ПОМОЩ!!! Как да се отърва от досаден колега??

  • 4 589
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте,
Аз съм студентка първи курс в Студентски град и от началото на годината с няколко колеги си сформирахме компания. За нещастие в нея се намъкна и един супер досаден паразит, който непрекъснато пише на всички, досажда ни и се самопоканва навсякъде! Лошото е, че не разбира от намеци изобщо и дори когато някой му каже нещо по-рязко и го отреже, той започва да досажда на друг от компанията. Въпросът ми е по какъв начин да го разкараме без да го обидим все пак? Angry

Последна редакция: вт, 28 ное 2017, 00:33 от shushana97

# 1
  • Мнения: 19 906


Иначе по темата – директно му казвате. Обикновено такива хора не се усещат, а ако се усетят се правят на лудави и продължават да досаждат.

Последна редакция: вт, 28 ное 2017, 11:54 от Tatti

# 2
  • Мнения: 11 360
А колегите ти какво мислят?
Мъжете са по-толерантни към досадните или пък не се дразнят от него, а само ти. Ако мъжете решат могат лесно да го разкарат. Явно обаче само на теб силно ти пречи.
Бъди по-толерантна. Утре може да се окаже, че някоя тяхна приятелка смята теб за излишна и ще те шкартира.

# 3
  • София
  • Мнения: 12 140
Няма пълно щастие, обиждате го или го търпите. Това са вариантите.
Толкова ли е нетърпим наистина? Може да е самотен, да не умее да общува. Премислете го пак, нали сте компания, не е да се натриса на един човек или двойка. Ако не прави нещо потресаващо изобщо не виждам къде е драмата в това, че иска да е с вас. Вероятно сте забавни.

# 4
  • Мнения: 25
Така, както го описваш, чак ми домъчня за момчето. Може би трябва още информация да дадеш. Какво прави, с какво е досаден? Утре друг от компанията ще ти стане досаден. Ами ако ти им досадиш и в момента те си пишат така за теб? Недей така.

Последна редакция: вт, 28 ное 2017, 23:37 от Коприва

# 5
  • Мнения: 5 381