Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 дек. 2016, 15:10 ч.

Ядове с Мтел

  • 27 442
  • 123
  •   1
Отговори
# 105
  • софия
  • Мнения: 231
YumYumYumYumYumYumYumИ шеф Петров обрали.Сега щял да им иска 100 лв депозит когато посещават неговият ресторант.

# 106
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
YumYumYumYumYumYumYumИ шеф Петров обрали.Сега щял да им иска 100 лв депозит когато посещават неговият ресторант.
И аз го четох това. Laughing

# 107
  • Бургас
  • Мнения: 31
Прави се на интересен. А1 е най-якият оператор на планетата.

# 108
  • Мнения: 6
Изумена съм от А1, др  месец ми приключва договора с тях, а аз си сменях адреса на услугата за интернет,при което "мъжът" там ми удължава договора с още две години без и дума да спомене,че нещо такова ще се случи. Защото смяна на адрес може в рамките на  договора.Подписвам се аз електронно,мислейки че се подписвам на услугата смяна на адрес за интернет, при което вкъщи случайно виждам какво пише на документите. Караха ме да пиша две жалби да обяснявам ситуацията и двата отговора бяха,след като сте подписали означава,че сте били уведомени и съгласни с удължаване на договора. Въпреки че няколко пъти казах,че никой не е споменавал подобно нещо.И така сега искат да се плащат неустойки. Когато отиваш за една услуга, а без да искат ти удължат договора с още две години без да знаеш.

# 109
  • Мнения: 717
Прави се на интересен. А1 е най-якият оператор на планетата.
А1 може и да са яки, но в България А1 са си всъщност старите идиоти от М-тел. Това че ще си смениш името от М-тел на А1 не те прави автоматично А1, нали

# 110
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Изумена съм от А1, др  месец ми приключва договора с тях, а аз си сменях адреса на услугата за интернет,при което "мъжът" там ми удължава договора с още две години без и дума да спомене,че нещо такова ще се случи. Защото смяна на адрес може в рамките на  договора.Подписвам се аз електронно,мислейки че се подписвам на услугата смяна на адрес за интернет, при което вкъщи случайно виждам какво пише на документите. Караха ме да пиша две жалби да обяснявам ситуацията и двата отговора бяха,след като сте подписали означава,че сте били уведомени и съгласни с удължаване на договора. Въпреки че няколко пъти казах,че никой не е споменавал подобно нещо.И така сега искат да се плащат неустойки. Когато отиваш за една услуга, а без да искат ти удължат договора с още две години без да знаеш.
И аз имах подобен случай. Жалбите не помагат. КЗП, макар че в последно време и те взеха да се ослушват и да си траят. Аз имам прекратен договор с тях, който те отказват да закрият в системата си. Според тях е преподписан, но нямат документи, а аз имам документ с номер, че е прекратен. И така си играем на тука има- тука няма.

# 111
  • Мнения: 2 780
Гореща телефонна линия на КРС за връзка с потребителите

 

На телефон 02 949 27 23 гражданите могат да получават компетентни съвети и съдействие от страна на експерти на Комисията за регулиране на съобщенията при разрешаване на проблеми, срещани в отношенията с операторите.

 

Целта на националния регулатор е да се гарантира в максимална степен защитата на интересите на българските потребители, както постигането на пълна прозрачност и откритост в дейността на комисията.


Едва ли ще помогнат,но не пречи да се обадите и да питате!

# 112
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
И от тях имам писмен отговор по друг казус с Мтел. "Наказаха" ги да ми опростят една месечна вноска, а ми скъсаха нервите. Нито в КЗП, нито КРС вярвам вече. Всеки си пази мястото и гледа да се снижава, че да не го издуха вятърът.

# 113
  • Sk babe
  • Мнения: 133
Моят кошмар с Мтел беше март месец. Имах излизане в чужбина, в Швейцария.  И решавам да питам дали предлагат пакет за тази страна, понеже са извън ЕС. В офис на Мтел първо разбрах, че госпожиците си нямат понятия от география и не знаеха че Швейцария не е в ЕС. 20 минути се обяснявахме, гледахме карти в интернет и се стигна до звънене в СФ. От там ми казаха,че пакети нямат, но се активирала услугата преди да влезна в Швейцария и до няколко часа ще ме таксуват по др тарифа. Да, обачe 20 мин не мога да се свържа с оператор и така се оказах на швейцарска земя.  (Имат ужасно меню за връзка с оператор - адски объркващо). После една дама ми вдигна и с нея 16 минути спорихме аз къде съм и Швейцария къде е. Затворих й и след 20 мин звъннах пак - слава богу, мацката отсреща беше печена и за 1 минута ме оправи. Имах 23 лв навъртяни от разговори с оператор и на въпроса ми - защо толкова? от офиса ми казаха да си плата, пък после да съм си пускала жалбата .......

# 114
  • Мнения: 265
Ужас,а на мен ми предстои в Грузия, какво ли ще ми сътворят Confounded

# 115
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Има някакъв канал А1, дали не трябва абонатите отново да се отказват от канали или онази практика е вече минало?

# 116
  • Sk babe
  • Мнения: 133
Ужас,а на мен ми предстои в Грузия, какво ли ще ми сътворят Confounded

Ами, бих те посъветвала да се осведомиш предварително за цената на разговор - все пак да знаеш, ако не дай си боже, се наложи да звъниш на оператор - поне да знаеш колко ще те таксуват на минута.

# 117
  • софия
  • Мнения: 231
Вълкът кожата си мени нравът си не.Нищо не се променя и става по зле.Чакаш по 10 минути да се свържеш с оператор и много се чака в центровете.Персонала некомпетентен.

# 118
  • Мнения: 265
Ами осведомих се, ужасни цени, защо изобщо плащаме,по договор не знам.Като ти потрябва ,нищо не е включено

# 119
  • Мнения: 459
Тове МТел-ската тема, но нещо подобно ми се случи с Теленор.
Преди две години имах телефон на изплащане и тарифен план, който изтичаше, но ми оставаха два месеца. Цялото ми семейство бешев ече на Виваком, но аз останах. Та, с майка ми отиваме до офиса на Теленор да питаме, за да изплатим телефона и да си ходим. Платихме телефона и сметката за таксите за двата месеца, но с много големи разправии от тяхна страна. Не искаха да ми прехвърлят номера към Виваком и подобни.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт