Първа кола

  • 51 681
  • 698
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 18 942
Голф Поло няма, сигурно запетаята си изпуснала. Корсичката е супер за градско, само да не е дизел автоматик, че нашата нещо се излага

# 646
  • Мнения: 3 654
В такъв случай, срещу 10-12 к. лева може да се обзаведеш с каляска-тиква. Лошото е, че всяка вечер идва 12 часа Simple SmileSimple SmileSimple Smile.
Ако е пожелание благодаря подобно .Но мисля, че и с по Малко може да се обзаведе човек с приличен автомобил.

# 647
  • Мнения: 3 732
Бъркам Голф и Фолксваген. Знака все е обърнато двойно М.

# 648
  • Мнения: 5 759
Да и аз така мисля, за това питам до 4000 лв какво ще ми препоръчате.

# 649
  • Мнения: 3 654
На нов шофьор за какво му е мощна кола?

Моята японка е 76 коня и повече от 120 км не вдига.

Първата кола трябва да е малка, да харчи евтино и да е с евтини части. Няма смисъл от изхвърляне за първа кола.
А и има голяма вероятност да я поожулиш малко.


На мен ми препоръчваха Голф Поло или Опел Корса докато се науча да карам.
По малка не означава по малко харч.

# 650
  • Мнения: 3 654
Да и аз така мисля, за това питам до 4000 лв какво ще ми препоръчате.
Пежо 307 или Хонда Джаз.Лично мое мнение като карал и 2та автомобила.

# 651
  • Мнения: 35 763
Пежо 307 не е ли големичко?

# 652
  • Мнения: 945
Бъркам Голф и Фолксваген. Знака все е обърнато двойно М.
Голфът е Фолксваген Simple Smile. Както Корсата е Опел.

# 653
  • Мнения: 3 654
Пежо 307 не е ли големичко?
Има хечбек има и комби вариант.

# 654
  • sofia
  • Мнения: 9 255
Бъркам Голф и Фолксваген. Знака все е обърнато двойно М.
Голф-ът е Фолскваген, поло, пасат, джета, кади, тоарег, тоаран и каквито там имаше още - всичкото е Фолксваген.
Шкодите са по-евтин вариант на Фолкваген.

Каквато и кола да се вземе - до късмет си е.

За да ви е евтино возенето - на газ (метан, пропан-бутан).

# 655
  • София
  • Мнения: 3 049
Бъркам Голф и Фолксваген. Знака все е обърнато двойно М.
Голф-ът е Фолскваген, поло, пасат, джета, кади, тоарег, тоаран и каквито там имаше още - всичкото е Фолксваген.
Шкодите са по-евтин вариант на Фолкваген.

Каквато и кола да се вземе - до късмет си е.

За да ви е евтино возенето - на газ (метан, пропан-бутан).

За нормално возене/ползване - пропан-бутан. Ако се изкарват пари с колата може и метан.

# 656
  • Мнения: 5 759
Всички ми газват, че ако ми се развали газови инжекцион  ремонта ще е скъп и не се знае на какъв майстор ще попадна

# 657
  • Мнения: 837
Явно е много малък мотор. Ибиси има и по 200+ коня стоково.
Бъркаш я с Леона. Ибиза над 200 коня няма, което не значи, че няма достатъчно бързи модификации.

ВАГ е група от няколко марки. Най-големите са Фолксваген, Шкода и Сеат.
Да, бъркам, 192 стоково макс, но с чип отива на доста повече.
Има Леон Купра, но има и Ибиса/Кордоба Купра.

А към големите нека добавим и Ауди, но там ценовият клас е друг.

VAG = Volkswagen-Audi Gruppe

И "ФАГ" е по-правилно, но някак не звучи добре Simple Smile

# 658
  • Мнения: 454
Volkswagen има лого с две букви, гравирани върху него. "V" за думата „Volks”, което означава, хора и "W" за „Wagen”, което означава кола.

 

Последна редакция: чт, 29 ное 2018, 23:49 от Tatti

# 659
  • sofia
  • Мнения: 9 255
Всички ми газват, че ако ми се развали газови инжекцион  ремонта ще е скъп и не се знае на какъв майстор ще попадна
От 10 години караме на метан (и двете коли), баш по газовата никога не е правен никакъв ремонт. На инжекциона има едни клапани, единствено те могат да се прецакат след дългогодишна употреба. Едната я купихме с вече монтирана уредба, другата я слагахме.

Мунчо, що пък само ако се изкарват пари с колата? С 20 кинта (преди да вдигнат метана бяха 17) изминавам 300 км. Точно три пъти по-евтино от бензин и два пъти по-евтино от пропан-бутан. Миналата седмица за сефте видях и камион да зарежда метан.

Общи условия

Активация на акаунт