За контакт със сайта:
Email: info@iherb.com
или
http://www.iherb.com/info/Contact
или
Need help? Live Chat now!
Какво трябва да знаем предварително:
• Темата е за обсъждане на продукти и поръчки от сайта, а НЕ за медицински консултации и назначаване на терапии!
• Напомняме и че приписването на лечебни свойства на хранителни добавки е подвеждаща информация (и според БАБХ) и всеки, който се изживява като лечител, назначава лечения и твърди, че хранителни добавки лекуват заболявания, ще бъде санкциониран без предупреждение.
• Консултирайте се със специалист преди да започнете да използвате дадена хранителна добавка!
За да пазарувате от iHerb ви трябва:
- валидна банкова карта (VISA, Мастер кард, Американ Експрес, но не Маестро!) *
- може да платите и с PayPal **
- реален e-mail адрес,
- регистрация в iHerb.com
Регистрация в сайта:
- попълвате e-mail адрес
- попълвате парола
- посочвате Billing- и Shipping- адрес (добре е да съвпадат при първата поръчка)
- попълвате данните от картата (номер, картодържател, валидност и CVV код (трите последни цифри на гърба))
- Rewards Address - попълвате адреса на картодържателя / той трябва да съвпада с Billing адреса/
- плаща се в долари / $ и € / *
* вашата банка автоматично превалутира сумата по своя курс за деня /лев -$/€/, в момента на пускане на поръчката
** за PayPal - трябва да имате отметка в профила си в PayPal:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice - това може да се проверява и при самото плащане
Пазаруването става, като:
- влезете в акаунта си;
- слагате продукти в кошницата (за сума не повече от 80,0$ и тегло до 1,814 кг. - за да ползвате евтин транспорт); *
- въведете избрания от вас Код за първа поръчка , в полето, под кошницата в дясно.
Той ви дава:
5$ отстъпка - при поръчка до 40$
5$ + 5% отстъпка - при поръчка над 40$
Но, 40$ да останат след приспадане на отстъпката ЦЪК
Кодът е валиден само при първа поръчка (за този акаунт и тази дебитна карта!)
Кодовете са персонални – когато ползвате нечий код, това носи бонус и на неговия притежател
След като пуснете поръчка и вие получавате код
За доставка избирате:
Въздушна поща: Airmail - $4.00 * ... и натискате Select & Checkout;
- на следващата страница, отново преглеждате всичко внимателно;
- натискате Place Order и .... поръчката е направена
*За поръчки над 40$ има Безплатна доставка, но не се знае докога
Плащане с PayPal
1. начин - зеленото поле, избирате/натискате Payment Methods
или
2. начин - натискате в Payment Details - Change
предлагат се 2 начина на плащане:
- с карта
- с PayPal
Избирате от:
Choose a different payment method
че искате да платите с PayPal ............. и натискате NEXT
ЦЪК - за плащане с PayPal
- започвате да се притеснявате, ако са минали 30 дни и не сте получили пратката си
...
DHL Express- International и UPS - International до БГ. Пратките се освобождават трудно - ще ви коства много време, нерви и разправии
Сумата, кoято се изписва на кашона е сумата на поръчката, без доставката и това е Subtotal
Как да промените или анулирате поръчка:
Анулиране /изтриване/ ( Cancel ) или промяна ( Modify ) на текуща поръчка е възможно докато е в състояние "In Progress."
Влизате в My Account - след това в Order History - натискате: Modify изписан до номера на текущата поръчка
зарежда се страница, от която избирате:
- за анулиране на цялата поръчка - Cancel
- за изтриване на продукт - Modify
Не може да добавяте нови продукти - трябва да анулирате цялата поръчка ( Cancel ) и да пуснете нова
При статус на поръчката "Ready to Ship." не може да се анулира или променя поръчката
Важно:
Имайте предвид, че при първоначалната поръчка е блокирана сума от вашата карта.
При повторно пускане на поръчката - отново се блокира сума, която впоследствие сайта ще изтегли.
Освобождаването на първоначалната сума, може да отнеме няколко дни.
Или накратко, ако не разполагате с достатъчно пари в картата, не рискувайте да анулирате и пускате повторно една и съща поръчка
Важно за Мострите и Промоционалните продукти :
След анулиране /изтриване/ ( Cancel )/ на поръчка, в която е включена Мостра или Промоционален продукт - той не може да бъде поръчан отново на същата, промоционална цена. Понякога има и изключения – затова пробвайте
Weekly Седмични промоции 20:00 ч. н. вр. – излизат всяка сряда
Daily Дневни промоции /24 часа/ 20:00 ч. н. вр. - през седмицата, а уикенда не се сменят
Weekend Уикенд промоции /72 часа/ 20:00 ч. н. вр. – излизат всеки петък и са до понеделник 20.00 ч. н. вр.
За да се ползва код за първа поръчка втори път , трябва:
- нова регистрация / нов акаунт/;
- друго IP;
- друга карта;
- малко да се промени адреса на получаване;
Ако кодът за отстъпка не се хваща или имате натрапен код:
- махнете всичко от кошницата;
- излезте от акаунта;
- излезте от сайта;
- влезте в Google и напишете адреса на сайта, горе в полето: www.iherb.com / на мястото на адреса на Google /;
- изберете нещо произволно и го добавяте в кошницата;
- въведете кода;
- влезте в акаунта си;
- добавете другите неща;
- изтрийте/махнете ненужното;
- ако не става по този начин - пишете на iHerb чрез формата за контакт, дадена по-горе
Пратките на стойност:
- до 30 лв. (16-17$) без доставката обикновено отиват в Пощата,
- над 30 лв. (16-17$) в Mитница.
Освобождаване на пратка от Mитница става по-лесно и бързо ако :
- предварително сте попълнили данните си на гърба на Митническото известие
- носите копие от поръчката - ордера /разпечатан от сайта - на всеки ордер горе в дясно има бутон за принтиране /
- заплатите 20 % ДДС върху левовата равностойност на поръчката + пощенска такса 3.50 лв (за поръчки с нето себестойност над 30 лв.)**
- ДДС се заплаща по валутния курс на Митницата, който може да проверите в сайта на Агенция Митници
- или заплатите само пощенска такса 1.50 лв (за поръчки с нето себестойност до 30 лв.)**
- За София:
Касата работи от 8.30 до 12.30 и от 13.00 до 16.30 часа, почивни дни – събота и неделя
За Ваше улеснение е въведена услугата – доставка на пратката на адреса Ви, в удобно за Вас време.
За повече информация, можете да се обадите на тел.: 02/832 51 95
Информация за пратки не се дава по тел. а само на гише ''Справки" - таксата е 1.00лв
Как се освобождава пратка от Митница София:
Първо отивате на 13 гише , след това на 12 гише при митничарите, които издават фактура за ДДС, след това се връщате на 12 и плащате /ДДС + такса/- от там с бележката и фактурата на 30 гише за да си получите пратката
Гише 12 и 13 са почти срещу входа на Митницата
за София:
- на 13-то гише представяте попълнено Митническото известие и ЛК, а служителят Ви дава тяхнa бланка, на която е посочена сумата на пратката, с нея и ордера на поръчката отивате:
- на 12-то гише - Митничар издава фактура за ДДС, с нея се връщате:
- на 13 гише, където се плаща ДДС + Митническа такса 3,50лв, с бележката и фактурата, отивате:
- на 30-то гише, където получавате пратката си срещу подпис
Ако в срок от 20 дни, след получаване на Митническото известие, не вземете пратката, тя ще бъде върната на подателя.
Ако получателят е възпрепятстван лично да получи пратката, може да упълномощи друго лице, като за целта попълни Пълномощното на гърба на Митническото известие
Ако пратката не бъде освободена до 5 дни след получаване на Митническото известие, се дължи магазинаж по 0,30 лв на ден
За другите градове - попитайте в съответната митница.
------------------------
* Може да поръчвате повече от 1 промоционален продукт, но на всеки потребител /акаунт/ се полага само по 1 брой от вид на промо цена/на пратка. Всяка следваща бройка се заплаща на редовната цена. Има и изключения, затова проверявайте
** Себестойността на поръчки до 30 лв. не включва транспорта, а на такива над 30 лв. включва и транспорта. Тоест дължимото ДДС за поръчки над 30 лв. се плаща и върху транспорта.
*** От сайта препоръчват изчакване 6 седмици на пратката.
ВНИМАНИЕ!
1. Не поставяйте кодовете си в подписи, полета за титли, местожителство, личен текст!
2. Не публикувайте рефералния си код повече от 1 път в мнение /когато пускате цитат/
3. Не публикувайте кода си с размер на шрифта по-голям от size=14pt
4. Не публикувайте кода си в други теми!
5. Не публикувайте линкове с генериран код!
В противен случай ви грози бан!
Ако имате да кажете нещо по темата - изразете го с повече от една дума. Пускането на едносрични постинги, публикации с емотикон без текст, постинги "запис", както и публикации с цел трупане на брой мнения не се толерират и ще бъдат изтривани!
Ако няма какво да напишете по темата, а искате да я следите, моля, ползвайте функцията "Извести"!
ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
Специални промоции - Specials
Мостри - Trial Pricing
Разпродажба на последни бройки - Clearance с до 30% намаление
Продукти чувствителни на топлина - достъпни за покупка само между 1 октомври и 14 юни
Продукти, със скоро изтичащ срок на годност- Short Dated Sale
Приятно пазаруване!
СТАРАТА ТЕМА - 70