Пазаруване от Емаг

  • 6 305
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 958
Ще ми помогне, че няма да чакам пари на 2рия ден след като съм върнала продукт и в случай на некоректно отношение ще уведомя, когото трябва а не само форума примерно.

Кого ще уведомиш точно?
Румънски знаеш ли?
А румънските закони познаваш ли ги?
Европейският потребителски център и Комисията за защита на потребителите. Ако не ми върнат парите в срок ще уведомя и полицията.
Не и не ми е необходимо.
Не и не ми е необходимо.

Не отговори какво се е случило с теб?

Вероятно не знаеш, но ще го споделя заради теб и заради други потенциални "жертви", които биха избрали "ниските" цени на Емаг!

Емаг е румънско юридическо лице, над което КЗП няма власт. Нашата скъпа комисия може само да гледа лошо и да моли Емаг "вече да не прави така", но като знам дивите балкански порядки на шефовете на Емаг, не съм убеден, че ще се впечатлят особено.
Българския домейн и българския съпорт са само камуфлаж, за да изглежда привидно всичко наред за обикновения български потребител!

Колкото КЗП може да глоби някой английски сайт, толкова може да глоби и Емаг. Но за разлика от Емаг, аз проблем с английските сайтове не съм имал!

Румънското КЗП може би ще ти обърне внимание, но пък ти не знаеш румънски...

Европейския потребителски център е един силно пожелателен орган, до който дано не ти се налага да опираш!

Не искам да звучи назидателно, но ми е непонятно как може с лека ръка да се съветва някой да пазарува от Емаг, без да си дадеш сметка за рисковете, което това крие!

# 16
  • Мнения: 5 215
Много добре знам какво лице е, нали към всяка поръчка получавам фактура Laughing

Ако КЗП няма власт, то как им налага глоби?

Опирала съм до Европейския потребителски център и съм много доволна от тях. Grinning Не ти обърнаха внимание ли, че и от тях си недоволен?

Хората питат за отзиви и получават такива. Има положителни, има и отрицателни.

Да потретя - какво точно се е случило при теб? Защо не опишеш опита си със сайта, за да помогнеш на другите?

# 17
  • Мнения: 958
Ако КЗП няма власт, то как им налага глоби?
Не знам, би трябвало ти да кажеш как става това! Или поне един пример за такава глоба да дадеш!

Да потретя - какво точно се е случило при теб? Защо не опишеш опита си със сайта, за да помогнеш на другите?
Накратко- неизпълнена в срок поръчка, а когато все пак поръчката пристигна беше върната от мен, след като останах неудовлетворен от нея (имам право според техните условия).
За съжаление, както и други споменаха, периода след който ми върнаха платената сума в никакъв случай не бих определил като разумен!

Но твоите уреди си работят, така че не се безпокой! Стискам ти палци, все пак...

# 18
  • Мнения: 5 215
Объркал си се нещо Stop

# 19
  • Мнения: 958
"Разбира се, мило, ти винаги си права"- каза мъжът на Бари и нежно я прегърна...

# 20
  • Кърджали
  • Мнения: 10 275
Аз от Емаг нещо различно от играчка /която няма шанс да се развали, обаче/ или напоследък памперси за детето, друго няма да купя вече. Мерси им на намаленията...
Купих таблет на дъщеря ми преди две години. Тъй като беше прибран направо до заветната дата, изпуснах срока в който можеше да го върна. Та получава го детето, играе си малко и го оставя. Таблета заспива и иди го включи ако можеш. Включи сеслед един час на зарядното и натискане на копчето за рестрарт или както там се води. Пратих го за  ремонт /детето разочаровано, ама какво да прави, поне е малка и бързо забравя/,връщат ми го след месец. Абсолютно недокоснат. Ама като казвам недокоснат, означава недокоснат. Явно го пуснали, не направил този номер /то не го и правеше всеки път де/ и са си го върнали "нищо му няма". Хайде пак обратно, на таблета му има нещо и ще го оправите. Същата история. Писах на КЗП, но кой знае какво развитие не получих.  Та втори път ми го върнаха, пак нищо не е оправено. Ама ми писна. И викам - ще го ползва така, пък колкото изкара. Да, ама и дисплея започна да отказва. Таблета не е изпускан, то не е и ползван кой знае колко. Пратих им го отново за ремонт. Можело значи - смениха дисплея и батерията. Новата батерия пада със скоростта на светлината, просто стоиш и гледаш как пада п опроцент на минута без да играеш нещо... Дисплея се развали пак след месец, а батерията пада ужасно бързо дори и без да го ползваш. Зарязахме го, решихме, че при първа възможност ще и купуваме нов. Наскоро го пратих пак на ремонт все пак, преди да му изтече гаранцията. Дисплея го сменили, батерията е същата.  Не знам, може аз като карък да съм попаднала на възможно най-дефектният таблет, но цялата одисея, плюс липсата на всякаква комуникация с тях /правила съм опити да се свържа, ама къде ти... Та съм казала - от тях само нещо, което няма начин да се развали.

А "най-забавното" беше - при последното пращане на ремонт миналия месец след около 3 седмици ми връщат таблета. Уж оправен. Отварям пакета  вътре 2 таблета. В пърнвия момент си викам - сигурно не са го оправяли, а са го сменили. Да бе да . Гледам и двата таблета работят, а единия е различен, същата марка, но друг модел. Погледнах документацията - принадлежи на някакъв човек от София. Сега какво да ги правиш... Звъннах им на телефона. За първи път успях да се свържа. След обяснението ми отсреща ми заявяват "Искате да ми кажете, че колегите ми са ви изпратили два таблета ли?" Ми, тъй са направили, да... Интересно ми е, ако не бях им звъннала аз кога ли щяха да усетят, че нещо не е наред и къде да си търсят липсващия таблет...

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
   При това положение, изобщо не е трябвало да им звъниш, а да си задържиш "подаръка", като компенсация за всичките нерви. Simple Smile

# 22
  • Кърджали
  • Мнения: 10 275
Една приятелка ми викаше същото, ама и на нея казах - другия човек каква вина има, че и той купувал таблет от същите идиоти... Поне докато е оправен /и все още работещ/ да си го ползва.

# 23
  • Мнения: 4 188
Педерал е напълно прав. Вече избирам техника, имаща сервиз по местоживеене. Не ми се пие студена вода, предпочитам твърдо с лед.

Общи условия

Активация на акаунт