eMAG

  • 95 765
  • 763
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 3 907
Мисля, че гледах такава плюшена играчка в руския магазин Берьозка. Имаше още заека и вълка от Ну пагади и  крокодила Гена  Peace

# 166
  • Мнения: 854
Благодаря!

# 167
  • София
  • Мнения: 9 850

Никъде в нета не я намирам. Намерих само една, която има крачета на конци, а не такава търся.

От търсенето в гугъл
http://detski-igrachki.eu/detski-igri-puzeli-igrachki.php?id=24166

# 168
  • Мнения: 854

Никъде в нета не я намирам. Намерих само една, която има крачета на конци, а не такава търся.

https://www.google.bg/search?q=%D0%A4%D0%95%D0%9D%D0%A1%D0%98+%D … D1%87%D0%BA%D0%B0
Да, тук търсих, но нито един магазин не я предлага онлайн.
Ще обиколя магазините.

# 169
  • Мнения: 1 110
Привет, някой наскоро да е купувал парфюм от сайта?  Peace

# 170
  • Мнения: 4 871
Спомням си, че тук беше обсъждано връщането на продукт в гаранция. Моят таблет се развали, миналата седмица го пратих за поправка, та, въпроса ми е на вас кога са ви върнали нещата? Колко още да чакам да ми пратят имейл?

# 171
  • Мнения: 1 110
Аз връщах, но не техника. Спомням си, че ми преведоха парите в последния ден от посочения срок (пише го някъде в сайта). Не получих нито мейл, нито обаждане, че продукта е при тях след моето връщане. Звънях да питам , после за парите звънях. Общо взето тромава работа. Относно гаранцията - моя приятелка връща таблет и си спомням, че нещата бързо се наредиха  Peace

# 172
  • Мнения: 4 871
Дано и при мен бързо стане Praynig Благодаря за отговора!

# 173
  • Мнения: 3 907
Имам изпратен код на мейла за отстъпка на уреди за лична грижа Rowenta 25% и Philips 15%.

# 174
  • Мнения: 2 299
Имам изпратен код на мейла за отстъпка на уреди за лична грижа Rowenta 25% и Philips 15%.
И аз

# 175
  • Мнения: 3 907


На пръв поглед няма нещо фрапиращо намалено. Отивам да проверя Lego конструкторите  Simple Smile

# 176
  • Мнения: 10
Доскоро бях доволна от emag. Докато не си купих секция за телевизор от тях. Секцията беше с лошо качество и 2 пъти опитах да публикувам отрицателно мнение за продукта, което така и не се появи на сайта.
http://prikachi.com/images.php?images/959/9122959j.jpg
Така, че препоръчвам мебели ое този производител и от emag да не се купуват.

# 177
  • Мнения: 46 515
Защо не я върнахте?

# 178
  • Мнения: 1 110
В конкретния случай е трябвало да се свържете с оператор и да Ви обясни как да върнете стоката. Дори и 1-2 седмици да отнеме връщането на сумата отколкото да им напишете само едно негативно ревю. Мисля,че въобще не  е трябвало да сглобявате секцията след като сте видели в какво състояние е доставена. Peace

п.с Все още можете да я върнете, ако е закупена наскоро и пазите документите разбира се.

# 179
  • Мнения: 83
Да споделя и аз моя опит с e-mag.
Правила съм две поръчки досега. Първата беше на електронен четец и там нямаше проблеми нито с доставката, нито с продукта. Втората поръчка направих наскоро, при последното им намаление. Поръчах преса за коса и срокът за доставка беше до 3 работни дни. Тези дни си минаха и заминаха и никой не се свърза с мен, за да ми каже, че ще има забавяне. След като мина седмица реших да звънна и да попитам какво се случва и се оказа, че никой нищо не знае и щели да попитат в склада и да се свържат с мен. Естествено и това не се случи. Два дни по- късно пак звъннах и все още не се знаеше какво и защо и накрая реших да откажа поръчката и не мисля повече да пазарувам от e-mag, каквото и да било!

Общи условия

Активация на акаунт