ZARA - пазаруване онлайн. Темата е подходяща и за останалите брандове на INDITEX

  • 123 490
  • 739
  •   1
Отговори
# 660
  • Berlin
  • Мнения: 13 021
😱 Това си е голяма разлика! А иначе преди по намаления съм сравнявала някои неща, в немския бяха леко по-скъпи от българския магазин.
Това испанскиата версия си ли е, че не разбрах. 😊 Една приятелка скоро пазарува от магазина им в Барселона и каза, че там по начало е много по-евтино, защото са местна марка, но знам ли...
Иначе днес с още 10 евро паднаха панталоните, дето ги държа в кошницата. 😄

# 661
  • София
  • Мнения: 4 838
За Масимо съм попадала на разлика над 100 лв за един артикул, между българския и английския сайт, като английският също едва ли е най-евтиният възможен. С испанския пък въобще не съм и сравнявала.

# 662
  • Мнения: 3 731
😱 Това си е голяма разлика! А иначе преди по намаления съм сравнявала някои неща, в немския бяха леко по-скъпи от българския магазин.
Това испанскиата версия си ли е, че не разбрах...
Португалската.

# 663
  • Berlin
  • Мнения: 13 021
М/у другото решението на ЕС май не предполага еднакви цени за всички, а да можеш да избереш от коя страна да пазаруваш, т.е. да можеш от немската версия да си поръчаш до България, а не като те засече  и да ти дава само БГ версията. Поне аз така го разбрах, де. Може и да бъркам.

# 664
  • Мнения: 10 352
Мисля, че цените трябваше да са еднакви за всички, както и доставките да са разумни, а не надути повече от цената на артикула.

И това не е най-фрапиращата разлика, която съм виждала. Мисля, че преди 1-2 години в немската версия на Манго аутлет бяха пуснали цени от 2-3-5 евро, като при нас си бяха 20-30-50лв, даже някои артикули изобщо не бяха намалени.

Добре, че има превозвачи, въпреки че някои сайтове (немският H&M) отказват поръчки и връщат парите като видят странен адрес или имена. Е това пък какво е? Чиста злоба. Какво значение има дали българка или германка ще им носи парцала, нали си прибират парите?

# 665
  • София
  • Мнения: 4 838
Така е. Каква полза, че в английския сайт цената е по-ниска, ако ще ми отхвърлят поръчките, било то заради адрес на превозвач, или заради български ип адрес (да, и това ми се е случвало). Принуждават ме да ангажирам там хора да ми поръчват и препращат пратките, или просто да купувам по скъпите цени тук. На Манго цените също не са еднакви в различните държави.

# 666
  • Мнения: 10 352
Да, сега се сещам, че след като ми отказаха два пъти поръчката тогава (давах зор, защото артикулът ми хареса, а в нашият H&M беше изчерпан), се свързах с тях през чата за да попитам защо и най-любезно ми обясниха, че "такива практики са неприемливи, защото така"... т.е. без логично обяснение.

В крайна сметка, превозвачът ми направи поръчката през немско прокси и плати с немска карта или Пейпал, не помня. Хиляда фокуса за една блуза.

# 667
  • Мнения: 714
Тези дни четох за Алтея, че съгласно регламент 2018 / 302 на ЕС си уеднаквяват цените за българския и европейския пазар. Това би следвало да важи и за Индитекс. Много е неприятна тази разлика в цените.

Относно намаленията - това е второто, на което една чанта от естествена кожа отива в новата колекция и си стои на високата цена.

# 668
  • Мнения: 1 607
Има някакъв проблем с пазаруването онлайн,не ми дава да направя поръчка.Пише да опитам по късно или да се свържа с екип по поддръжка...

# 669
  • Мнения: 10 352
Пробва ли да изтриеш бисквитките на техният сайт? Само тези на Зара, за да не ти затрие пароли и т.н. по други сайтове. Това е през Хром.



# 670
  • Berlin
  • Мнения: 13 021
Точно разделянето на потребителите според локацията касае - http://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20181129IPR2050 … r-from-3-december Има време, докато уеднаквят цените, което най-малкото заради ДДС май не може да се получи.

# 671
  • Мнения: 1 607
Пробва ли да изтриеш бисквитките на техният сайт? Само тези на Зара, за да не ти затрие пароли и т.н. по други сайтове. Това е през Хром.




Аз съм през мобилното приложение.

# 672
  • Мнения: 10 352
Явно и за двете става въпрос:

Consumers will be able to shop online in the EU without being blocked or re-routed
Cross-border shoppers to be treated in the same way as local ones, including having access to the same prices

ДДС в ЕУ не плащаме? А и дори да има някаква такса, тя е минимална, разлики от 100лв са абсурдни.



Х.Т, пробвай и през ПЦ, сигурно има проблем приложението.

# 673
  • Мнения: 1 607
Явно и за двете става въпрос:

Consumers will be able to shop online in the EU without being blocked or re-routed
Cross-border shoppers to be treated in the same way as local ones, including having access to the same prices

ДДС в ЕУ не плащаме? А и дори да има някаква такса, тя е минимална, разлики от 100лв са абсурдни.



Х.Т, пробвай и през ПЦ, сигурно има проблем приложението.
Тъкмо това мислех да пробвам

# 674
  • Berlin
  • Мнения: 13 021
“Having access to the same prices”, т.е. както и потребителите от съответната държава. Никъде не става въпрос за уеднаквяване на цените, но темата не е за това.

Общи условия

Активация на акаунт