WIZZ AIR - 28

  • 86 796
  • 763
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 2 628
На мен ми отказаха да качат ръчния багаж в багажното безплатно. Исках да го предам на гишето за чекиран багаж, но ми казаха, че трябва да платя.
За течните храни - въпрос на късмет. 4 бурканчета с мед - доста течен мина на проверката без проблем. Сирена със саламура също.

В първите дни от новите правила за багажа и на мен първоначално ми отказаха, но в крайна сметка го взеха. Не се сетих, че съм получила имейл от тях, предлагащ да направя точно това и то безплатно. Може да са се усетили и да са коригирали мейлите. Ще разбера за следващия полет...

# 196
  • Пловдив
  • Мнения: 2 283
Явно е до служител, преди седмица ние отидохме на чекина и си оставихме двата куфара за ръчен багаж, залепиха ни лепенки на билетите, че имаме чекиран багаж, но различни от тези за големия куфар! Носих и една раница, с която минах без проблем, та е въпрос на късмет.

# 197
  • София
  • Мнения: 2 021
Когато сме имали чекиран багаж, дори преди промяната на правилата, винаги са ни предлагали да вземат големия кабинен багаж като чекиран на гишето за предаване на багаж.
Въпросът е сега, ако имате само голям кабинен багаж и отидете на чек-ина, дали ще го вземат преди проверките?

# 198
  • Мнения: 1 022
  Случвало ли ви се е самолетът да не излети заради мъглата? Колко време сте чакали в такъв случай, докато излети?
Мъгата не е проблем при излитане, а при кацане.

# 199
  • Мнения: 1 022
Когато сме имали чекиран багаж, дори преди промяната на правилата, винаги са ни предлагали да вземат големия кабинен багаж като чекиран на гишето за предаване на багаж.
Въпросът е сега, ако имате само голям кабинен багаж и отидете на чек-ина, дали ще го вземат преди проверките?
Да, ще го вземат на чекина, дори и да нямате платен чекиран багаж.
Само имайте предвид, че трябва да е до 10 кг.

# 200
  • Мнения: 468
Моя не го взеха на чекин-а. Отказаха ми в Катания. В България не съм пробвала, защото за полета на отиване предпочетох да е с мен в салона. Гледаха в някакъв списък, че нямам платен чекиран багаж и ми обясниха, че само срещу заплащане мога да го оставя. Имах мейл, в който пише, че може да го оставя, но на български.

# 201
  • Мнения: 2 628
Може би трябва да ги атакуваме с имейли, че едно ни пишат, а служителите правят друго. Да дадат актуални инструкции на наземния персонал по летищата, от които летят.

Мислех, че ще мога да го направя в оценката си за въпросния полет, но нямаше поле за свободен текст.

# 202
  • Мнения: 468
Добра идея е да се пише имейл. Ще го направя тези дни, когато ми остане време. Освен това на борда става голяма какафония с наместването на багажа. Горе няма място за всички куфари, които вече са по-големи и свалят в краката меките сакове. Което е нечестно. Ако си избрал да пътуваш с мек сак, трябва да си сместиш краката в още по-тясно пространство без значение дали това е твоя основен багаж или втори.

# 203
  • Мнения: 1 463
Здравейте, въпросът ми сигурно ще прозвучи глупаво, но може ли някой да ми каже как точно се следи за така нар. евтини билети? В самият сайт на авиокомпанията ли? Колко месеца предварително трябва да се закупи?

# 204
  • Мнения: 943
Абонирайте, регестрирайте се в сайта и следете и -20.между един и два месеца гледайте

# 205
  • Пловдив
  • Мнения: 2 283
Здравейте, въпросът ми сигурно ще прозвучи глупаво, но може ли някой да ми каже как точно се следи за така нар. евтини билети? В самият сайт на авиокомпанията ли? Колко месеца предварително трябва да се закупи?
Изгодни полети може да търсите, като влезете в сайта и изберете "планиране", след това "търсачка на цени" там задавате желаната дестинация, а  ако нямате конкретно желание, а просто искате изгодно да пътувате избирате "Инструмент за планиране на пътувания" търсачката ще ви покаже най-евтините полети.
В повечето случаи 1, 2 месеца преди желаната дата е най-изгодно, макар че в момента има полети и по 20лв за май, юни...

# 206
  • Мнения: 655
Здравейте,
Направих си резервация с плащане по банков път /срокът за плащане по банка е 24 часа от направа на резервацията/. Резервацията ми е направена на 15.11 в 16:40, а плащането - на 16.11 до 11:00. Оказа се, че резервацията ми е анулирана. След разговор с кол центъра положението е: каквато и да е причината - моя вина/на банката/грешка в системата на wizz, резервацията си е безвъзвратно анулирана, а в същото време е и платена! Продиктувах си банковите данни на служителя от кол центъра и сега не знам какво следва да очаквам. Има ли хора, които са в подобно на моето положение. Възстановяват ли коректно сумите по платени, но анулирани от тяхна страна резервации? Най-лошото е, че полетът наистина ми трябва и сега не знам дали изобщо да предприемам стъпки да правя нова резервация предвид това, което се случи.
Да очаквам ли, че и с мен може да се получи същата ситуация?Днес резервирах полет и като опция  плащане - превод от карта.  Но нали е събота
Вече имам билет.Вчера е минало плащането  newsm44

# 207
  • София/Испания
  • Мнения: 1 577
,

Последна редакция: нд, 26 ное 2017, 19:02 от janetaes

# 208
  • София
  • Мнения: 31 416
Здравейте,

извинявам се, ако въпросът е обсъждан, но не мога да намеря информация: запечатани тестери могат ли да се пренасят в ръчен багаж. Говоря за пакетчета неотваряни тестери.

Скрит текст:

# 209
  • Мнения: 2 628
Здравейте,

извинявам се, ако въпросът е обсъждан, но не мога да намеря информация: запечатани тестери могат ли да се пренасят в ръчен багаж. Говоря за пакетчета неотваряни тестери.

Скрит текст:


Мисля, че няма да има проблем, ако са в прозрачния плик с течностите/геловете.

Общи условия

Активация на акаунт