AVON - Само за представители - 2017 & 2018 & 2019

  • 75 468
  • 763
  •   1
Отговори
# 225
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 537
Аз имам от стария модел- тези, които бяха със синьо, и не съм имала проблеми. Купувана е преди повече от три години и още се ползва. Много е неприятно, това, което споделяш. Връщай я направо.

# 226
  • Мнения: 13 809
Винаги има. Връщаш я с мотив -дефект

# 227
  • Русе
  • Мнения: 633
Аз ще я върна със сигурност. Мисълта ми беше дали е инцидентно при мен или имат по принцип проблем Wink
Благодаря ви :*

# 228
  • Мнения: 13 809
Купувала съм 5-6 различни типа на ейвън - не са ми дефектирали така. Лично на нас всички най ни хареса една дето стои в тъмносиня кутийка която е ксто контейнер за отпадъци.

# 229
  • Мнения: 406
Здравейте, радвам се, че намерих тази тема! Представител на AVON съм от 6-7 години. Напоследък все по-често се замислям по този въпрос. Започнах да се чудя, само аз ли имам такива съмнения?! Потърсих мнения в интернет - само тук видях нещо по темата, никъде на друго място не видях дискусия - нито във фейсбук групите дори. За това реших да се включа тук в тази тема и да споделя с вас, а ако някой реши да сподели лични виждания, ще се радвам. През годините много промени имаше в политиката на AVON, но като че ли не всички бяха за сметка на представителите. В последния случай на промяна преди около 1-2 месеца обаче всичките промени май са за сметка на представителите и то в отрицателен смисъл. Една проста сметка го доказва - мин.поръчка 55,01лв за 15% отстъпка, но много неща в каталога са  с фиксирани 10%. В най-добрия възможен случай от 55 лв печалбата е 15% или казано в цифри 8,25лв. Когато си платиш фактурата в най-добрия вариант плащаш 1,50лв и ти остава печалба 6,75лв печалба, обаче ако не си поръчал първата седмица, а втората или третата печалбата ти пада с още до 1 лев. и ти остават едни 5,75лв чиста печалба накрая. Да, обаче ако всичко е на 15%, а както вече споменах повечето неща са с фиксирана отстъпка 10%. Седя и се чудя...струва ли си за някакви 5 лева печалба? Ами ако както в моя случай ми се налага понякога да взема такси или личен автомобил за да ида и да взема колета, защото е тежък за носене на ръка и пеша? Цял месец разнасяме брошури, отделяме време да говорим с клиенти, убеждаваме, разясняваме? За 5 лева?  Аз ли съм глупава, те ли ме правят на глупава? Наистина ли хората, които измислят тези нови правила не са седнали като мен да отделят 2 минути да сметнат за какви пари става въпрос!   И така, на цялата тази "хубава" работа, която аз бях решила да зарязвам вече, моята лидерка на екипа ме моли да остана. Настоятелно даже. Не че не е готина. Не че не ми е приятно да работя с нея. Не че не е услужлива и насреща за съвет и помощ. Обаче в един момент стана твърде настоятелна. И се запитах, на моите 5 лева печалба, може ли някой да ми каже колко печели от мен лидерът на екипа и колко печели координаторката? Такива мисли днес ми се въртят, ако някой се вълнува от тези неща, нека сподели и своите мисли, защото се чудя само аз ли мисля така и дали пък не съм в грешка.

# 230
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 537
Лидери, координтори - взимат 4-6 % от стойността на поръчката ти. Но те пък са подложени на постоянен натиск да регистрират нови представители, да поддържат активност на групата си, декларират ежегодно доходите си, защото са на граждански договор с хайваните и парите, които получават като комисионни, са облагаеми и т.н.

Политиката на Ейвън никога не е била в полза на малкия представител. Идиотски програми, на които губиш дирята колко точно кампании, какви стойности, па на какви продукти трябва да направиш, че десет кампании по-късно да получиш "значка" или лосионче за 1,90 лв. каталожна цена, но само ако си го заявиш изрично, иначе ... горииииш.
Отдавна съм спряла да ми следя простотиите, поръчвам само това, което ми заявят приятелки, без да им тъпча каталозите в ръцете. Направила съм кооператив с една другарка и си държим с общи усилия 30%, но на моменти и това е трудно.

На соц принципа дърво-полицай-дърво-полицай в момента ситуацията е дърво-представител-дърво- представител. Е, няма как да се вадят пари от това. Предполагам единици са случаите ейвънският доход да храни семейство.

# 231
  • Пловдив
  • Мнения: 271
Според мен нещата са много комплексни, защото печалбата се определя и от поръчаните продукти, както знаем всички.Ако продуктите са ти на 10% ще имаш примерно 5лв печала. Ако са парфюми и гримове, можеш да хванеш и 20%, ама пък там зависи колко ще ти е цялата поръчка. Ако хванеш и някоя МП пък можеш да имаш коренно различна печалба.
Пример със сегашната кампания- имаш 2 парфюма Luck  и хващаш минимума, почти, тоест имаш 15% печалба. АКо обаче имаш 3бр ще имаш 30%, заради МП. При 4бр пък имаш 40% печалба.
Въпреки това промените не се нравят на много хора, наистина имат мноо отрицателно влияние върхо представителите правещи поръчки до 120лв
Какво и как печелят лидера на екипа и коордианторката е сложна тема. Не може да се каже точно колко ще спечелят от теб, ако пуснеш 55лв или 155лв.

# 232
  • Мнения: 406
Благодаря за отговорите, ТуиГ и Калина,  принципно съм далече от мисълта, че лидерите и координатолите печелят нещо, без да им извадят душите, но понеже до сега не съм се интересувала, какво точно вземат, реших да се информирам за обща култура.  Мисля, че малките представители като мен, които поръчват за 15 или 20% е добре да събират поръчки и да ги отлагат, така че да пускат на всяка трета кампания в първа седмица. Евентуално Simple Smile Кой има нерви да смята толкова плюс това предвидливо имаш само 2 каталога напред. Или да се отказваме. Имам може би 3-4 продукта, на Avon, на които държа и съм много доволна, останалото е пълнеж. Но определено политиката на Avon в момента е толкова сбъркана, че не знам как не се усещат. Ами борбата да влезеш в ниво? И накрая ги обединяват в едно без обяснения, без предупреждения. Клиентът и представителят са напълно прецакани!

# 233
  • Пловдив
  • Мнения: 1 567
Благодаря за отговорите, ТуиГ и Калина,  принципно съм далече от мисълта, че лидерите и координатолите печелят нещо, без да им извадят душите, но понеже до сега не съм се интересувала, какво точно вземат, реших да се информирам за обща култура.  Мисля, че малките представители като мен, които поръчват за 15 или 20% е добре да събират поръчки и да ги отлагат, така че да пускат на всяка трета кампания в първа седмица. Евентуално Simple Smile Кой има нерви да смята толкова плюс това предвидливо имаш само 2 каталога напред. Или да се отказваме. Имам може би 3-4 продукта, на Avon, на които държа и съм много доволна, останалото е пълнеж. Но определено политиката на Avon в момента е толкова сбъркана, че не знам как не се усещат. Ами борбата да влезеш в ниво? И накрая ги обединяват в едно без обяснения, без предупреждения. Клиентът и представителят са напълно прецакани!
Напълно съм съгласна, че малките представители са тотално прецакани. Аз затова и ще спра да пущам поръчки. И аз като теб имам няколко продукта на които държа, но какво от това. При толкова марки на пазара, все ще харесам. Няма да им остана даже клиент, макар че много преди да бъда представител съм била клиент. Просто съм обидена от глупавите им нововъведения. Щом те не искат да бъдем с тях, защо ние да оставаме...

# 234
  • Мнения: 406
Дорис, благодаря за отговора! Успокоих се, значи не само аз мисля така. Около тези промени цари някакво информационно затъмнение, всички си мълчат, никой не се оплаква. Вече си мислех, че само аз не съм наред, а всички други са доволни.

# 235
  • Мнения: 13 809
Ние тези неща го обсъждаме тук от години. Веянията са ни много ясни и всичко се отразява и върху нас в много голяма степен.

аз пък сега ще ви кажа как стоят нещата от гледна точка на един едър представител. когато преди няколко години започна едно масово регистриране на представители (защото видимо причините са две - координаторите имат полза от цялата работа и ейвън като цяло също има) , тогава ви казах че за Ейъвн е много по-хубаво да продават стоката си с минимална отстъпка на 99 представителя, отколкото на 3-ма но едри вземащи поръчките с процент отстъпка от ниво на лоялност . Очевадно е къде им остават повече пари на ейвънци. Тогава от  това наплодяване на представители едрите такива почнаха да страдат,  почнаха в колективите да се появяват по 2-3 представители едновременно , които се боричкат за клиенти. Стана- представител , човек, представител, човек... Simple Smile Едрите представители почнахме да си губим клинетите, за да запазим останалите ни верни такива да даваме още по-големи отстъпки , дори да продаваме част от нещата на доставни цени за да можем да си поддържаме нивата на лоялност. Ако мислите че печелим много - лъжете се, ние печелим същите пет лева като вас а дори понякога и по-малко.  Почнахме да се чудим как ще минем куотъра , последните две години стана много трудно.

Явно обаче тази политика за поощряване на дребните представители, колкото и да изглежда печеливша на повърхността, всъщност се оказва че не е. Какво има отдолу като подводни камъни мога само да предполагам : прекалено много спедиране, задържани плащания, половинчата активност , кой знае какво още.

И ето сега Ейвън искат да обезглавят това което те сами наплодиха . Лошото е че естественото равновесие вече е нарушено и за дребни и за едри представители  -  за всички нас. Стоката на Ейвън не се променя към по-добро качество, на пазара има все повече козметична конкуренция, козметиката на Ейвън с тези тъпи проспектинги и регистация на куцо,кьораво и сакато като представители  вече не е стока за средата класа както беше 2000-2010 година. стана тип масова стока и на нея не се гледа с уважение както беше преди

какво ще се получи като резултат ли? мога да предполагам - дребните представители ще почнат да изчезват, но ние едрите няма вече как да продаваме на старите цени , клиентите се научиха че могат да ползват отстъпки и откровено чакат такива. За никой няма да стане по-добре.  Вероятно в борбата за оцеляване ще дойде по-масово ерата на кооперативите в Ейвън- обединяването на двама и повече представители - и така …...до следващата измислица - премислица на Ейвън.

Последна редакция: чт, 31 май 2018, 18:26 от _re_ge

# 236
  • Мнения: 523
Аз се регистрирах преди няколко месеца, за да си поръчвам неща за мен и близките ми. Направих няколко поръчки, но от две, три кампании съм спряла. Много ме издразниха новите промени. Просто нямам сметка да пускам поръчка. Да поръчвам неща, които не ми трябват само за да направя минимума.
Открих продукти, които искам в олх на много по-ниска цена и само с доставката на еконт, а не с безумните такси на авон.

# 237
  • Мнения: 5 386
Елина, две нокторезачки с розов държач ми "отскочиха" от нита и ги хвърлих. Бяха вече ползвани няколко пъти.... И една от старите, сините, с под ъгъл извивка ми се счупи наскоро. Няма да купувам повече

# 238
  • Мнения: 37
Здравейте. В събота пуснах поръчка по 8 кампания. Днес влязох в сайта на ейвън да видя къде се намира пратката. На статус пишеше “натоварени”, а като натиснах да я проследя ми изписа “Няма пратка с №... в системата”. Не ми се е случвало до сега, да няма някакъв проблем?

# 239
  • София
  • Мнения: 4 178
Здравейте. В събота пуснах поръчка по 8 кампания. Днес влязох в сайта на ейвън да видя къде се намира пратката. На статус пишеше “натоварени”, а като натиснах да я проследя ми изписа “Няма пратка с №... в системата”. Не ми се е случвало до сега, да няма някакъв проблем?

Докато пътува това пише

Общи условия

Активация на акаунт