18 СОУ в София с японски, китайски, арабски и фарси.

  • 158 882
  • 903
  •   1
Отговори
# 795
  • Мнения: 40
Значи освен вероятно устно обещание това не е прилагано и практикувано никога.Аз също съм заинтригувана каква е идеяна децата в начален курс да изучават този език ако след това няма да продължат-не са много местата където могат да продължат образованието си с тази насоченост,а знанията им далеч не са достатъчни за да го практикуват.Аз също съм на мнение,че трябва да бъдат поощрени по някакъв начин-можи би да бъде образувана паралелка само от деца,които са изучавали езика в начален курс и искат да продалжат или нещо подобно...

# 796
  • София
  • Мнения: 10 858
Аз пък се чудя тези, които не са го учили как ще го учат от 7-ми кл. и да кажем, че ще са в един клас с деца, които са от 18-то и са учили японски от 1ви до 6-ти клас?
Че те изобщо нямат равен старт ...
Просто ми е много странно ...

# 797
  • Мнения: 97
Просто всички започват да го учат в осми клас от азбуката. В осми клас се учи  80% езика, малко български и математика. Тези, които са го учили преди това ще им е по-лесно, но не е проблем и за тези,които не са го учили да се справят при добро желание.

# 798
  • Мнения: 40
Лично за мен това е загуба на ценно време.Не виждам смисъл при условие,че втори и трети клас учат азбуките и се упражняват на буквите,отново да се повтаря същата процедура в осми клас.Така просто тъпчат на едно място.Точно тук е мястото на несправедливостта в равният старт.Абсолютно сигурна съм,че седем години усилено обучение ще направи така,че едни да се чувстват уверени в знанията си и да продължават напред,докато на останалите,които започват от А,Б никак няма да им е комфортно в сянката на съучениците си.Точно за това си мисля,че децата изучавали езика трябва да бъдат в отделна паралелка и да работят по друга програма.Това е като професор по литература и първокласник да се явят на състезание по писане на есе.

# 799
  • Мнения: 97
Може би си права до известна степен, но същото е и с децата,които учат англииски до седми клас и после ги приемат в немската.

# 800
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Лично за мен това е загуба на ценно време.
 

Така е във всички училища, където се учи език за жалост.

# 801
  • Мнения: 40
Бих искала да попитам имали мами,на които децата им са в японска паралелка в началният курс.Моята дъщеря сега ще е четвърти клас и от миналата година имат нова преподавателка по японски-казва се Илчева/не съм сигурна за първото име/.Преди това им преподаваше Захари Вучев-страхотен преподавател,много добър педагог изобщо за мен той беше перфектният учител и децата много бързо напредваха и усвояваха новият материал.Но сега далеч не е така-затова ме интересува мнението на други родители,чиито деца са нейни повереници.Не разбирам дали проблема е в преподавателката или в моето дете,но разликата е просто огромна.

# 802
  • Мнения: 6
И аз се записвам да чета темата. Изчетох всички мнения, но много малко се пише за немските и руските паралелки. Ще съм благодарна, ако някой напише мнение за преподавателите по тези езици.

# 803
  • Мнения: 1 531
fluttershy не, до 3-4 кл. не научават японски, както английския.
Японския върви така - в 1ви клас учат малко думички, от най елементарните и наблягат на чертички и ченгелчета от японските букви.
2ри клас - хирагана, това е първата японска азбука
3ти клас - катакана, втората японска азбука
През цялото време добавят нови думи.
4ти клас - започват йероглифите.
Граматика през това време не учат.

Като цяло японския върви по-бавно от английския.

здравей, отново! като цяло какво ти е мнението: натоварващо ли идва японски или по-скоро като игра, едва ли има някаква амбиция, поне 1 и 2 клас, поне така си го представям... чудя се да не би да е прекален трудно, до скоро не ми беше хрумвало, че може да е така. иначе нали 2ри клас включват английски... та да не стане лудница някаква...

# 804
  • София
  • Мнения: 1 546
Синът ми ще е 4-ти клас в японската паралелка.
anitodorova.1980 проблемът според мен е дисциплината. Вучев също е млад но някак имаше по-голям авторитет пред децата. А с младата госпожица те си се държат все едно им е наборка. Колко пъти ни е събирала класната за проблема с дисциплината в час. Еми...не мисля, че е моя работа или на някой друг родител да въдворява ред в часът. разбирам, че е млада още и няма опит, но може би трябваше от самото начало да бъде по-строга а не да се държи приятелски с тях. Те са още във възраст, в която не знаят толкова авторитета на думата "учител". А толкова домашно им е дала за през лятото, че... #Crazy То само по японски детето не може да свари да си напише а какво остава с камарата домашни по математика, български, та и книгите...То време за игра не остана.
Не знам дали всички учители в 18 СОУ са така, но смятам, че определено ги товарят прекалено много. И лятна ваканция, и зимна , и пролетна....ми то това дете иска и да играе още...

# 805
  • София
  • Мнения: 1 055
Информация за откриването на учебната година
http://www.18sou.net/news3/item/157-2013-09-05-otkrivane-na-uche … 3-2014godina.html

и смените за първи срок
http://www.18sou.net/news3/item/158-2013-09-05-na-vnimanieto-na- … i-i-roditeli.html

# 806
  • София
  • Мнения: 1 546
Благодаря, беше полезно.  Peace

# 807
  • Мнения: 1 531
ех... вярно ли толкова домашно за след 3ти клас...... хм...
така ли е дори и след 1ви и 2ри...
много ще се радвам да прочета и други мнения, както и по въпроса за смесване на 2 чужди езика от 2ри клас...

# 808
  • София
  • Мнения: 1 055
Ваканцията след първи клас имаше 5 книжки с приказки за четене и читателски дневник, който ни взе здравето smile3511, защото Калоян обича да чете, разказва, но не желае да описва прочетеното.
Тази година във втори клас освен японския ще започват и английски, и като напредне годината ще докладвам как се справяме, при условие, че малко е учил английски.
Утре съм на родителска среща и се надявам да получа повече инфо какво ще учат децата във втори клас.

# 809
  • Мнения: 1 531
Ваканцията след първи клас имаше 5 книжки с приказки за четене и читателски дневник, който ни взе здравето smile3511, защото Калоян обича да чете, разказва, но не желае да описва прочетеното.
Тази година във втори клас освен японския ще започват и английски, и като напредне годината ще докладвам как се справяме, при условие, че малко е учил английски.
Утре съм на родителска среща и се надявам да получа повече инфо какво ще учат децата във втори клас.
ихааа за 1ви път чувам за читателски дневник...... вътре да не би самото дете да пише... могат ли съвсем добре да пишат в края на 1ви клас??!?!?

Общи условия

Активация на акаунт