Кауфланд - тема 25

  • 101 865
  • 747
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 1 758


Здравейте.Купих си от Кауфланд овесени ядки на Фамилия Никола.Като ги отворих пакета беше пълен с буболечки.Много се ядосах и веднага писах на фейсбук страницата им.Веднага ми отговориха , че се извиняват за това и преди да им кажа , че са закупени от Кауфланд те ме попитаха дали са от там , понеже имали проблеми с тях.Не съхранявали правилно пакетираните продукти и имали и други оплаквания относно буболечки в пакетите.Досега не ми се е случвало такова нещо и винаги съм била доволна от покупките си.Не че ще спра да пазарувам от там , но и вие да знаете ако ви се случи.

# 631
  • Мнения: 29 395
Нали пакетите са запечатани? Как ще влязат буболечки при съхранението? И, ако е така, на другите фирми също трябва да имат буболечки...?!? newsm78

# 632
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
И как по- различно трябва да се съхраняват овесените ядки, че не се сещам... Те не се държат нито в хладилник, нито нищо...

# 633
  • Мнения: 14 795
Имам спомен,че преди време и друг се беше оплакал със същия проблем. Според мен не е вината в К. Ако пазите бележката идете да ги върнете.

# 634
  • Мнения: 1 758
От фирмата ми отговориха , че щандовете им били заразени с тези буболечки и ги имали и в други продукти като брашно , боб , леща.И аз се зачудих при затворен пакет как може да се получи ...

# 635
  • София
  • Мнения: 4 548
Буболечките не влизат отвън. Явно са заразени преди пакетирането и след време се пръкват гадинките. Едно време така ставаше с брашното. Гъгрици им викахме на гадините.

# 636
  • Мнения: 7 848
Не че оправдавам К. Далеч съм от тази мисъл, но ако лаврите са били в семената, в последствие се появяват от тях буболечки, във вече пакетираният продукт.

# 637
  • Асеновград
  • Мнения: 3 068
Мюсли на тази фирма преди години бях взела от другаде по същия начин пълно с буболечки.От тогава избягвам всичките им продукти.

# 638
  • Мнения: 14 795
От фирмата ми отговориха , че щандовете им били заразени с тези буболечки и ги имали и в други продукти като брашно , боб , леща.И аз се зачудих при затворен пакет как може да се получи ...
Само от там пазаруваме и брашно,и боб,и леща,не съм имала проблеми. И как пък щандовете се заразяват не ми е ясно?! 😂 Явно искат да си измият ръцете с К,но не им се получава.

# 639
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Не зная дали Кауфланд няма право да ги съди, че заради лош качествен контрол, застрашават и другите храни..

Последна редакция: ср, 17 яну 2018, 14:20 от Роузи

# 640
  • On the sea
  • Мнения: 1 849
Надявам се после да споделиш как е минало връщането. Yum
Да задължително, все пак ще ми е за първи път Wink

# 641
  • Мнения: 10 210
Притесних се от това оплакване. И аз имам един пакет овесени ядки на Фамилия Никола, от Фантастико купуван. Ходих да го разглеждам, чист е. Преди това съм купувала тази марка от Била многократно, не съм имала проблем. Обаче определено смятам, че проблемът е от преди пакетирането. Бих върнала пакета в Кауфланд и със сигурност бих ги информирала, че според производителя проблемът е от съхранението в К. А те после да се оправят, иначе ние ставаме луди.

# 642
  • Мнения: 3 199
За мюсли Никола отговарям веднага! На мен ми се беше случило преди няколко месеца, купувам само такива и последните, на които попаднах, имаха плесен по ръба на пакета. Бяха в срок, но изтичащ след 1 месец. Писах на Кауфланд, че не пазя касовата бележка и дали мога да ги върна. Казаха, че няма как да стане, защото и други вериги ги продават, което е вярно. В знак на извинение ще ми пратят "малка компенсация", след няколко дни получих ваучер на стойност 10лв, което е голям жест и означава, че наистина си ценят клиентите.
След още няколко дни изненадващо получих обаждане от фирма Никола. Казаха, че според тях в Кауфланд не ги съхраняват правилно и в знак на извинение ще ми пратят пакет. Пратиха ми няколко пакета мюсли и мюсли-бокчета - евала и на тях! И не за авантата, а че наистина в България все още има фирми, които държат на клиентите си. За разлика от Своге (Монделийз България). Тези мюсли, които ми пратиха като извинение бяха със срок до лятото на 2018. Та, гледайте, от където ги купувате да са с по-дълъг срок на годност!

# 643
  • Мнения: 3 199
На пакетите трябва да пише при какви условия трябва да се съхраняват. Ако са били на по-топло, по-влажно или не знам и аз какво...може да се случи това. Но за мен най-вече е от скоро изтичащия срок на годност. Не е причина, че в магазина им има буболечки, това е несериозно. Тези буболечки се появяват в стари продукти или лошо съхранявани.

# 644
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 817
Ако нещо такова беше ми се случило с продукт на Кауфланд непременно бих им занесла пакета с бубите както е, за да имат информация и да си сменят фирмата-доставчик и производител.

Общи условия

Активация на акаунт