Явлението "Бг-продавачка"

  • 95 730
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 1 455
  • Мнения: 9 475
Имаме, Лил. Просто в този момент последното за което се сетих е паник бутона.

# 1 456
  • Мнения: 3 784
А,да- и  любимото ми- при влизане на клиента поздравявам, усмихвам се, опитвам се да завържа разговор, за да разбера какво търси клиента, за да му помогна да се ориентира/ минавала съм обучение какво и как да питам, не го правя щот така ми харесва, а защото така изисква шефа/......,а насреща ми- мълчание, нацупени физиономии, често похапват или дъвчат дъвка.....или троснато ми отговарят в стил:"Ко,искам нещо,ще ти кажа,ма!"/това наскоро една доста "направена" девойка ми го отговори....просто да ти напълни душата/.....А,да- и тук чета, че много от Вас не желаят да им досаждат продавачите- ОК,не горим от желание,бъдете сигурни.Но, кой,ако не човека дето е там всеки ден знае кое къде е, какво е и колко струва.......или е друго да си поровиш сам, до поразбуташ стоката,да пробваш нещо, дето на теб ти хареса,ма може и да не е твоят размер. Пък после простите продавачки да оправят  и да плащат липси и повредени стоки. Понеже, обикновено, са много добре заплатени.

Аз поздравявам при влизане, но моля да не се изисква от мен да минавам интервю във всеки магазин, в който вляза. Когато си търся нещо определено, влизам в 20-ина магазина за по минута до пет, мога да се ориентирам какъв е шансът да имат стока от този тип и най-вече, питам. Питам, когато преценя. Имате ли [къси лилави рокли], търся [дреха за бал].

Разберете, клиентите ви не са глупаци. Обикновено си знаят размера (омръзнало ми е да споря с консултантки, че това, което настояват да пробвам, ще ми е малко), обикновено знаят да говорят и са способни да попитат "Имате ли този модел в еди-какъв си цвят или в еди-какъв си номер?".

Мислех, че дрехите на релсите са за разглеждане, а не за отцепване с въжета като в музей. Мислех, и че се пробва това, което ти е харесало, а не всяка грозотия, само защото я има в твоя размер.

Последна редакция: ср, 29 юли 2015, 22:51 от Nickkie

# 1 457
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Да, някои бавно вдяват и все им е странно.
Да замериш някого със стотинки, когато той работи на каса е посегателство. Не знам дали Бела го е отлепила от земята, като го е хванала за яката, но не е трябвало да го оставя само с това. Разбирам, че понякога реакцията е повлияна от силната емоция, но на такова място, при такива олигофренски работодатели, трябва да се очаква винаги някой да изпуши, затова продавачите на тези места трябва да бъдат обучени в самозащита и бърза реакция за да повикат помощ или най-добре полиция.

# 1 458
  • Другата България
  • Мнения: 37 343
Ники, изтриха и моя, и твоя пост, но надявам се разбираш прекрасно какво имах предвид одеве, когато си говорехме за това как начинът на поведение говори прекрасно за индивида. Laughing Wink
Тук имаш нагледно доказателство за това.

# 1 459
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Бела, дали твоето поведение говори достатъчно за индивида Бела? Някой тук се опитва да остроумничи, но не се усеща, че в думите му попадат и други потребители с изказани мнения.
А поведението на Жана? Какъв ли индивид е тя, щом нейното поведение е да притеснява клиентите и да им определя колко да се чудят.

# 1 460
  • Мнения: 3 784
Мери, току-що забелязах, че са изтрити два мои поста, и не разбирам защо, след като единият беше точно по темата - за причините на лошата комуникация продавач-клиент в България като цяло и отговор на въпроса как да се постъпи в конкретна ситуация между продавач и клиент. Не ми е голяма драма, не държа постовете ми да стоят за поколенията, но след като не може да се пише по темата, вероятно няма смисъл да пишем изобщо в нея.

# 1 461
  • Мнения: X
Ники,явно предпочиташ да си губиш времето,щото смяташ,че сама  можеш да се самообслужваш. Затова има магазини,в които ти е осигурено това право,но пък има и магазини в които стоките са единични бройки,не е предвидено да се самообслужват клиентите и се знае от персонала кое кой размер е и съответно на какъв човек става/щото има и умалени и уголемени неща,както и специфични модели,предназначени за определена структура/.......Е,там е недопустимо да се рови......обаче,пак се пробват.И,не е въпроса,че стоката е некачествена.....но,като се опита някой да се нацеди в нещо,което му е три размера по-малко.......и най-здравото да е, му се разваля фасона....Но,явно наистина трябва да се опънат въжета и сигнализация да има......ли както беше едно време-зад щанда и да няма достъп.
Трещерица,за лелките беше просто израз........и аз съм лелка/и то в критическата/,ама гледам да не ми личи отдалеч,ако не съм си пила хапчетата....Иначе и млади моми има много,дет да ти е драго да ги пратиш да си наваксват първите седем.Но,приемете,че и в търговията,както във всички други области работят хора,които заслужават да се държите с тях като с бели хора.
Лиляна,не зная защо смяташ,че по няколко поста можеш да прецениш човека?

# 1 462
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
...
Лиляна,не зная защо смяташ,че по няколко поста можеш да прецениш човека?
Не го смятам аз. Аз само разсъждавах върху това:
... начинът на поведение говори прекрасно за индивида. Laughing Wink
Тук имаш нагледно доказателство за това.

# 1 463
  • Мнения: X
Лиляна , може ли най-учтиво да те помоля да престанеш да повтаряш едно и също вече 100 страници , м ? Ставаш изключително досадна за четене.
То за това се трият мнения.
Ако обичаш - не се занимавай с мен повече.

# 1 464
  • Мнения: 3 784
Ами аз питам, Анонимен, когато искам да пробвам нещо, не се напъхвам в склада да се самообслужвам. Разглеждам това, което е изложено - предполага се, че то е със свободен достъп за клиента. В нито един бутик, включително в тези с единичните бройки не съм била свидетел на отношение "гледай от метър, минимум, ръцете до тялото".

Относно модела, със сигурност съм по-наясно от консултантите какво е подходящо за структурата ми и какво не, по простата причина, че точно на тази структура избирам дрехи да не казвам колко години.  Laughing А относно размера, наистина съм уморена да споря, че това, което настояват да облека, ще ми е малко. Очевидно и тренираното око се лъже. А моето, облекчено от факта, че отговаря само за своята фигура, е наясно способно ли е да се пъхне в тази дреха или не (настрана факта, че си знам размера като цифра, защото, както казваш, има умалени и уголемени). Явно им изглеждам миниатюрна на хората, не знам. Във всеки случай, не съм гениално изключение. Имайте повече доверие на мозъка на клиентите си, това исках да кажа.

Съгласна съм с теб за нуждата от правилна двустранна комуникация, и точно за това писах в поста си отпреди час-два, който са изтрили.  

Мери, честно казано, не чета постовете с офтопик конфронтации на последните страници на тази тема, та наистина не вдявам за какво и кого се пише. Но и не ми се вдява.  Peace

# 1 465
  • Мнения: 9 571
Темата май върви към ключ като гледам как се ласкаете една друга всичките  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт