Ebay 96

  • 61 835
  • 744
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 780
Ужас отказвам се с тази жена просто не мога да се разбира написах й да стори това тя ми отвърна че никога не била имала такива проблеми и щяла да изхвърли стоката и на ней й било писнало вече. Била си получавала суми по този имейл без проблеми
Да ми поставя негативната оценка и толкоз то наистина стана нещо невероятно.

Пак с едно питане- как мога като качвам стоки за продажба да напише че не доставям до Беларус?

# 16
  • Мнения: 1 572
Здравейте,

початих си с 2-ма нови индийци - Mahesh and Rajkumar Simple Smile
Вторият беше любезен, ноооо каза, че трябва да прати запитване до съответния отдел по премахване на оценки, от който така или иначе ми писаха сума ти пъти със скрипт и никакво четене на въпроса. Да, има регистрирано мое плащане. Не, в акаунта ми няма записан спечелен случай срещу мен. Според това не е ясно защо са премахнали фийдбака. Тъкмо му пишех, че искам този път въпросът да се разгледа от супервайзор и Раджкумар приключи чата, без да ме пита аз искам ли. В Амазон винаги питат и едва тогава затварят. Явно тези работят за препоръчително време и гледат да не го надхвърлят  ooooh!

Скрит текст:
This department works offline and doesn't support chat channel. I will have to forward details to them and they will get back to you regarding the issue and further explanation via email, in 48-72 hours.

Скрит текст:
You are correct. We have a record that payment has been made with PayPal transaction ID: 5T5ххххххххх and I will forward this details to the mentioned department. Your account has not been impacted due to Unpaid Item request opened by seller.

Скрит текст:
I understand your point and sincerely apologise for the inconvenience. I have made a note for the concerned department that there is a proof of payment and thus, you should be able to leave a feedback and you would like an explanation on why the feedback is removed/hidden. A representative from this department will be in touch with you via email, in 48-72 hours. I request your patience meanwhile.

# 17
  • Мнения: 790
Здравейте,

Имам рег в Ebay.com. Харесала съм си нещо, което го предлагат в немския ибей и искам да го поръчам с доставка до там и превозвач до БГ. Опитвам се да се логна с моята рег в немския, но не ми дава. Трябва ли да си правя различен акаунт за всеки ибей? Пробвах да издиря продукта в американския ибей и го намерих и въпреки, че смених доставката да стане там в германия, пак ми начисли някаква доставка от 15Е вместо 2.99Е, както първоначално изписа. Нещо ми е мътно и не мога да се оправя. Моля помогнете.
Ако смятате, че е спам, може и на лични.  Hug

# 18
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
   Не, не ти е необходима нова регистрация за различните платформи на Ebay по държави. Peace Идея си нямам защо не ти дава да се log-неш.

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 4 517
Може да се пробва през друг браузър.

# 20
  • Мнения: 5 249
Ужас отказвам се с тази жена просто не мога да се разбира написах й да стори това тя ми отвърна че никога не била имала такива проблеми и щяла да изхвърли стоката и на ней й било писнало вече. Била си получавала суми по този имейл без проблеми
Да ми поставя негативната оценка и толкоз то наистина стана нещо невероятно.

Пак с едно питане- как мога като качвам стоки за продажба да напише че не доставям до Беларус?


Тя като не иска да промени настройките си ти няма какво да направиш. Навсякъде пише, че това е от настройките на акаунта получател. Освен да пишеш на PayPal или на Ebay в чата, че тя не иска да промени настройките си и ти не можеш да й върнеш парите.
Тук http://pages.ebay.com/help/sell/buyer-requirements.html Блокирането на държави е за всички твои сегашни и бъдещи артикули, но може да го промениш по всяко време.

# 21
  • Мнения: 1 572
Opelcorsa, дори да ти пише отрицателна оценка, имаш право да я оспориш. Не мога да дам насоки как точно става. На мен са ми оспорвали, но спечелих.

# 22
  • Мнения: 3 416
Моля ви за помощ-получих съобщение за рифънд от продавача и от ибей ми затвориха кейса. Но втори ден не виждам постъпление по картата си?
Получих и съобщение ое пейпал,но там пък съвсем съм забравила всякакви пароли и тайни въпроси,тъй като не съм влизала от години. да се тревожа ли,че не виждам още сумата в картата?

# 23
  • Мнения: 495
Цитат
Моля ви за помощ-получих съобщение за рифънд от продавача и от ибей ми затвориха кейса. Но втори ден не виждам постъпление по картата си?
Получих и съобщение ое пейпал,но там пък съвсем съм забравила всякакви пароли и тайни въпроси,тъй като не съм влизала от години. да се тревожа ли,че не виждам още сумата в картата?


На предната страница е описано:

Цитат
7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.

# 24
  • Мнения: 3 729
Не знам дали въпросът ми е за тук, но да питам. Купих нещо в немския, продавачът изпраща със стандартна доставка на Deutsche Post Brief, но не говори добре английски и не можа да ме разбере, когато попитах има ли проследяване.

Имам някакви бегли спомени, че всички пратки в Германия са с номер за проследяване. Някой знае ли със сигурност?

# 25
  • Мнения: 1 780
Много благодаря на всички коити се включиха по проблема ми. Наистина много ми погнахте Hug
Искрено се надявам дамата да не ми поставя негативна оценка, защото мисля че направих всичко което можех в случая, но пък ако го стори наистина смятам да я оспоря. Simple Smile

# 26
  • Мнения: 3 416
Embarassed Не съм го забелязала,благодаря! Значи мога спокойно да изчакам до утре,че много злополучна се оказа тази ми поръчка.

# 27
  • Пловдив
  • Мнения: 4 517
Моля ви за помощ-получих съобщение за рифънд от продавача и от ибей ми затвориха кейса. Но втори ден не виждам постъпление по картата си?
Получих и съобщение ое пейпал,но там пък съвсем съм забравила всякакви пароли и тайни въпроси,тъй като не съм влизала от години. да се тревожа ли,че не виждам още сумата в картата?


Е, щом продавачът ти връща пари, значи го е направил на мейл, с който си платила и който е регистриран в PayPal.По логиката на написаното от теб, не си плащала с PP, защото не си влизала там от години, но пък получаваш рифънд.. newsm78

Иначе, да - на първа страница има и полезни неща.

# 28
  • Мнения: 1 572
Ако на някого още му е интересен моя казус има развитие.
Днес свърши изчакването и по втората сделка и вече можех да оставя 2ри фийдбак. Писах аз, появи се. Вечерта  получих заплашителен имейл от продавача да го оставя намира. Била съм измамник. Както ме бил докладвал вече 2 пъти, така с удоволствие щял да ми спретне 3-ти страйк и да съм аут.  Реших, че са голи приказки. Няма как да ме е докладвал за 2-я търг, защото аз там платих веднага, съответно той не е отварял кейс по него. Да, ама не. Проверих профила му и 2-я фийдбак изчезнал яко дим! На теория - невъзможно!
Отворих втори чат и о чудо! Попаднах на Paul, агент не-индиец. Интелигентен и четящ.  Писах само за втория случай, който следва да е много прост. Аз съм спечелила, платила, парите са ми върнати и сделката анулирана без обяснение. Но фийдбака ми премахнат. От първо изречение си личеше, че това е първия агент, който разбира от работата си. Каза, че няма основание за премахване на коментара ми и започва детайлна проверка на историята на този продавач. Споделих за подозренията ми, че  продавача работи в системата на ибей и използва някои вратички. Paul каза, че при това положение веднага ескалира. Записа имената на всички агенти, които му казах, че са ме контактвали по случая с разнопосочна информация. Изказа голяма очудване, че съм информирала предишните агенти за изнудването с пощенските разходи и това не е взето предвид. Увери ме, че взема случая сериозно и ще дълбае.
Да чакам имейл от проучването.
Ха дано! Ако и този път не потръгне и ме засипят със скрипт, вече вдигам ръце. Не мога да инвестирам повече време.

# 29
  • София
  • Мнения: 1 223

Получих и съобщение ое пейпал,но там пък съвсем съм забравила всякакви пароли и тайни въпроси,тъй като не съм влизала от години. да се тревожа ли,че не виждам още сумата в картата?


Да не би да си платила с карта, а не чрез РР?  На мен, преди всяко плащане ми иска поща и парола за РР.

Пробвай да влезеш в РР акаунта си, като стигнеш до паролата напиши нещо и виж дали няма опция да ти изпратят нова на имейл адреса с който си регистрирана. На мен не ми се е случвало, може и да е по-сложно, но все трябва да има начин.
В противен случай не виждам как ще си вземеш парите, понеже трябва сама да ги прехвърлиш по картовата сметка от РР. Вариант е да ги ползваш при бъдещи покупки когато са в баланса, но ако плащаш с карта, ще си стоят там.

Ха дано! Ако и този път не потръгне и ме засипят със скрипт, вече вдигам ръце. Не мога да инвестирам повече време.

Дано! Не съм чувала за подобен случай, но ако този е връзкар и има нещо общо със система, то може това да е обяснението за перфектния му фийдбек.

Общи условия

Активация на акаунт