Първа кола

  • 52 004
  • 698
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 1 822
нямам опит, но какъв е тоя хайп по дизела. има ли въобще елемент, в който дизела е по-добър от бензина?

# 211
  • Мнения: 2 998
Да не говорим, че самия модел предлага много повече екстри от Голфа, като безключово палене, автоматични чистачки, климатроник, мулти волан и т.н
Да защото сравняваш Микра от 2005г. с Голф от 1995г.

# 212
  • Мнения: 35 831
Принципно съм за малка първа кола, но да е с 4 врати, ако има избор, разбира се. Peace

# 213
  • Мнения: 19 314
Да не говорим, че самия модел предлага много повече екстри от Голфа, като безключово палене, автоматични чистачки, климатроник, мулти волан и т.н
Да защото сравняваш Микра от 2005г. с Голф от 1995г.

Сравнявам Микрата с Голф 3 и Голф 4 Hands V
Ако се цели в Голф 5, обаче трябва да знае, че цената му е малко по-висока от тази на Микрата

# 214
  • Мнения: 2 998
Принципно Микрата трябва да се сравнява с Поло, а Голфът с Алмера. Тогава няма да са драстични разликите. Просто колите са различен клас.
Да не излезе, че съм някакъв защитник на VW, все са ми еднакви с Nissan. Simple Smile

# 215
  • Мнения: 19 314
Принципно Микрата трябва да се сравнява с Поло, а Голфът с Алмера. Тогава няма да са драстични разликите. Просто колите са различен клас.
Да не излезе, че съм някакъв защитник на VW, все са ми еднакви с Nissan. Simple Smile

Напълно съм съгласна с това. Аз правя сравнение между коли, които съм карала и имам опит с тях. Но, ако трябва да се сравни Микра с Поло, то тогава определено Микрата води поне по външен вид и интериор. За качествата не мога да кажа, тъй като нямам опит с Поло. Това разбира се е мое лично мнение Hands V

# 216
  • Варна
  • Мнения: 38 461
Японките ги хвалят като много здрави и надеждни коли, но другият момент е, че като се скапе нещо си е цифра (не от личен опит, а по дочуто от познати, които карат такива). Аз съм пристрастна, фолксвагените са ми били слабост винаги и в момента карам пак фолксваген, че и дизел Simple Smile

# 217
  • Мнения: 4 575
Благодаря много за мненията!

За дизела и идеята ми с него..
Досега съм карала най-много учебната кола, Поло на дизел. Караше се много лесно, за 40 часа НИКОГА не ми е гаснала, паркиране назад само отпусках съединителя и тя вървеше.
Сядала съм на Опел Астра бензин, нямам спомени от нея, и наскоро на една Микра от 1996 мисля, също бензин, голяма разлика има за мен като начинаеща..
Може би ще свикна и на бензин, ама самата мисъл да карам на бензин като не знам тънкостите ми е страшна..

# 218
  • Мнения: X
Голфа е много по-здрав от микрата. Микрата имаше един бензинов мотор, на който под 200к км се скапва веригата и ако не се смени прави големи бели. Един приятел на жена му два пъти отваряха двигателя на микрата - над 6 бона отидоха ремонтите. Да знаеш. И не е и особено икономична за размера си.

С Голф 4 1.9 тди трудно ще сгрешиш, стига все пак да не се падне някой милионник. Но ако микрата ти харесва много повече си вземи нея. Но имай предвид, че определено е по-скъпа за подръжка.

# 219
  • Варна
  • Мнения: 38 461
Е, тя ако кара по десет км на ден само градско и чат пат извън града, ще има основно разходи за гориво. Трябва да е голям карък, че да попадне на някоя микра дето за такова каране ще даде проблеми. Не че е невъзможно, но е малко вероятно.

# 220
  • Мнения: 4 575
Благодаря за мненията!

Както казах, колебанието ми е между Поло и Микра, не между Голф и Микра.
Голфовете са грозни, дървени и не ми харесват изобщо. (нищо лично към феновете на Голф, просто така ги виждам аз). Полото не е нещо на което ще се радвам и ще го карам с удоволствие, но ми е опция.
Като ходих да си харесвам модел, сядах в доста коли, Пежо 206, 207, Голфове, Бийтъл, Смарт, някаква китайска марка май, ама й забравих името, Мини Купър, Тойота и т.н., но Микричката най-много ми остана в очите...Полото ми е опция заради курсовете най-вече, защото там ми беше удобно.

# 221
  • Варна
  • Мнения: 38 461
Взимай тогава каквото ти е на сърце. Ще се научиш да я караш.

# 222
  • Мнения: 4 198
Да сравняваш Голф и Поло и да избереш Поло-то? Това не го разбирам. И двете коли са от една марка, като Голф-а е по-голямата от двете, което означава повече комфорт, повече екстри, по-добра возия и повече мощност.

# 223
  • Мнения: 19 314
Взимай тогава каквото ти е на сърце. Ще се научиш да я караш.

И аз бих те посъветвала същото. Шофирането трябва да ти доставя удоволствие, а колата трябва да ти харесва. Когато седнеш в нея трябва да се чувстваш комфортно и да ти е приятно. Както казва ММ, когато си погледнеш колата трябва да й се зарадваш Simple Smile

Относно сагата дизел/бензин - учебната кола е дизел, защото й се навъртат много километри. При 10 км. на ден бензина е по-удачния избор. Защото, ако ти се развали нещо на дизела, ремонта ще ти излезе през носа. Разлика в шофирането няма никаква освен, че дизела е по-шумен.

# 224
  • Мнения: 4 198
Не позна, учебните коли са предимно дизелови, защото имат по-висок въртящ момент и могат да потеглят от място и без газ, докато при бензиновите това е невъзможно. Паркирането също е възможно без да се подава газ. С тях и по-лесно се взима изпита пред ДАИ.

Общи условия

Активация на акаунт