъти, трябвало да подменя артикула, щяла да пише на Ибей и т.н.
Бях спокойна понеже знаех, че съм в правото си, но сега видях, че тя отново е купила от мен същата играчка. Не пише съобщение за да си поиска отстъпката, която и предложих.
На 100% съм сигурна, че крои план някакъв за да ме накаже.
Как мога да предотвратя евентуални, коварни действия от нейна страна?
Имам нужда от съвети.

# 692
  • Мнения: 45
Не съм имала същия проблем, но аз блокирам веднага купувачи, които не ми плащат или имат някакви неоправдани претенции. Например един купувач ми писа, че не си е получил стоката, аз върнах парите, но веднага го блокирах, за да не може да купува повече от мен. Нямаше как да видя дали това е вярно, тъй като тракинга до Ирландия не работи, но ми се струва, че нещо ме излъга. Друг, който ми постави негативна оценка, само защото не си е направил труда да прочете описанието на стоката, за което аз съм отделила време да направя, също го блокирах.
Моят съвет е веднага да блокираш купувачи, които ти се струват съмнителни. Иначе какво може да направи тази, може би иска да ти постави негативна оценка, знам ли? Няма никаква логика в действията й. Странни хора, как им се занимава с глупости не знам.

# 693
  • Мнения: 330
Сумата за играчката е нищожно малка, особено за техният стандарт. Не вярвам тази жена да го прави за парите, по скоро за някакви извратени  нейни принципи.
Помислих си да й върна парите и да я блокирам, но се замислих, че тя ако е решила да отмъщава може да го направи чрез неин познат, за който аз няма как да знам.
Какво може да направи ли? - Може да пише, че съм й изпратила празен плик, или, че играчката е била дефектна още веднага, може да ми сложи негативен фидбек.
Май трябва да си осигуря солидни доказателства ( например видеоклип при изпращането) за да спечеля евентуално дело, ако важи изобщо или да пиша в хелпа и да искам съвет от тях.
В егати простотията ме забърка тая кукувица.

# 694
  • Мнения: 499
Колко време след края на търга трябва да се плати? Три дни чакам плащане на смешна сума.

# 695
  • Мнения: 1 178
Ще снима счупената играчка и ще каже, че е получила в това състояние. Поне според мен, по-добре я блокирай и не се занимавай с нея.  Peace

# 696
  • Мнения: 417
Здравейте,от Ebay си поръчах една рядка картичка от САЩ,мина един месец и още не я получих,а обикновено ги получавам за седмица-10 дни. С кого трябва да се свържа за да ми върнат парите и каква е процедурата?
Извинявам се,ако въпросът е обсъждан,знам,че в страницата на Ebay също пише,но ми е трудно да се ориентирам. Simple Smile

# 697
  • Мнения: 77
Здравейте!Искам да попитам имали начин да откажа направено плащане с paypal .Благодаря

# 698
  • Пловдив
  • Мнения: 4 542
Здравейте,от Ebay си поръчах една рядка картичка от САЩ,мина един месец и още не я получих,а обикновено ги получавам за седмица-10 дни. С кого трябва да се свържа за да ми върнат парите и каква е процедурата?
Извинявам се,ако въпросът е обсъждан,знам,че в страницата на Ebay също пише,но ми е трудно да се ориентирам. Simple Smile

А свърза ли се продавача като първо?
Да, въпросът е обсъждан хиляди пъти, пускаш кейс в ибей или диспут в Pay Pal, където си избереш.




Здравейте!Искам да попитам имали начин да откажа направено плащане с paypal .Благодаря

Погледни си опциите в Pay Pal, ако може да се откаже - ще имаш таква опция.Ако плащане е приключено - няма да стане.

# 699
  • Мнения: 417
Здравейте,от Ebay си поръчах една рядка картичка от САЩ,мина един месец и още не я получих,а обикновено ги получавам за седмица-10 дни. С кого трябва да се свържа за да ми върнат парите и каква е процедурата?
Извинявам се,ако въпросът е обсъждан,знам,че в страницата на Ebay също пише,но ми е трудно да се ориентирам. Simple Smile

А свърза ли се продавача като първо?
Да, въпросът е обсъждан хиляди пъти, пускаш кейс в ибей или диспут в Pay Pal, където си избереш.




Здравейте!Искам да попитам имали начин да откажа направено плащане с paypal .Благодаря

Погледни си опциите в Pay Pal, ако може да се откаже - ще имаш таква опция.Ако плащане е приключено - няма да стане.
Обсъдено е ,да.Но казва,че нищо не може да направи.

# 700
  • Пловдив
  • Мнения: 4 542
cooxixx в такъв случай виж добре как си със сроковете и според това зависи къде ще пускаш кейс/ диспут.

# 701
  • Мнения: 417
cooxixx в такъв случай виж добре как си със сроковете и според това зависи къде ще пускаш кейс/ диспут.
Мерси,може и да поизчакам още малко,но сигурно ще пусна кейс.Ако има нещо,ще питам,надявам,се,че не е проблем. Simple Smile

# 702
  • Мнения: 32
Здравейте! Вече няколко години пазарувам в ибей, но сега за кратко време попаднах на некоректни продавачи. Взех един ключ за фарове и се оказа, че липсва една позиция. Съответно не работи правилно. Писах на търговеца и няколко дни нищо. Оставих отрицателен фийдбек и веднага се засили с предложения за връщане на пари, но и корекция на мнението. Дайте съвет как да постъпя. Да приема парите и да поправя мнението или да зарежа сумата и да му оставя отрицателната оценка.

# 703
  • Пловдив
  • Мнения: 4 542
Здравейте! Вече няколко години пазарувам в ибей, но сега за кратко време попаднах на некоректни продавачи. Взех един ключ за фарове и се оказа, че липсва една позиция. Съответно не работи правилно. Писах на търговеца и няколко дни нищо. Оставих отрицателен фийдбек и веднага се засили с предложения за връщане на пари, но и корекция на мнението. Дайте съвет как да постъпя. Да приема парите и да поправя мнението или да зарежа сумата и да му оставя отрицателната оценка.

Приеми парите, НО коригирай фийдбека след като ги получиш.

# 704
  • Мнения: 32
Добре. Обаче много ме ядосват с тази опция за промяна. Така се заблуждават другите клиенти. Ако си натрупат отрицателни оценки ще си помислят преди да се подиграват с клиентите си. В предния случай с батерий прежалих 2£ (предложени за компенсация за грешката) и оставих отрицателната оценка. В последствие се оказа, че не само не са същите, но и не се зареждат (купени за зареждащи).

Общи условия

Активация на акаунт