WIZZ AIR - 28

  • 86 794
  • 763
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 943
На промоция или -20% когато пуснат

# 181
  • Мнения: 466
В ръчния багаж пренасяли ли сте вакумирано сирене, луканка(може би и тя ще е вакумирана)? Минавали ли са проверка или ги изхвърлят?

# 182
  • София
  • Мнения: 13 438
Луканка няма проблем, сирене понякога изхвърлят, защото често има малко саламура при вакумирането

# 183
  • Мнения: 466
Да, има някои видове, които са по-хлабави, така да се каже, и са със саламура. Значи  ще го търся добре вакумирано, без течност. Благодаря:)

# 184
  • Мнения: 1 216
Днес има 20% намаление.
Чудя се дали да купувам билети за март месец до Париж или да поизчакам още...

# 185
  • Русе
  • Мнения: 1 836
И аз това се чудя. Тези намаления от по 20% колко често ги пускат?

# 186
  • Мнения: 1 154
В ръчния багаж пренасяли ли сте вакумирано сирене, луканка(може би и тя ще е вакумирана)? Минавали ли са проверка или ги изхвърлят?
сирене във вакуум опаковка досега не са ми изхвърляли. Само една лютеница в Истанбул мина, но в Лондон трябваше да я изхвърля! Течна била. Аз толкова време я варих да се сгъсти, те "течна"! Ама и на софийското летище не минава лютеница и сладко в буркан.

# 187
  • Мнения: 48
Здравейте,
Направих си резервация с плащане по банков път /срокът за плащане по банка е 24 часа от направа на резервацията/. Резервацията ми е направена на 15.11 в 16:40, а плащането - на 16.11 до 11:00. Оказа се, че резервацията ми е анулирана. След разговор с кол центъра положението е: каквато и да е причината - моя вина/на банката/грешка в системата на wizz, резервацията си е безвъзвратно анулирана, а в същото време е и платена! Продиктувах си банковите данни на служителя от кол центъра и сега не знам какво следва да очаквам. Има ли хора, които са в подобно на моето положение. Възстановяват ли коректно сумите по платени, но анулирани от тяхна страна резервации? Най-лошото е, че полетът наистина ми трябва и сега не знам дали изобщо да предприемам стъпки да правя нова резервация предвид това, което се случи.

# 188
  • Мнения: 6 465
Точно като говориш с тях ще разбереш дали ще ти върнат парите или ще ти възстановят билета. Ако нищо не направиш, ще си останеш така - без билет и с изтеглени пари.

# 189
  • Мнения: 1 536
Здравейте,
Направих си резервация с плащане по банков път /срокът за плащане по банка е 24 часа от направа на резервацията/. Резервацията ми е направена на 15.11 в 16:40, а плащането - на 16.11 до 11:00. Оказа се, че резервацията ми е анулирана. След разговор с кол центъра положението е: каквато и да е причината - моя вина/на банката/грешка в системата на wizz, резервацията си е безвъзвратно анулирана, а в същото време е и платена! Продиктувах си банковите данни на служителя от кол центъра и сега не знам какво следва да очаквам. Има ли хора, които са в подобно на моето положение. Възстановяват ли коректно сумите по платени, но анулирани от тяхна страна резервации? Най-лошото е, че полетът наистина ми трябва и сега не знам дали изобщо да предприемам стъпки да правя нова резервация предвид това, което се случи.
Имах такъв случай.Ще си получиш парите по банковата сметка до 10 дена максимум.
Спокойно резервирай друг полет,този няма да го върнат. Те са ти казали всъщност.


# 190
  • София по рождение
  • Мнения: 1 240
Днес има 20% намаление.
Чудя се дали да купувам билети за март месец до Париж или да поизчакам още...
аз купих
има ли изискване до колко време да е валидна лк?

Последна редакция: пт, 24 ное 2017, 23:06 от Завеяна

# 191
  • Мнения: 1 809
Днес има 20% намаление.
Чудя се дали да купувам билети за март месец до Париж или да поизчакам още...
аз купих
има ли изискване до колко време да е валидна лк?
До връщането ти в страната. Имах такива притеснения с паспорта на детето.

# 192
  • Мнения: 655
Здравейте,
Направих си резервация с плащане по банков път /срокът за плащане по банка е 24 часа от направа на резервацията/. Резервацията ми е направена на 15.11 в 16:40, а плащането - на 16.11 до 11:00. Оказа се, че резервацията ми е анулирана. След разговор с кол центъра положението е: каквато и да е причината - моя вина/на банката/грешка в системата на wizz, резервацията си е безвъзвратно анулирана, а в същото време е и платена! Продиктувах си банковите данни на служителя от кол центъра и сега не знам какво следва да очаквам. Има ли хора, които са в подобно на моето положение. Възстановяват ли коректно сумите по платени, но анулирани от тяхна страна резервации? Най-лошото е, че полетът наистина ми трябва и сега не знам дали изобщо да предприемам стъпки да правя нова резервация предвид това, което се случи.
Да очаквам ли, че и с мен може да се получи същата ситуация?Днес резервирах полет и като опция  плащане - превод от карта.  Но нали е събота

# 193
  • Мнения: 466
  Случвало ли ви се е самолетът да не излети заради мъглата? Колко време сте чакали в такъв случай, докато излети?

# 194
  • Мнения: 468
На мен ми отказаха да качат ръчния багаж в багажното безплатно. Исках да го предам на гишето за чекиран багаж, но ми казаха, че трябва да платя.
За течните храни - въпрос на късмет. 4 бурканчета с мед - доста течен мина на проверката без проблем. Сирена със саламура също.

Общи условия

Активация на акаунт