Пазаруване от Емаг

  • 6 307
  • 23
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Плевен
  • Мнения: 1 615
Здравейте!Искам да поръчме кухненски робот от Емаг.Искам да попитам дали е сигурен.Някой пазарувал от него?Отзиви?Ще поръчам ето този http://m.emag.bg/kuhnenski-robot-bosch-800-w-2-skorosti-funkcija … 01m/pd/D86TJYBBM/.Може ли мнение?

# 1
  • Мнения: 2 817
Сайтът е ок, но за рекламация не разчитай. Ние така изгоряхме с една кафе-машина. Работи 1 месец и след това спря да работи. Пращахме я два пъти за рекламация и ефект нула. Връщат я със становище "Нищо ѝ няма".

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
   Виж и тази тема – цък. Peace

# 3
  • Плевен
  • Мнения: 1 615
Благодаря.Прегледах отгоре-отгоре и май се отказах да пазарувам от там.Проблема идва при рекламациите.Така че май ще разчитам на магазините за техника в града.

# 4
  • София
  • Мнения: 448
Благодаря.Прегледах отгоре-отгоре и май се отказах да пазарувам от там.Проблема идва при рекламациите.Така че май ще разчитам на магазините за техника в града.

Аз техника от там не купувам. Пазарувала съм всякакви други стоки, имат добри промоции. Но техника НЕ!

# 5
  • над кукувичето гнездо
  • Мнения: 9 414
Купувала съм ютия, миксер и таблет. Не съм имала проблеми към момента. Peace

# 6
  • Мнения: 5 215
Купувала съм доста неща от там, включително и техника. Доволна съм от обслужването и цените.
Нищо не ми се е разваляло (все още), но ако се развали, знам закона и ще си търся правата, така че изобщо не се притеснявам.

# 7
  • Мнения: 958
Нищо не ми се е разваляло (все още), но ако се развали, знам закона и ще си търся правата, така че изобщо не се притеснявам.
Без да се заяждам, но това че знаеш закона с какво ще ти помогне?

Да ти кажа честно, имаш големи основания да се притесняваш, ако нещо ти се развали...

# 8
  • Мнения: 5 215
По-важната е последната част на изречението.
Ще ми помогне, че няма да чакам пари на 2рия ден след като съм върнала продукт и в случай на некоректно отношение ще уведомя, когото трябва а не само форума примерно.

Да ти кажа честно, имаш големи основания да се притесняваш, ако нещо ти се развали...
Какво се случи с теб? Не ти уважиха рекламацията и не ремонтираха продукта, или не ти върнаха парите, ако не е можело да се ремонтира?

# 9
  • Мнения: 4 188
Един принтер бях купил по Коледа, който върнах, защото се оказа дефектен. Мотаха ме повече от три месеца, докато ми върнат парите. Не бих пазарувал никога от там.

# 10
  • Мнения: 9 441
От Е МАГ имаме таблет, ютия , сешоар, ударна бормашина и за момента нямаме проблеми. Пу-пу Mr. Green

# 11
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 323
Рекламациите са ад. Връщам след известно ползване слушалки бийт студио за ремонт. Получавам си ги в същото състояние, в което съм ги изпратила. На въпроса защо не са оправени, ми беше отговорено, че нищо им няма. При втория път имаше напредък - засякоха повредата, но не можело да се направи поправката. Между другото, сервизите им са в Румъния и чакането е голямо. Имах невероятния късмет, че бройките от моя модел бяха свършили и ми възстановиха сумата. С рекламациите наистина трябва да сте много упорити. Аз успях да измъкна и някакъв телефон, на който ми отговаряха веднага на всички въпроси. След много неуспешни опити да се свържа, още на втория път се усетих и поисках номер, на който ще ми отговарят на въпросите. Операторите не бяха много подготвени и ме прехвърлиха към някакъв офис.

# 12
  • Мнения: 958
Ще ми помогне, че няма да чакам пари на 2рия ден след като съм върнала продукт и в случай на некоректно отношение ще уведомя, когото трябва а не само форума примерно.

Кого ще уведомиш точно?
Румънски знаеш ли?
А румънските закони познаваш ли ги?

# 13
  • Плевен
  • Мнения: 1 615
Прочетох мненията и се отказах да купувам от там.Просто нямам време да се занимавам месеци с рекламации и звънене ежедневно по телефони.Купих си робота от Технополис.При проблем -при тях.Поне сервиза им е в България!Благодаря за споделеното мнение!

# 14
  • Мнения: 5 215
Ще ми помогне, че няма да чакам пари на 2рия ден след като съм върнала продукт и в случай на некоректно отношение ще уведомя, когото трябва а не само форума примерно.

Кого ще уведомиш точно?
Румънски знаеш ли?
А румънските закони познаваш ли ги?
Европейският потребителски център и Комисията за защита на потребителите. Ако не ми върнат парите в срок ще уведомя и полицията.
Не и не ми е необходимо.
Не и не ми е необходимо.

Не отговори какво се е случило с теб?

# 15
  • Мнения: 958
Ще ми помогне, че няма да чакам пари на 2рия ден след като съм върнала продукт и в случай на некоректно отношение ще уведомя, когото трябва а не само форума примерно.

Кого ще уведомиш точно?
Румънски знаеш ли?
А румънските закони познаваш ли ги?
Европейският потребителски център и Комисията за защита на потребителите. Ако не ми върнат парите в срок ще уведомя и полицията.
Не и не ми е необходимо.
Не и не ми е необходимо.

Не отговори какво се е случило с теб?

Вероятно не знаеш, но ще го споделя заради теб и заради други потенциални "жертви", които биха избрали "ниските" цени на Емаг!

Емаг е румънско юридическо лице, над което КЗП няма власт. Нашата скъпа комисия може само да гледа лошо и да моли Емаг "вече да не прави така", но като знам дивите балкански порядки на шефовете на Емаг, не съм убеден, че ще се впечатлят особено.
Българския домейн и българския съпорт са само камуфлаж, за да изглежда привидно всичко наред за обикновения български потребител!

Колкото КЗП може да глоби някой английски сайт, толкова може да глоби и Емаг. Но за разлика от Емаг, аз проблем с английските сайтове не съм имал!

Румънското КЗП може би ще ти обърне внимание, но пък ти не знаеш румънски...

Европейския потребителски център е един силно пожелателен орган, до който дано не ти се налага да опираш!

Не искам да звучи назидателно, но ми е непонятно как може с лека ръка да се съветва някой да пазарува от Емаг, без да си дадеш сметка за рисковете, което това крие!

# 16
  • Мнения: 5 215
Много добре знам какво лице е, нали към всяка поръчка получавам фактура Laughing

Ако КЗП няма власт, то как им налага глоби?

Опирала съм до Европейския потребителски център и съм много доволна от тях. Grinning Не ти обърнаха внимание ли, че и от тях си недоволен?

Хората питат за отзиви и получават такива. Има положителни, има и отрицателни.

Да потретя - какво точно се е случило при теб? Защо не опишеш опита си със сайта, за да помогнеш на другите?

# 17
  • Мнения: 958
Ако КЗП няма власт, то как им налага глоби?
Не знам, би трябвало ти да кажеш как става това! Или поне един пример за такава глоба да дадеш!

Да потретя - какво точно се е случило при теб? Защо не опишеш опита си със сайта, за да помогнеш на другите?
Накратко- неизпълнена в срок поръчка, а когато все пак поръчката пристигна беше върната от мен, след като останах неудовлетворен от нея (имам право според техните условия).
За съжаление, както и други споменаха, периода след който ми върнаха платената сума в никакъв случай не бих определил като разумен!

Но твоите уреди си работят, така че не се безпокой! Стискам ти палци, все пак...

# 18
  • Мнения: 5 215
Объркал си се нещо Stop

# 19
  • Мнения: 958
"Разбира се, мило, ти винаги си права"- каза мъжът на Бари и нежно я прегърна...

# 20
  • Кърджали
  • Мнения: 10 275
Аз от Емаг нещо различно от играчка /която няма шанс да се развали, обаче/ или напоследък памперси за детето, друго няма да купя вече. Мерси им на намаленията...
Купих таблет на дъщеря ми преди две години. Тъй като беше прибран направо до заветната дата, изпуснах срока в който можеше да го върна. Та получава го детето, играе си малко и го оставя. Таблета заспива и иди го включи ако можеш. Включи сеслед един час на зарядното и натискане на копчето за рестрарт или както там се води. Пратих го за  ремонт /детето разочаровано, ама какво да прави, поне е малка и бързо забравя/,връщат ми го след месец. Абсолютно недокоснат. Ама като казвам недокоснат, означава недокоснат. Явно го пуснали, не направил този номер /то не го и правеше всеки път де/ и са си го върнали "нищо му няма". Хайде пак обратно, на таблета му има нещо и ще го оправите. Същата история. Писах на КЗП, но кой знае какво развитие не получих.  Та втори път ми го върнаха, пак нищо не е оправено. Ама ми писна. И викам - ще го ползва така, пък колкото изкара. Да, ама и дисплея започна да отказва. Таблета не е изпускан, то не е и ползван кой знае колко. Пратих им го отново за ремонт. Можело значи - смениха дисплея и батерията. Новата батерия пада със скоростта на светлината, просто стоиш и гледаш как пада п опроцент на минута без да играеш нещо... Дисплея се развали пак след месец, а батерията пада ужасно бързо дори и без да го ползваш. Зарязахме го, решихме, че при първа възможност ще и купуваме нов. Наскоро го пратих пак на ремонт все пак, преди да му изтече гаранцията. Дисплея го сменили, батерията е същата.  Не знам, може аз като карък да съм попаднала на възможно най-дефектният таблет, но цялата одисея, плюс липсата на всякаква комуникация с тях /правила съм опити да се свържа, ама къде ти... Та съм казала - от тях само нещо, което няма начин да се развали.

А "най-забавното" беше - при последното пращане на ремонт миналия месец след около 3 седмици ми връщат таблета. Уж оправен. Отварям пакета  вътре 2 таблета. В пърнвия момент си викам - сигурно не са го оправяли, а са го сменили. Да бе да . Гледам и двата таблета работят, а единия е различен, същата марка, но друг модел. Погледнах документацията - принадлежи на някакъв човек от София. Сега какво да ги правиш... Звъннах им на телефона. За първи път успях да се свържа. След обяснението ми отсреща ми заявяват "Искате да ми кажете, че колегите ми са ви изпратили два таблета ли?" Ми, тъй са направили, да... Интересно ми е, ако не бях им звъннала аз кога ли щяха да усетят, че нещо не е наред и къде да си търсят липсващия таблет...

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
   При това положение, изобщо не е трябвало да им звъниш, а да си задържиш "подаръка", като компенсация за всичките нерви. Simple Smile

# 22
  • Кърджали
  • Мнения: 10 275
Една приятелка ми викаше същото, ама и на нея казах - другия човек каква вина има, че и той купувал таблет от същите идиоти... Поне докато е оправен /и все още работещ/ да си го ползва.

# 23
  • Мнения: 4 188
Педерал е напълно прав. Вече избирам техника, имаща сервиз по местоживеене. Не ми се пие студена вода, предпочитам твърдо с лед.

Общи условия

Активация на акаунт