eMAG

  • 95 843
  • 763
  •   1
Отговори
# 45
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Аз си платих доставката на всички нещо, които бях под определената сума. Нищо че съм ги поръчала заедно.

# 46
  • София
  • Мнения: 11 989
Доставките се разбиват, когато стоките се предлагат от различни търговци.
Не е трудно да погледнете.

# 47
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
За това че генерират кухи поръчки и клиента спонсорира неволно куриерите отдаван го разбрах и споделих също.

Само незнам каква организация очаквате от Румънска фирма с ограничена отговорност оперираща на територията на нашата безаконна Анархична Държава под формата на Кол-център които работи с трети лица и върти търговия със всякакви видове стоки......... Simple Smile

Покупката от подобен Интернетски магазин е просто късмет и съчетание на различни фактори като реална себестойност на продукта, направена отстъпка от търговеца и основно това че клиента не вижда продукта при закупуването му и не може да го пробва. А търговеца много добре знае какви са законите и какви са наказанията които биха му наложили или по точно не му се налагат в нашата Държава.

Аз предлагам този Черен петък в Ефак да го прекръстят Делонги 2, 3 , 4 и тнт издания ........... Е това вече си е класика ! Laughing

Последна редакция: чт, 01 дек 2016, 14:50 от kossis

# 48
  • Мнения: 46 520
За това че генерират кухи поръчки и клиента спонсорира неволно куриерите отдаван го разбрах и споделих също...
Всъщност не. Доставката си е на същата цена. В моя случай все безплатна. По-скоро те са набутват като плащат на доставчика.

# 49
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
За това че генерират кухи поръчки и клиента спонсорира неволно куриерите отдаван го разбрах и споделих също...
Всъщност не. Доставката си е на същата цена. В моя случай все безплатна. По-скоро те са набутват като плащат на доставчика.

И при мен няма доставка начислена в последствие. Имах поръчка с доставка 2.99 (още при самата поръчка се вижда цената), която беше разделена на две пратки -платих за едната 2.55,за другата 0.44. Wink.

# 50
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Няма и като искаш да върнеш продукта трябва да платиш, като е за ремонт пак и......

# 51
  • Мнения: 3 910
Аз връщах продукт, комплект съдове. Имаше нещо неясно около описанието в сайта за диаметъра. Връщането беше за тяхна сметка. От Еконт само ми се обадиха за уточнение кога да вземат пратката.

# 52
  • Мнения: 46 520
Няма и като искаш да върнеш продукта трябва да платиш, като е за ремонт пак и......
Нещо не си наясно с нещата Simple Smile

# 53
  • Мнения: 8
Здравейте отново,

реших да ви споделя до какви интересни изводи стигнах с моите дефектни продукти от "EMAG".

Разглобих дефектната кафе машината Делонги в търсене на решение на проблема и в снимките приложени по-долу може да видите какво открих.

Връзката на помпата с бойлера става посредством някакво нещо, което понеже не знам как се нарича, за целите на този пост ще наречем "хава".

Ето как би трябвало да изглежда въпросната хава:



Ето как изглежда хавата в моята машина:



Или обяснено с прости думи, хавата е счупена на две Simple Smile По принцип не изглежда да е много сложна част, но мога да ви уверя че е много трудна за намиране и при положение че знаех какво търся и къде да го търся, пак обикалях цял ден. Струваше ми 11лв за самата хава и отделно не знам колко гориво и време. Самият ремонт не е кой знае колко сложен иначе. В момента машината е сглобена, но не ми се пие кафе и не съм я тествал дали работи нормално.

Относно дефектната клавиатура Logitech, нея също я натиснах и успях да я подкарам. Оказа се зле сглобена и електрониката не правеше добър контакт с лентовата хава (нещо което не знам как се нарича). След сглобяване както трябва и препрограмиране на приемника със специализиран софтуер, клавиатурата захапа.

Сега остава и кафе машината да проработи Simple Smile

Колега kossis, след като и ти потвърждаваш моята история, за мен вече няма съмнение че тези продукти са с доказани дефекти и ги продават с намаление под мотото "ако мине номера".

Може пък проблема все пак да е в мен и тези "дребни" корекции по продуктите да са си нещо нормално за "чисто нови" стоки и просто аз да не разбирам как работи системата.

Забелязвам че тази велика фирма нямат официално физическо седалище в България. Като гледам как не съм само аз потърпевш, не се и учудвам ... все пак ако имаха, някой да беше отишъл до сега да им предаде малко балкански страсти.  Thinking

Утре като си направя кафе ще ви кажа дали машината работи Wink

Поздрави на всички.

Последна редакция: чт, 01 дек 2016, 18:13 от the_surgeon

# 54
  • Мнения: 2 998
Оказа се зле сглобена и електрониката не правеше добър контакт с лентовата хава (нещо което не знам как се нарича).
Лентов кабел. Това имаш предвид или не? https://www.google.bg/search?q=%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0 … 5oKHWR6AZcQsAQIGA

# 55
  • Мнения: 8
Някаква роднина на лентовият кабел е въпросната лентова хава. По-скоро нещо като това:

# 56
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 12 674
Може и да има дефектни стоки,но си мисля,че не всички са такива след кати при мен всички уреди са закупени от промоции и са без забележки. Peace

# 57
  • Мнения: 1 110
С малки забележки съм доволна от Е Маг. Поръчките ми от Черния петък пристигнаха. Купувам основно малки електроуреди за лична грижа и домакинството. И най-вече конструктори и детски играчки. Вчера си поръчах и маратонки Nike  Simple Smile

# 58
  • Мнения: 489
Аз съм много доволен.Винаги може да попаднеш на кофти бройка ,но това не означава че ЕМАГ са виновни.Взимал съм много неща от тях.Една от поръчките ми беше таблет АСУС.Два пъти ми се разваля тъча,но хората много бързо ми го управат и връщат.Емаг нямат вина ,че съм попаднал на кофти бройка.

# 59
  • Мнения: 149
Много си краен. Не че одобрявам емаг, но все пак всеки потребител си търси правата. Като не можеш да се оправиш - КЗП, омбудсман, съд и т.н. Иначе намаленията им са доста фиктивни. Компютърната периферия  в скай е на същата цена както в черният петък в емаг. Имаше 3-4 много добри сделки, но същите бяха свършили в момента на започването на кампанията /странно но факт/. Както по рано писах имат и добри страни. Имат доста правилни отзиви на клиенти. Така че препоръчвам да пишете в сайта отзивите за продукта и така може да се спре продаването на дефектни продукти.

Общи условия

Активация на акаунт