WIZZ AIR - 21

  • 90 931
  • 738
  •   1
Отговори
# 45
  • York
  • Мнения: 826

Благодаря, че сподели maiche!
Цените са по - добри от миналото намаление Simple Smile
Грабнах един билет за съпруга ми за лятната ваканция Peace

# 46
  • Мнения: 1 869
да се запиша и аз да следя bouquet

# 47
# 48
  • Мнения: 49
Моля Ви, някой наскоро пътувал да сподели за допълнителния багаж с  priority boarding?

Има ли определени размери? Някъде преди време ми се мярна 40/30/18, но сега точно преди да чекирам нищо не откривам Sad

# 49
  • Мнения: 49
Намерих, къде съм го чела, но дано някой от Вас сподели правят ли големи проблеми - ние летим до/от Айндховен

https://wizzair.com/bg-BG/travel_services/Wizz_Xpress

Вземете 1 допълнителен личен багаж на борда!

Пътниците с качване на борда с предимство могат да носят 1 допълнителен личен багаж в допълнение към малката или голяма кабинна чанта.

Допълнителният личен багаж може да бъде ръчна чанта, чанта за лаптоп или чанта за фотоапарат, но не бива да надвишава размерите 40 x 30 x 18 см. Ако пътник с качване на борда с предимство носи 2 ръчни багажа, като и двата надхвърлят максималния размер за допълнителния личен багаж, пътникът трябва да чекира една от чантите срещу съответната такса.

# 50
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 497
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?

# 51
  • Мнения: 19 038
Моля Ви, някой наскоро пътувал да сподели за допълнителния багаж с  priority boarding?

Има ли определени размери? Някъде преди време ми се мярна 40/30/18, но сега точно преди да чекирам нищо не откривам Sad

https://wizzair.com/bg-BG/travel_services/Wizz_Xpress

това е размерът, да  Peace

# 52
  • Мнения: 6 031
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

# 53
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 497
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.

# 54
  • Мнения: 6 031
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.

# 55
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 497
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.

Ей това първото Your itinerary: ....... не съм получила. Фактурата дойде преди 2 дни. По спомен при предишни пътувания разпечатвахме от и-мейл самата резервация и с нея бяхме на летището. А сега от къде да си я принтирам Thinking /Предишния път друг организира и плати билетите, затова се изказвам така неподготвена Embarassed/

# 56
  • Мнения: 19 038
Освен ако не сте си платили за чекиране на летището, трябва да се чекирате на уебсайта и да си разпечатате бордни карти, с които ще летите.
С мейлите, които пращат имах проблем и аз, но това не е нещо фатално.

# 57
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 497
Освен ако не сте си платили за чекиране на летището, трябва да се чекирате на уебсайта и да си разпечатате бордни карти, с които ще летите.
С мейлите, които пращат имах проблем и аз, но това не е нещо фатално.

Ще чекирам през сайта. Благодаря! Стана ми ясно  Hug

# 58
  • Мнения: 6 031
Скрит текст:
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.
Ей това първото Your itinerary: ....... не съм получила. Фактурата дойде преди 2 дни. По спомен при предишни пътувания разпечатвахме от и-мейл самата резервация и с нея бяхме на летището. А сега от къде да си я принтирам Thinking /Предишния път друг организира и плати билетите, затова се изказвам така неподготвена Embarassed/
Спомените ви изневеряват. Simple Smile
Както Bradley Cooper е написал, първо трябва да се чекирате и тогава да си разпечатате бордните карти. Чекирането е възможно от 30 дни до 3 часа преди полет.
Проверихте ли в папка Спам да не е отишло?

# 59
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 497
Скрит текст:
Здравейте. Направих резервация на 11.02. Получих номер на потвърждение в сайта, фактура за извършено плащане на имейл, но самата резервация по имейл така и не дойде. Трябва ли да се притеснявам? Започнах да си мисля да звъня на Центъра им за обаждания. Някой с друг такъв случай?
Като влезете в профила си, виждате ли тази резервация?

Да. Имам и потвърждаващ номер. Но на и-мейл нищо, освен фактурата за платена сума.
На мейла се получава първо нещо такова: Your itinerary: ZBMХХХ
Ден-два след това се получава: Wizz Air електронната фактура 00123456Х / ZBMХХХ

Друго, което ще получите е напомняне за полета и ако случайно има промяна в час/дата на полета ви.
Напоследък пускат и някакви напомняния за багажа.
Това е.
Ей това първото Your itinerary: ....... не съм получила. Фактурата дойде преди 2 дни. По спомен при предишни пътувания разпечатвахме от и-мейл самата резервация и с нея бяхме на летището. А сега от къде да си я принтирам Thinking /Предишния път друг организира и плати билетите, затова се изказвам така неподготвена Embarassed/
Спомените ви изневеряват. Simple Smile
Както Bradley Cooper е написал, първо трябва да се чекирате и тогава да си разпечатате бордните карти. Чекирането е възможно от 30 дни до 3 часа преди полет.
Проверихте ли в папка Спам да не е отишло?

Изневеряват ми, признавам си  Crazy И в папка спам го няма. Всякакви други глупави имейли има, но точно този липсва.

Общи условия

Активация на акаунт