Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 86 012
  • 764
  •   2
Отговори
# 150
  • Мнения: 1 685
Правих плащане в евро през Пейпал. Имам налични евро и долари. Изтеглиха ми еврото и тъй като не беше достатъчно доплатих и от картовата наличност. Не можаша ли да си преобразуват от доларите и да вземат цялата сума от пейпал сметката ми?
Другия ми въпрос е, мога ли да платя застраховка в Алианц от Пейпал? Трябва да плащам в долари и имам достатъчно там. Не искам да ги обръщам в лв за да отидат в банковата ми сметка и после пак в долари за да платя на Алианц.
И последно. Как да прехвърлям пари от Пейпал в банковата ми сметка?

# 151
  • ...край Дунава
  • Мнения: 212
Получих имейл, съмнително ми е:

service <mobile@managerpaypal.com>

Скрит текст:
PayPal Customer,


We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.

We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.

What's the problem?

We want to make sure that no one has logged in to your account without your
permission.

http://paypal.com.uk.cgi-bin.helpweb.cmd.kaosbagoes.com/uk/

If you see a payment that you don't recognise, let us know by going to the
Resolution Centre. Click "Dispute a Transaction" to report an unauthorised
transaction.

Reference Number: PP-a8103A45731028EA791AD


How you can help

It's usually quite straightforward to take care of these things. Most of
the time, we just need some more information about your account or latest
transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Centre.

Yours sincerely,
PayPal

----------------------------------------------------------------------
Help Center:
http://paypal.com.uk.cgi-bin.helpweb.cmd.kaosbagoes.com/uk/
Security Center:

This email was sent by an automated system, so if you reply, nobody will
see it. To get in touch with us, log in to your account and click "Contact
Us" at the bottom of any page.

Copyright © 1999-2015 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.а r.l. et Cie, S.C.A.
Sociйtй en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PayPal Email ID PP - 8103A45731028EA791AD

# 152
  • Мнения: 7
Получих имейл, съмнително ми е:

service <mobile@managerpaypal.com>

Скрит текст:
PayPal Customer,


We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.

We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.

What's the problem?

We want to make sure that no one has logged in to your account without your
permission.

http://paypal.com.uk.cgi-bin.helpweb.cmd.kaosbagoes.com/uk/

If you see a payment that you don't recognise, let us know by going to the
Resolution Centre. Click "Dispute a Transaction" to report an unauthorised
transaction.

Reference Number: PP-a8103A45731028EA791AD


How you can help

It's usually quite straightforward to take care of these things. Most of
the time, we just need some more information about your account or latest
transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Centre.

Yours sincerely,
PayPal

----------------------------------------------------------------------
Help Center:
http://paypal.com.uk.cgi-bin.helpweb.cmd.kaosbagoes.com/uk/
Security Center:

This email was sent by an automated system, so if you reply, nobody will
see it. To get in touch with us, log in to your account and click "Contact
Us" at the bottom of any page.

Copyright © 1999-2015 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.а r.l. et Cie, S.C.A.
Sociйtй en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PayPal Email ID PP - 8103A45731028EA791AD

На първата страница от 11-та тема  ЧревоУгодник е написал :
"... Това е фишинг(фалшив) имейл и не идва от тях, ако в съдържанието на имейла няма твоите имена, значи НЕ е от тях и го игнорираш"

Ако не съдържа имената ти има голяма вероятност да е фалшив.На този линк от помощният център на Пейпал също го пише

https://www.paypal.com/bg/webapps/helpcenter/helphub/article/?ar … 4524&rankId=1

Аз например избягвам да отварям линкове от писмата които ми пращат за по-сигурно.
Можеш също да докладваш на Пейпал за това писмо ако се окаже фалшиво.

# 153
  • Мнения: 8
Получих имейл, съмнително ми е:

service <mobile@managerpaypal.com>

Скрит текст:
PayPal Customer,


We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.

We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.

What's the problem?

We want to make sure that no one has logged in to your account without your
permission.

http://paypal.com.uk.cgi-bin.helpweb.cmd.kaosbagoes.com/uk/

If you see a payment that you don't recognise, let us know by going to the
Resolution Centre. Click "Dispute a Transaction" to report an unauthorised
transaction.

Reference Number: PP-a8103A45731028EA791AD


How you can help

It's usually quite straightforward to take care of these things. Most of
the time, we just need some more information about your account or latest
transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Centre.

Yours sincerely,
PayPal

----------------------------------------------------------------------
Help Center:
http://paypal.com.uk.cgi-bin.helpweb.cmd.kaosbagoes.com/uk/
Security Center:

This email was sent by an automated system, so if you reply, nobody will
see it. To get in touch with us, log in to your account and click "Contact
Us" at the bottom of any page.

Copyright © 1999-2015 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.а r.l. et Cie, S.C.A.
Sociйtй en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PayPal Email ID PP - 8103A45731028EA791AD

На мен ми прилиа на така наречения PHISHING мейл, по-добре да не следваш линка

# 154
  • Мнения: 330
Зададох въпроса си и в друга тема, но явно е за тук.
Някой има ли идея на какво може да се дължи намаляването на парите ми, без видима причина в сметката ми в Пей Пал ?
От вчера до днес тя е намаляла с $8 без причина, няма и нищо отразено в историята. Онзи ден също забелязах, че е по-малко от предния ден, но не бях сигурна, затова си записах с точност сумата.
Имам текущи дължими такси, но е рано за тях и обикновено ги отразяват в историята, пък и сумата, която дължа е доста по-голяма. Не съм купувала нищо, направо не знам какво се случва.
Писах и в съпорта им, но още нямам отговор.

# 155
  • Мнения: 4 032
Здравейте,
направих плащане към адидас, но те ми върнаха парите и канселираха поръчката. Получих мейл от пейпал, че са ми върнали парите, но не ги виждам нито в картата ми, нито в paypal акаунта. Виждам си само в paypal акаунта върнатата транзакция. Някаква идея, дали ще се появят, трябва да изчакам или нещо друго?

# 156
  • Мнения: 3
Здравейте, имам доста изнервящ проблем.
Направих си регистрация "Пей-Пал" преди месеци добавих си към акаунта картата, верифицирах я и всичко беше наред. Пазарувах си без проблем. Вчера внесох пари и започнах да поръчвам, поръчах доста неща и всичко си беше наред докато не ми изписа "The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue."
В картата има 200 лева няма как грешката да е от недостиг. Опитвам се вече 2 дни да намеря решение и нищо.
#Cussing out

# 157
  • Мнения: 5 790
Здравейте,
направих плащане към адидас, но те ми върнаха парите и канселираха поръчката. Получих мейл от пейпал, че са ми върнали парите, но не ги виждам нито в картата ми, нито в paypal акаунта. Виждам си само в paypal акаунта върнатата транзакция. Някаква идея, дали ще се появят, трябва да изчакам или нещо друго?

3-4 работни дни в банката проверете.

Здравейте, имам доста изнервящ проблем.
Направих си регистрация "Пей-Пал" преди месеци добавих си към акаунта картата, верифицирах я и всичко беше наред. Пазарувах си без проблем. Вчера внесох пари и започнах да поръчвам, поръчах доста неща и всичко си беше наред докато не ми изписа "The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue."
В картата има 200 лева няма как грешката да е от недостиг. Опитвам се вече 2 дни да намеря решение и нищо.
#Cussing out

Опитайте отново в понеделник да платите. Може да има проблем в комуникацията между банката ви и Пейпал.
Ако не стане и утре - обадете се в банката и проверете за блокирани суми.

# 158
  • Мнения: 16
Получих това по пощата:
Dear member,
 
The credit card we have on file for your PayPal service was declined when we attempted to bill you on 09/03/2015 for your most recent service fees.
 
For this reason, your service could be suspended.
 
You must update your billing information immediately in order to avoid any interruption to your services. Once your credit card information is updated, you
will be charged immediately, as soon as payment is received. You can update your credit card simply by download the form attached in email
 
Thanks.
Libby Barr
Managing Director, Customer Service



Какво точно не е наред ???Нещо ми намирисва тоя мейл.

# 159
  • Мнения: 181
Аз също получих такова писмо.Тъй като са зачестили измамите,изобщо не обръщам внимание на подобни имейли.Директно ги изтривам.Влизам в пейпал-акаунта си,но не от линк даден в имейла и там ако има нещо е отразено.Така че изтривайте си тези имайли и не се логвайте от дадения линк в акаунта си.А ако сте го направили-сменете си паролата...

# 160
  • Мнения: 16
И аз си помислих,че е измама ама да попитам все пак.БЛАГОДАРЯ!!!

# 161
  • Мнения: 44
Здравейте,

един въпрос по повод верифицирането на карта.
Направих си акаунт в пейпал вчера. Искам да верифициравм Виза Електрон на Експресбанк.
Взе ми 1 евро от сметката, но за транзакцията виждам код който е 11 цифрен, а не 4.

Трябва ли да чакам още 2-3 дни или с този код да се регистрирам?

# 162
  • Мнения: 5 790
Здравейте,

един въпрос по повод верифицирането на карта.
Направих си акаунт в пейпал вчера. Искам да верифициравм Виза Електрон на Експресбанк.
Взе ми 1 евро от сметката, но за транзакцията виждам код който е 11 цифрен, а не 4.

Трябва ли да чакам още 2-3 дни или с този код да се регистрирам?


1 евро е само блокирано, за да се уверят, че картата съществува.
Транзакцията за 1.50 евро за верифициране трябва да я наредите. Ако не сте я наредили, няма как да ви се верифицира картата. За да верифицирате, влизате в акаунта си и вдясно има ред, на който може да кликнете - Verify my card пише. След това ще ви изтеглят 1.50 евро, а след 3-4 дни, когато вашата банка осчетоводи трансакцията, ще видите кодът, както е написано в първия пост на тази тема.

# 163
  • Мнения: 7
Здравейте, писах по назад в темата за един проблем който имах във връзка с открадната пратка.
Днес изпращачът ми писа :

"Today PostNL contacted us that the parcel is lost definitive.
Please close the dispute at PayPal. Otherwise we couldn’t refund the total payment of € 83,25.
Could you inform us when the dispute has been resolved. "

От магазина са коректни и не мисля че ще ме излъжат.Но все пак предпочитам да се подсигуря, ако затворя диспута знам , че след това не мога да го отворя отново но има ли друг начин да си потърся парите чрез Пейпал, в случай , че продавачът е решил да ме излъже.

# 164
  • София
  • Мнения: 2 296
Не, нямаш никакви гаранции, че ще си получиш парите, ако затвориш диспута.
Аз  не бих го затворила.  Peace

Общи условия

Активация на акаунт