Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 444
  • 103
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 1 668
Вие наистина ли говорите за букинг  newsm78. ползвала съм сайта стотици пъти и досега съм получавала винаги това, за което съм плащала.  Имала съм гафове само 2 пъти. Единия път пролетта в Париж не бях дочела, че картата, с която съм платила трябва да е в мен и съответно трябваше да върнат парите по картата, с която е направена резервацията и да вземат пари от друга карта, която беше в мен. Не е имало драми - просто аз не бях дочела. Вторият път за една резервация в Рио - резервиран хотел, но не дръпнаха парите. Звъняхме и те казаха, че политиката им е такава, че дърпат парите в деня на настаняването. Съответно не успяха няколко пъти да направят трандакцията от кредитната карта, която е упомената и трябваше хотелът да се плати на място. Не е било драма - българските КК не навсякъде минават и това често е заради ограничения на нашите банки. Букинг и двата пъти се хвърлиха да помагат с каквото могат и бяха супер отзивчиви. Та... при толкова резервации с тях аз лично проблеми с тях не съм имала. направо ми е чудно като чета.

# 91
  • Мнения: X
Сития на гладния не вярва. При мен сгафиха веднъж, но от тогава си отварям очите на 4 и ги ползвам само за информация.

# 92
  • Мнения: 149
Ето нещо по темата за booking.com с доста полезна инфо. Ние често ползваме букинга, но все пак трябва да се имат предвид някои неща

http://pochivkasdeca.eu/15-fakta-koito-tryabva-da-znaete-za-Booking-com.p284

# 93
  • Мнения: 9 684
Tочка 12 - имат офиси в България - София и Сл.бряг със сигурност. Лично съм посещавала в Сл.бряг. Говорят български, естествено(служителите са българи)... и съдействат.  Laughing
Звънкайте директно в български офис, какво звънене в Амстердам, какви 5 лева?

# 94
  • Мнения: 149
на мен ми се наложи и след доста търсене в сайта ми излезе само един номер, та верно си говорих с Амстердам...после намерих и телефон на бг офис, но още не съм го ползвала - слава богу и не знам дали е актуален  +359 2 425 3711

Последна редакция: ср, 25 ное 2015, 10:51 от heberlea

# 95
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Към точка 1 мога да добавя, че за всеки хотел има информация от кога е на сайта, а на някои пише ”лично проверен от букинг”. Варианта да попадне човек на несъществуващ хотел е да е от скоро на сайта и без всякакви мнения за него.

# 96
  • Sofia
  • Мнения: 1 484
на мен ми се наложи и след доста търсене в сайта ми излезе само един номер, та верно си говорих с Амстердам...после намерих и телефон на бг офис, но още не съм го ползвала - слава богу и не знам дали е актуален  +359 2 425 3711
Актуален е, но това е техн. отдел и там, макар и да са любезни, не могат да съдействат.

# 97
  • Мнения: 1 894
Вие наистина ли говорите за букинг  newsm78. ползвала съм сайта стотици пъти и досега съм получавала винаги това, за което съм плащала.  Имала съм гафове само 2 пъти. Единия път пролетта в Париж не бях дочела, че картата, с която съм платила трябва да е в мен и съответно трябваше да върнат парите по картата, с която е направена резервацията и да вземат пари от друга карта, която беше в мен. Не е имало драми - просто аз не бях дочела. Вторият път за една резервация в Рио - резервиран хотел, но не дръпнаха парите. Звъняхме и те казаха, че политиката им е такава, че дърпат парите в деня на настаняването. Съответно не успяха няколко пъти да направят трандакцията от кредитната карта, която е упомената и трябваше хотелът да се плати на място. Не е било драма - българските КК не навсякъде минават и това често е заради ограничения на нашите банки. Букинг и двата пъти се хвърлиха да помагат с каквото могат и бяха супер отзивчиви. Та... при толкова резервации с тях аз лично проблеми с тях не съм имала. направо ми е чудно като чета.

Имам един въпрос. Колко време след първоначалното плащане ти върнаха парите по кредитната карта и изтеглиха от другата?

# 98
  • Мнения: 121
Имам следния казус – моля дайте съвет.
Регистрирах се в сайта онзи ден и букнах хотел в България през сайта. Не съм го плащала и не съм оставяла банкови данни – само две имена, емайл и телефон. От хотела трябва да се свържат с мен за плащането. Сега искам да анулирам резервацията, но ми искат цялата сума, която естествено не искам да им дам.
Могат ли по някакъв начин да ме накарат да платя?

# 99
  • Мнения: 9 684
Имам следния казус – моля дайте съвет.
Регистрирах се в сайта онзи ден и букнах хотел в България през сайта. Не съм го плащала и не съм оставяла банкови данни – само две имена, емайл и телефон. От хотела трябва да се свържат с мен за плащането. Сега искам да анулирам резервацията, но ми искат цялата сума, която естествено не искам да им дам.
Могат ли по някакъв начин да ме накарат да платя?

Не, естествено.
След като не си оставяла банкови данни няма как да ти вземат парите. (Освен да те намерят и да те набият и преджобят.  Laughing )
А хотела като иска да удържа пари на клиентите си - да си заложи такива оферти. Има варианти да може да се резервира без кредитна карта или задължително с такава. Като са сложили оферта без кр.карта - много им здраве, това не е твой проблем.
Пък и цялата сума искат тарикатите.  Rolling Eyes Обикновено "глобата" е цената за първата нощувка.

# 100
  • Мнения: 121
Притеснява ме
Моля, забележете, при анулиране, изменение или в случай на непристигане, общата цена за резервацията ще бъде изискана

# 101
  • Мнения: 1 400
Притеснява ме
Моля, забележете, при анулиране, изменение или в случай на непристигане, общата цена за резервацията ще бъде изискана
Не разбрах, какво е било подвеждащото във вашия случай? Още при букирането сте били на ясно, че анулирането не е безплатно. Трябвало е да изберете друга оферта при положение че, не сте били сигурни в плановете си. Аз съм изпадала в ситуация в последния момент да отменя пътуването си. Въпреки че, бях дала кредитна карта, от Букинг се свързаха с мен, че хотелът не може да изтегли парите. На другия ден отидох и им ги преведох по банков път. Ако искате хората да са коректни с вас, бъдете и вие коректна с тях. Не е въпросът, какво могат или не могат да ви накарат, а какво вие смятате за правилно.

# 102
  • Мнения: 889
Явно сте избрали оферта БЕЗ безплатно анулиране. Нормално е да си искат цялата сума. След като не сте дали данни на карта няма как да ви таксуват. Ако бяхте дали щяха да са си в правото да ви вземат цялата сума. Просто четете условията по-добре.

# 103
  • Мнения: 963
Притеснява ме
Моля, забележете, при анулиране, изменение или в случай на непристигане, общата цена за резервацията ще бъде изискана
Не се притеснявайте, а анулирайте смело.
В случаи като вашия, когато резервацията не е гарантирана с карта, практиката е хотелът да се свърже с туриста и да изиска да се преведе по банков път цялата или част от сумата, която служи за гаранция на резервацията. След като политиката на хотела е да приема резервации без да са гарантирани с карта, то няма проблем да анулирате безплатно.

Общи условия

Активация на акаунт