eBay – 98

  • 67 451
  • 736
  •   1
Отговори
# 30
  • у нас
  • Мнения: 7 591
Сори, момичета, не съм ви разбрала въпроса. Не съм наясно дали има такова нещо в Ибей.

# 31
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 508
Скрит текст:
Отговорих отново с всички подробност, повечето от нещата ги взех от e-mail-a на PayPal, дата на плащане номер, e-mail.
Този имейл го имаш преди да отвориш диспута или след това?
Мисля, че си платила като Гост в PayPal и затова можеш да отвориш диспут в PayPal, иначе няма логика.
Преди да си направя акаунт получавах e-mail-и ако плащането е през PayPal/ продавачът използва Pay Pal, подробно описание. Плащала съм и други неща през картата, но не съм получавала уведомителните e-mail-и,  само този с Order Conf....
Най-добре пиши на съпорта как да постъпиш.
Скрит текст:
И трето, което ми идва, не е коректно ( но с такова държание), да платя сумата, да изчакам малко и да повдигна кейс.
В такъв случай, най-вероятно ще ти върне парите веднага, с някакво основание и с това ще се приключи. Ако не платиш, може да те докладва, за да не му начисляват такса, ако само ти си наддавала или не го устройва предпоследният бид /Second Chance Offer/.
P.S.
При такива продажби, първо се пита продавачът дали е съгласен да подготви пратката и след това се действа.
Аз се пробвах веднъж, но човекът в прав текст ми написа, че иска парите в брой, затова не го устройва.
Отказаха ми прословутата поръчка. Аз реших да действам като съм по настоятелна, изпратих едно съобщение, че ще изпратя куриер, да ми даде пощенски код и размери на пратката. Почти веднага ми отговори, че ще откаже поръчката, "I’m not around much for a courier and I will just cancel your order" и имал оферти от друг, явно това за Second Chance Offer , някой друг които е наддавал.
А за самото, че е само Pick Up, понеже наддавах през телефона и беше споменато само на края на обявата и явно съм го пропуснала.

# 32
  • Мнения: 24
здравейте на 09,09 си поръчах билкова добавка от САЩ, имаше проследяващ номер и видях че е изпратена и стоеше в Бразилия. От  евау ми дадоха срок до 17,11 да отговоря какво ще предприема иначе затварят моя случай. Аз си поисках парите, върнаха ми ги. Днес с голяма изненада си получих стоката. Какво да правя.

# 33
  • у нас
  • Мнения: 7 591
здравейте на 09,09 си поръчах билкова добавка от САЩ, имаше проследяващ номер и видях че е изпратена и стоеше в Бразилия. От  евау ми дадоха срок до 17,11 да отговоря какво ще предприема иначе затварят моя случай. Аз си поисках парите, върнаха ми ги. Днес с голяма изненада си получих стоката. Какво да правя.


Предполагам, че е като при Алито. Пишеш на търговеца, обясняваш му случая. Правиш поръчка и плащаш, но те не ти пращат нищо.

# 34
  • Варна
  • Мнения: 811
Здравейте , за първи път влизам в темата,за да потърся съвет от пазаруващите редовно през ebay. Преди време си създадох акaунт, който не бях ползвала и в един момент получих мейл ,че е съспенднат. Изпратих мейл до CS, на който те ми отговориха,че трябва да се свържа през сайта им,за да ми помогнат. Оттогава мина мeсец и днес реших да разреша този казус, тъй като може да ми се наложи да го ползвам в най-скоро време. Оказа се,че няма шанс да ми възстановят акаунта,а причината била ,че нямало посочени адрес и телефон при регистрация. Също е много вероятно да съспенднат акаунт, ако създам с друг е-мейл. Някой може ли да ме посъветва дали може да се направи нещо или просто да се простя с пазаруването през ebay?

# 35
  • Sofia
  • Мнения: 16 413
Има ли начин През мобилната версия на ибей да се видят фийдбеците за конкретно избран продукт? Виждам само общо отзивите за продавача, но не и за конкретната стока.

Всъщност, след като първоначално самата аз се присъединих към въпроса, днес съвсем случайно се сетих за 2 възможни начина за такава справка. Simple Smile Споделям:

1.) Първият си е регламентира опция на eBay, която присъства в някои листинги, в други, обаче, не. Нарича се Product Rating и изглежда ето така (горната синя стрелка). Там може да се прочете какво е мнението на потребителите за конкретния артикул. Не знам защо тази опция липсва в някои обяви, обаче. Доста полезна е, според мен;

2.) Другият възможен начин за проверка е косвен и ми щукна съвсем спонтанно. Става по този начин – влизате във feedback секцията на конкретния продавач и отивате най-долу на страницата, където пише Items per page –> цъкате на 200, така че да ви излязат максимален брой feedback коментари –> после натискате Ctrl + F и в поленцето горе пишете името на артикула, от който се интересувате –> излизат ви всички feedback коментари, които съдържат тези думи на конкретната страница –> като ги прочетете, минавате на следващата страница и отново правите гореизброеното, Simple Smile –> това е!
Да, трудоемко е, но ако наистина държите да проверите коментарите за даден продукт, може да опитате и по този начин.

# 36
  • Мнения: 3 213
Момичета, помагайте. Пазарувам редовно онлайн, но предимно от Амазон, Гап, Асда. Харесах си професионален фотоапарат в Ибей и реших да го купя. Излезе ми опция с дебитна карта. Въведох адреса на доставчика в Англия, избрах buy now и въведох данните на картата ми Мастъркард. С тази карта никога не съм имала проблеми. Този път ми даде странна грешка - проблем с верификацията. Реших, че нещо съм объркала с данните и опитах още 2-3 пъти. Не стана. Направих регистрация в Пей Пал с картата и опитах само с опцията Pay pal. Изкочи ми прозорец, за да се логна, но след това не се зареди изобщо, само ми изписваше „checking your info". Писах на продавача дали има представа защо не мога да платя и си легнах. На другия ден получих мейл от ebay, че акаунтът ми е блокиран заради съмнителни действия от моя страна. Върнах им веднага съобщение и нямам още отговор. Установих, че съм пропуснала да потвърдя картата с 4 цифрения код и наоравих нов профил на името на съпруга ми от различно id. Опитах отново да купя камерата ( бързам, защото са ограничени бройките), но пак грешка и пак не се зарежда pay pal. Това ми е подарък за Коледа, много съм разочарована. Изобщо не очаквах такива спънки. Моля за идеи как да реша този проблем. Продавачът отговори, че няма представа защо не успявам да платя. Става дума за английския ebay. Артикулът се доставя от Ирландия. Благодаря предварително за съдействието.

# 37
  • Sofia
  • Мнения: 16 413
Защо този път не пробваш да платиш директно с дебитната карта на мъжа ти (ако разполага с такава)?

Нямам представа защо PayPal не ви се зарежда. Thinking

# 38
  • Мнения: 3 213
Утре ще пробвам и така, но се чудя дали няма някакво изискване картата да е задължително регистрирана в Пей Пал, защото всеки път ми иска да приема условията на Пей Пал. Вие как плащате в ebay?

# 39
  • Sofia
  • Мнения: 16 413
Аз плащам само с PayPal, но съм се регистрирала преди поне 10 г., така че не мога да помогна със съвет какъв може да е проблемът.

Иначе, не – когато плащаш директно с карта, няма никакво изискване да е регистрирана в PayPal. То, ако не беше така, не би имало никаква логика да я има и тази опция. Laughing Най-вероятно системата изисква от теб да приемеш условията на PP, защото в последствие, ако възникне някакъв проблем с транзакцията, ще може да се ползваш с защитата, която PP предоставя на потребителите си, т.е. това е добре за теб, в ролята ти на купувач. Peace

# 40
  • Мнения: 1 838
Защо не опиташ да платиш през мобилното приложение на телефона?

# 41
  • Мнения: 61
Здравейте! Интересува ме след колко време като стоката е маркирана като изпратена/ order dispatched/но няма estimated delivery date, може да се отвори диспут?

# 42
  • у нас
  • Мнения: 7 591
Здравейте! Интересува ме след колко време като стоката е маркирана като изпратена/ order dispatched/но няма estimated delivery date, може да се отвори диспут?
След като е изпратена стоката, чакаш определения срок. И ако има някакъв проблем преди края на срока, тогава отваряш диспут.

# 43
  • Мнения: 322
KittyCatty, напоследък плащането с Paypal в ebay дава тази грешка - да върти със съобщението как ти проверява информацията и нищо да не се случва. Аз поне за себе си открих, че това се оправя, като се презареди страницата. Тогава излиза отново прозорчето за логване и след като за втори път се въведат мейл и парола, вече отива директно в пейпал, като пътьом те пита не искаш ли да разрешиш директно плащане за по-лесно. (Дори се чудех дали не е заради това въпросното зацикляне.) Така плащам с пейпал вече от известно време и плащанията са успешни.

# 44
  • Мнения: 61
Здравейте! Интересува ме след колко време като стоката е маркирана като изпратена/ order dispatched/но няма estimated delivery date, може да се отвори диспут?
След като е изпратена стоката, чакаш определения срок. И ако има някакъв проблем преди края на срока, тогава отваряш диспут.
А какъв е точно определеният срок?

Общи условия

Активация на акаунт