ZARA - пазаруване онлайн. Темата е подходяща и за останалите брандове на INDITEX

  • 119 642
  • 739
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 5 102
dani-ela80  щом поръчката ви е изпратена, трябва да сте получили смс от ДЧЛ . В самия смс има линк от който можете да видите къде се намира поръчката ви във всеки момент и коя е датата за доставка.

Не съм получавала SMS, поръчката е до магазин на Зара, а не до адрес, може и заради това, но нямам никакъв проследяващ номер, само Email, че е изпратена и електронната касова бележка

# 481
  • Мнения: 922
в такъв случай да -  няма да получите смс от ДЧЛ . Ще трябва да чакате получаването и в магазина.

# 482
  • Мнения: 5 102
в такъв случай да -  няма да получите смс от ДЧЛ . Ще трябва да чакате получаването и в магазина.

От кол центъра им, не са ми се обадили все още, но изнамерих телефоните на зара сердика и им звъннах да попитам (то сърце не трае), момичето ми обясни, че сега са в сейл и ще има забавяне на пратките, и тя си била поръчала преди и поръчката и дошла след 2 седмици, но така де не била дошла все още.

# 483
  • софия
  • Мнения: 25 479
От зимата не съм пазарувала, но имам спомен, че имаше проследяване и се виждаше, когато пристигне в магазина. Не винаги получавам смс, но знаех кога е пристигнала.

# 484
  • Мнения: 5 102
От зимата не съм пазарувала, но имам спомен, че имаше проследяване и се виждаше, когато пристигне в магазина. Не винаги получавам смс, но знаех кога е пристигнала.

За първи път поръчвам и опцията ми е да получа email, когато пристигне в магазина

# 485
  • софия
  • Мнения: 25 479
В мейла за изпращане на поръчката имаше номер за проследяване или беше някъде в самата поръчка в профила. Разгледай, наистина нямам спомен.

# 486
  • Мнения: 5 102
В мейла за изпращане на поръчката имаше номер за проследяване или беше някъде в самата поръчка в профила. Разгледай, наистина нямам спомен.

Няма такъв, толкова поръчвам от чужбина и ги разпознавам всякаквите тракинг номера.

# 487
  • INFJ
  • Мнения: 9 376
До магазин няма проследяване. Статусът на поръчката ще се промени в сайта, когато пристигне в магазина. На мен ми изпращат смс.

# 488
  • Мнения: 5 102
Благодаря ви много  Hug

# 489
  • Мнения: 19 691
Момичета, имам едни обувки за смяна на номер и рокля за връщане. Избрах опция до магазин. Получих мейл, че обувките са изпратени и ще пристигнат в регламентирания срок, но никъде не го виждам този срок! Как да разбера кога да отида?

# 490
  • Мнения: 3 632
Ами би трябвало да получиш нов имейл/sms като пристигнат в магазина.
Махнали са възможността за проверка на наличност по време на намаленията.
https://www.zara.com/bg/en/bitter-orange-100-ml-p20047840.html?v … 25&v2=1074531 в кои софийски магазини го има?

# 491
  • Мнения: 19 691
Ant, ако наистина имат такава практика, предпочитам да изчакам наистина. Но никъде не се споменава, че ще получа нов мейл и затова питах колко време отнема обикновено.

# 492
  • Мнения: 3 632
Доставката до магазин е 4-6 работни дни. В период на намаления е възможно да е малко повече. Във всеки случай не повече от 30 (така пише в общите им условия.)
Обаче имаш 14 дни да върнеш стоката, която заменяш. Текат от момента на заявяване на смяната.
Не знам дали съм чекнала някъде нещо, но винаги получавам sms и имейл. 

# 493
  • софия
  • Мнения: 25 479
Мейл се получава винаги, смс - не или поне аз в период на намаления не винаги получавам.

# 494
  • на морето
  • Мнения: 1 385
Във физическите магазини има ли вече хубави намаления? Интересуваме специално в Бс или то е навсякъде, не както в ХМ

Общи условия

Активация на акаунт