Пазаруване от Aliexpress.com 53

  • 95 915
  • 740
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 2 136
♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ В такъв случай кой Ви оформи митническата декларация?

Дискусията е по-подходяща за темата за митницата.
таласъмче Както казах не съм получавала пратка от Китай с DHL. Може би е по-добре в темата за митниците да се консултираш. Може да се включи някой с повече опит.


Декларация се сваля от сайта на бг пощи , попълва се и се сканира , изпраща се с банковото извлечение и копие на поръчката . По телефона обясняват всичко много подробно

# 106
  • София
  • Мнения: 3 431
Това означава, че Български пощи са Ви оформили декларацията. В такъв случай съм учудена, че не са Ви таксували 12лв за тази услуга?!? Винаги са ми искали и такса за препращане до моя клон... newsm78
Нямам никакво обяснение как сте минали само с 3.50лв пощенска такса!

# 107
  • МАРС
  • Мнения: 1 154
Така, прочетох всичко необходимо в началото на темата и не намерих отговор на въпроса си.
Отдавна поръчвам от Алито и съм що-годе в час, но днес получих нещо, което не отговаря на описанието си, отворих диспут, и както винаги, китаеца ми писа да затворя диспута, щял да ми прати правилната стока.
Обикновено го игнорирам това и си печеля диспутът, но този път си иска да си получа поръчаното, по принцип, знам че не трябва да затварям диспута, защото после няма да получа нищо.
Някакви идеи?

# 108
  • Мнения: 6 545
Защо ДЧЛ да я освобождават ? Изпращате си необходимите документи по имейл и ви я препращат във вашия пощенски клон , където се заплаща ДДС и такса .

Преди 3 месеца освобождавах пратка изпратена с ДЧЛ от Китай 3.50 пощенска такса и ДДС платих . Всички документи се сканират и изпращат по имейл
Не заблуждай хората!
В темата за Митниците има достатъчно информация. sysko kid, затваряш диспута и пишеш на продавача да ти удължи защитата примерно с 60 дни и искаш да ти даде нов проследяващ номер. След като затвориш диспута, оставащото време на защита си остава такова, каквото е било преди да отвориш диспута.
Преди не можеше да се отвори нов диспут, ако първият е затворен(без решение, без да е приет, без да е стигнал до AliExpress), но вече може.

Последна редакция: чт, 30 ное 2017, 17:47 от ЧревоУгодник

# 109
  • Мнения: 2 136
Защо ДЧЛ да я освобождават ? Изпращате си необходимите документи по имейл и ви я препращат във вашия пощенски клон , където се заплаща ДДС и такса .

Преди 3 месеца освобождавах пратка изпратена с ДЧЛ от Китай 3.50 пощенска такса и ДДС платих . Всички документи се сканират и изпращат по имейл
Не заблуждай хората!
В темата за Митниците има достатъчно информация.

хахаха , ок щом казваш . Сигурно съм сънувала как съм си освободила пратката . Grinning

 

# 110
  • Мнения: 2 143
хахаха , ок щом казваш . Сигурно съм сънувала как съм си освободила пратката . Grinning
Тази твоя пратка има проследяваш номер? Че наистина е интересно как пратка влязла с DHL е освободена с посредничеството на БП.

# 111
  • Варна
  • Мнения: 284

хахаха , ок щом казваш . Сигурно съм сънувала как съм си освободила пратката . Grinning

 

Ако е така, както сте писали е частен случай и наистина подвеждате останалите!

# 112
  • Мнения: 2
Какво означава :Логистика поръчката, създадена.  Така пише на проследяването от 20 дни?

# 113
  • Пловдив
  • Мнения: 2 577
Моля за съвет
Пазарувам от два месеца от сайта, вече пристигнаха няколко неща без забележки.
Вчера дойде един часовник - циферблат с камъчета. Два камъка са отлепени и застават между стрелките, като им пречат да се движат. Часовникът реално не работи.
Отворих диспут, продавачът ми предлага частично възстановяване и иска да затворя диспута.
Тъй като нямам никакъв опит моля да ме посъветвате:
-да се съглася ли на частично възстановяване и колко да е то?
-кога се затваря диспута и как да съм сигурна, че парите ще ми бъдат възстановени?

това е часовникът https://www.aliexpress.com/item/GUOU-Luxury-Rhinestone-Glitterin … 042311.0.0.QInbNl

# 114
  • София
  • Мнения: 1 979
На 11.11.пуснах около 20 поръчки. Последните няколко дни получих абсолютно идентични съобщения от различни продавачи за поне половината от поръчките ми:
Dear friend.It's no problem,for some reason the carrier close the order by mistake,but not close your item,we will arrange resent this item within 5-7days,don't worry,you could recieve this item in time!Please not open a dispute now,if 45-60days not arrive,full refund,thanks a lot!
 Има и приложено изображение за отказана пратка от 16.01.2017  newsm78
Това някаква практика ли е?
Шаблон ли някакъв ползват? Не мога да си го обясня  newsm78

# 115
  • София
  • Мнения: 3 006
След като са трънали / калъфчета за телефони/, за колко време средно пристигат?  Не съм поръчвала до сега и не знам кое бави доставката. Четох че простигат от 10 дни, до 60 дни. Къде всъщност е забавянето, пращането или тук на митницата?
Благодаря предварително на отговорилите!

# 116
  • София
  • Мнения: 1 979
Поръчах три калъфчета на 11.11. Едното пристигна вече, за 10 дни. Другите още ги няма.

# 117
  • Мнения: 772
На 11.11.пуснах около 20 поръчки. Последните няколко дни получих абсолютно идентични съобщения от различни продавачи за поне половината от поръчките ми:
Dear friend.It's no problem,for some reason the carrier close the order by mistake,but not close your item,we will arrange resent this item within 5-7days,don't worry,you could recieve this item in time!Please not open a dispute now,if 45-60days not arrive,full refund,thanks a lot!
 Има и приложено изображение за отказана пратка от 16.01.2017  newsm78
Това някаква практика ли е?
Шаблон ли някакъв ползват? Не мога да си го обясня  newsm78

Случвало ми се е веднъж и наистина продавача ми го изпрати с друг доставчик и си получих нещата. И все пак няма за какво да се притесняваш така или иначе ако не пристигнат нещата можеш да си вземеш парите.


Моля за съвет
Пазарувам от два месеца от сайта, вече пристигнаха няколко неща без забележки.
Вчера дойде един часовник - циферблат с камъчета. Два камъка са отлепени и застават между стрелките, като им пречат да се движат. Часовникът реално не работи.
Отворих диспут, продавачът ми предлага частично възстановяване и иска да затворя диспута.
Тъй като нямам никакъв опит моля да ме посъветвате:
-да се съглася ли на частично възстановяване и колко да е то?
-кога се затваря диспута и как да съм сигурна, че парите ще ми бъдат възстановени?

това е часовникът https://www.aliexpress.com/item/GUOU-Luxury-Rhinestone-Glitterin … 042311.0.0.QInbNl


Според мен е най-добре да приемеш частично възстановяване на сумата и да си го отремонтираш,  защото иначе ще те кара да го върнеш до Китай за да ти възстанови цялата сума. А сумата за връщането ти  е повече от цената на часовника.

# 118
  • София
  • Мнения: 11 157
Моля за съвет
Пазарувам от два месеца от сайта, вече пристигнаха няколко неща без забележки.
Вчера дойде един часовник - циферблат с камъчета. Два камъка са отлепени и застават между стрелките, като им пречат да се движат. Часовникът реално не работи.
Отворих диспут, продавачът ми предлага частично възстановяване и иска да затворя диспута.
Тъй като нямам никакъв опит моля да ме посъветвате:
-да се съглася ли на частично възстановяване и колко да е то?
-кога се затваря диспута и как да съм сигурна, че парите ще ми бъдат възстановени?

това е часовникът https://www.aliexpress.com/item/GUOU-Luxury-Rhinestone-Glitterin … 042311.0.0.QInbNl


Заплаши го с негативен фидбек и не приемай, според мен ще ти върне цялата сума. Нали диспута е отворен с Refund Only, без да връщаш стоката?

# 119
  • Мнения: 410
Бихте ли ми препоръчали детски смарт часовник без сим карта да може да работи да се свързва с телефона нещо такова. Или просто доволни от някой модел детски смарт часовник и какви функции има с него. Благодаря предварително.

Общи условия

Активация на акаунт