Ebay 94

  • 50 957
  • 751
  •   1
Отговори
# 705
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Имам спешна нужда от помощта на тези които продават. Спечелих една рокля, но продавача не може да ми изпрати коригирана фактура за доставката. С него си писахме преди да наддавам че ще я изпрати с RM-SP а не както бе пусната обявата с Priority Int.Delivery.
Im sorry I cannot do anything to your order until your international priority shipping is paid - every time I try to print the postage label I get this - ou can't send invoice for this order.
The item(s) will be sent using the Global Shipping Programme. As part of the programme, buyer directly pays international postage and import charges to the third-party delivery provider. The buyer will still be able to complete checkout even if you don't send an invoice.
Някой може ли да ми каже как може най-лесно да се направи нова фактура така че да излезе Economy int.delivery при положение че обявата е пусната с Priority? Знам че е възможно тъй като са ми го правили и друг път, но тази мома не е наясно, та ако мога да и обесня какво да направи за да ми прати фактура. Предложих и да и платя с английски адрес и после като и имам мейла да доплатя разликата, но тя пак ми обеснява че не може да направи нова фактура, а не ми се иска да платя 15 лири доставка и после я ми ги върне, я не.

И още един въпрос. Преди време пуснах кейс за неполучена стока, продавача ми върна парите. Да, ама след 3м стоката пристигна и му пиша да ми прати наново фактура, а той ми отговаря Would you mind us sending a money request to your email? Как става това? От пейпал явно, но как?

# 706
  • Мнения: 125
ronicat, продавачът използва Global Shipping Programme. Това е нова услуга на Ибей от преди няколко месеца. Няма как сам да ти промени пощенските, защото те се изчисляват автоматично от Ибей. Вариантът е да се откаже от програмата за конкретната обява, но не знам дали това е възможно след като търгът вече е свършил. Помоли го да опита.

Относно втория въпрос, просто си дай имейла, с който си регистрирана в ПП, и той ще ти изпрати искане за сумата.

# 707
  • Мнения: 417
Здравейте!Пак съм аз. Simple Smile
Писах request до купувача.Трябва да чакам до 5-ти май и ако не ми е отговорил, ще пусна case.
Въпросът ми е има ли определен срок,в който трябва да пусна case? Simple Smile

# 708
  • София
  • Мнения: 9 850
Здравейте!Пак съм аз. Simple Smile
Писах request до купувача.Трябва да чакам до 5-ти май и ако не ми е отговорил, ще пусна case.
Въпросът ми е има ли определен срок,в който трябва да пусна case? Simple Smile
Има срок и той е 30 дни от датата на доставката или в случая - очакваната дата за доставка (estimated delivery).

# 709
  • Мнения: 572
Привет,
Извинявам че нахлувам така в темата, но имам нужда от малко помощ.
Извинявам се и за ТЪПЯ си въпрос, но просто малко прибързано се хвърлих да натдавам за един фотоапарат. Търга приключва в неделя. Питането ми е има ли срок и ако да какъв е за плащане на спечен търг?

# 710
  • Пловдив
  • Мнения: 4 534
Привет,
Извинявам че нахлувам така в темата, но имам нужда от малко помощ.
Извинявам се и за ТЪПЯ си въпрос, но просто малко прибързано се хвърлих да натдавам за един фотоапарат. Търга приключва в неделя. Питането ми е има ли срок и ако да какъв е за плащане на спечен търг?

На самия търг трябва да пише, продавачите обикновено описват срок за плащане.По ибейски правила е 7 дни, но на четвъртия ден се отваря кейс за неплатена стока.Щом има време до приключването, може да пишеш на търговеца да отмени бида - това в случай, че искаш да се откажеш.

# 711
  • Мнения: 572
Привет,
Извинявам че нахлувам така в темата, но имам нужда от малко помощ.
Извинявам се и за ТЪПЯ си въпрос, но просто малко прибързано се хвърлих да натдавам за един фотоапарат. Търга приключва в неделя. Питането ми е има ли срок и ако да какъв е за плащане на спечен търг?

На самия търг трябва да пише, продавачите обикновено описват срок за плащане.По ибейски правила е 7 дни, но на четвъртия ден се отваря кейс за неплатена стока.Щом има време до приключването, може да пишеш на търговеца да отмени бида - това в случай, че искаш да се откажеш.

Горгона, много благодаря за информацията, нямам намерение да се отказвам просто питам. С две думи няма проблем че щом търга приключва в неделя в 20,40 вечерта, аз да платя в понеделник през деня Simple Smile поне така го разбрах, а в самия търг не видях да пише срок за плащане. Отново тъп въпрос но къде трябва да го пише това? Става дума за ebay.de

# 712
  • Пловдив
  • Мнения: 4 534
В самото описание на продукта, във всички платформи е така.

# 713
  • Мнения: 496
В самото описание на продукта, във всички платформи е така.

Не е във всички  Sad
В испанския не го пише, отварям историята на покупките през Ebay UK, за да ги видя датите на доставки.
Възможно е при мен да е някакъв дефект, но в Ebay.ES не се показват тези дати  Confused

# 714
  • Пловдив
  • Мнения: 4 534
В самото описание на продукта, във всички платформи е така.

Не е във всички  Sad
В испанския не го пише, отварям историята на покупките през Ebay UK, за да ги видя датите на доставки.
Възможно е при мен да е някакъв дефект, но в Ebay.ES не се показват тези дати  Confused

Не знаех..сори за подвеждането в такъв случай.

# 715
  • Мнения: 496
Не е подвеждане, то не може да знаеш по всички платформи какво се вижда  Hug
Все ми е чудно защо само в UK го има, или поне аз само там съм го забелязала. В DE и com не съм влизала скоро и не зная.

# 716
  • Мнения: 2 280
Поръчах едни обувки за дъщеричката ми, на описанието пишеше "нови с кутия". Само че , се оказва, че хич не са нови. Имат драскотини, видях и обелена боя , която едва се забелязва, но си личи, че не са нови. Имат и кутия, но не от същата марка, което означава, че и тук продавача е излъгал. Писах му преди няколко дни, но не отговори. Сега пак му писах.. Какво мога да направя? Да оставя ли направо негативен коментар?

едит: току що ми отговори така: Diese Schuhe sind neu! An den Schuhen sind keinerlei Gebrauchsspuren!
Нещо не мога да си преведа точно... как така хем са нови, хем имат признаци на износване? (така ми го превежда гугъла Simple Smile)

Какво да правя?

# 717
  • Мнения: 145
Поръчах едни обувки за дъщеричката ми, на описанието пишеше "нови с кутия". Само че , се оказва, че хич не са нови. Имат драскотини, видях и обелена боя , която едва се забелязва, но си личи, че не са нови. Имат и кутия, но не от същата марка, което означава, че и тук продавача е излъгал. Писах му преди няколко дни, но не отговори. Сега пак му писах.. Какво мога да направя? Да оставя ли направо негативен коментар?

едит: току що ми отговори така: Diese Schuhe sind neu! An den Schuhen sind keinerlei Gebrauchsspuren!
Нещо не мога да си преведа точно... как така хем са нови, хем имат признаци на износване? (така ми го превежда гугъла Simple Smile)

Какво да правя?



keinerlei Gebrauchsspuren е никакви следи от употреба.

# 718
  • Мнения: 2 280
Е значи лъже...видно имат следи....

# 719
  • Пловдив
  • Мнения: 4 534
Е значи лъже...видно имат следи....

Отвори кейс за стока, неотговаряща на описание, снимай обувките и действай.

Общи условия

Активация на акаунт