Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 28 дек. 2017, 13:15 ч.

Мнението ви за различните автомобили

  • 44 221
  • 434
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 7 375
Днес в едно предаване по Btv Action за пръв път видях състезание между Nissan Juke и Ferrary. Изобщо нямах представа, че Nissan са направили Juke с такава кубатура и коне, който да се състезава с Ferrary, Posrche и дори с Nissan GTR. Дават го, че прави от 0 до 100 км за 3,7 сек. Много ме впечатли
И аз не мога да повярвам!

https://www.youtube.com/watch?v=KpgiGExRq90

# 16
  • Велико Търново
  • Мнения: 2 755
Ехееее! Това си е голяма антиреклама Simple Smile а такива невежи като мен като чуят марката и предубедено си мислят че колата е най!

# 17
  • Варна
  • Мнения: 853
Харесах си това Сузуки Витара:
https://www.auto-data.net/bg/?f=showImages&image_id=16902
 Blush

Видях, че сега се продава за около 30 000 лв, надявам се след 10 години да ми е по джоба Joy  Като цяло си мисля за нещо такова за втора кола след време. Разрових се съвсем повърхностно за коли тип SUV, като повечето са дълги над 4,5 метра, а тази е 4,17,  само с 27 см повече от полото ми. За мен това е важно предимство, като ти се налага да паркираш на какви ли не места в голям град. 

Да питам правилно ли съм разбрала идеята за съв-четата - нещо като джипки, по-малко мощни, по-икономични, но също като тях сравнително високопроходими, удобни и с пространство и добър багажник вътре?

# 18
  • Мнения: 279
Не точно 😬
СУВ-четата са просто надигнати като джиповете. Повечето са доста малки вътре. Например Мазда Cx-3 е с купето на мазда 2, което е най-малката им кола.
За проходимост няма и място за сравнение. Джиповете са 4x4, което им дава предимство при труднопроходими терени. Например при офф роуд и тн. СУВ-четата са надигнати и виждаш от високо, което също си е готино, де. 😬

Харесах си това Сузуки Витара:
https://www.auto-data.net/bg/?f=showImages&image_id=16902
 Blush

Видях, че сега се продава за около 30 000 лв, надявам се след 10 години да ми е по джоба Joy  Като цяло си мисля за нещо такова за втора кола след време. Разрових се съвсем повърхностно за коли тип SUV, като повечето са дълги над 4,5 метра, а тази е 4,17,  само с 27 см повече от полото ми. За мен това е важно предимство, като ти се налага да паркираш на какви ли не места в голям град. 

Да питам правилно ли съм разбрала идеята за съв-четата - нещо като джипки, по-малко мощни, по-икономични, но също като тях сравнително високопроходими, удобни и с пространство и добър багажник вътре?

# 19
  • Варна
  • Мнения: 853
Разбирам. А като разход как са? Иначе това, че са надигнати е много готино. Че моята кола вече на два пъти опира от долу, като на втория й се закачи кората под двигателя и се обърна... на един уж нисък бордюр. Sad

# 20
  • Мнения: 1 888
Не точно 😬
СУВ-четата са просто надигнати като джиповете. Повечето са доста малки вътре. Например Мазда Cx-3 е с купето на мазда 2, което е най-малката им кола.
За проходимост няма и място за сравнение. Джиповете са 4x4, което им дава предимство при труднопроходими терени. Например при офф роуд и тн. СУВ-четата са надигнати и виждаш от високо, което също си е готино, де. 😬

Сори, ама доста неточно. Много от големите джипки също се водят СУВ - Х5, Q7,  ML и т.н. Всъщност това бяха едни от иноваторите на европейския пазар. Има два вида джипове най-общо казано. Едните са истински джипове, които са за тежък офроуд. Те са некомфортни, возят дървено, грозни са и като цяло не са добри за шосе. Втория тип джипове клонят повече към комфорта на шосе и това са точно така наречените СУВ-ове. Голяма част, като хиксовете на БМВ, Кайени и тем подобни са комфортни, динамични и страхотни за шосе и магистрала, но извън пътя са доста слаби. X5 и X6 масово затъват в сняг и кал, нищо че са високи и с 4 по 4. Има много други неща, които са нужни за истински офроуд джип, едно от които е механичните блокажи. Като цяло една кола или е добра за шосе, или за офроуд. Някои се опитват да комбинират двете. При Рейндж Роувър например е намерен доста добър баланс и се справя страхотно и в двете дисциплини. G-Класата на Мерцедес също е отличник, като може би формата и теглото й пречат до някъде на пътното поведение при високи скорости. Но в повечето случаи тези, които твърдят, че са добри и за асфалтов път и за офроуд са някакъв компромис и за двете.

Последните години навлязоха доста малките СУВ-ове от различни размери. Щом и Ламборджини изкараха такова... Жените много ги харесвате. Аз лично не бих карал такава кола защото ми изглежда безмислена, но моите потребности са такива. Тези малки СУВ-ове също като големите им събратя си искат своето, не са никак евтини за подръжка. Единственото реално предимство, което дават е че гледаш пътя от високо.

# 21
  • Мнения: 1 888
Разбирам. А като разход как са? Иначе това, че са надигнати е много готино. Че моята кола вече на два пъти опира от долу, като на втория й се закачи кората под двигателя и се обърна... на един уж нисък бордюр. Sad

Харчат повече защото са тежки, имат по-голямо въздушно съпротивление, по-скъпо окачване което износват по-бързо, нужда от по-големи и скъпи спирачки заради теглото, които също износват по-бързо и по-големи и скъпи гуми. Това е ако ги сравняваш със съответното купе, което не е СУВ, защото повечето са базирани на някое друго купе.

# 22
  • Варна
  • Мнения: 853
Ок, би ли казал Сузукито, което съм показала, с кое купе трябва да го сравня, понеже като го сравнявам с моето поло, което е супер малко и компактно, сузукито е само със 130 кг по-тежко. 130 кг могат ли да повишат осезаемо разхода или са нищо за една кола? 130 кг повече, ама и кончетата на сузукито са 120, а на полото - 70. Колко пък по-голям ще е разходът?

Японските коли надеждни ли да като чупливост/скорост на амортизация и т.н. И в частност Сузуки Витара 2015?

# 23
  • Мнения: 1 888
Не знам как ги сметна тези 130кг, може аз да съм в грешка но доколкото видях разликата е около 500 между полото и витарата. Сега ако сравняваш поло дизел с витара бензин може и да е по-малка разликата.

За витарата специално нямам наблюдения, освен че вътре ми е тесничка. Но съм се возил на предното поколение, не тази. За здравина нищо не мога да кажа за нея. Като цяло повечето японски модели са здрави, но далеч не всички. Здрави са тойотите и маздите с бензиновите мотори, лексус са здрави като цяло, субару са определено по-проблемни, за сузуки нямам идея. Моторите им обаче са супер Grinning

# 24
  • Мнения: 1 888
Ако това ти е добър ориентир определено тази кола е много по-безпроблемна от Q3 или Фолцваген ТИган...(това последното е уникален коптор, колко крокодилски сълзи са се ляли от 2.0тди при него...)

# 25
  • SF
  • Мнения: 8 097
А какво мислите за Мини Купър?

# 26
  • Мнения: 1 888
Ми готина е, ама не е от най-здравите модели на БМВ... Пак зависи кое точно поколение, митор и т.н.

# 27
  • SF
  • Мнения: 8 097
Скъпа поддръжка, казваш? Питам за 1,6 мотор. Сега ми я предложиха. Изглежда перфектна, с кожен салон, но ме притеснява годината - 2002.

# 28
  • Варна
  • Мнения: 853
Не знам как ги сметна тези 130кг, може аз да съм в грешка но доколкото видях разликата е около 500 между полото и витарата. Сега ако сравняваш поло дизел с витара бензин може и да е по-малка разликата.


Сравнявам тази дизелова витара:
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=21687

и дизелово поло:
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8417

Най-долу в таблиците на Собствена маса 1230 кг. минус 1095 кг. = 135 кг

Пак питам кола със 120 коня и маса 1230 кг  дали изобщо ще гори повече от кола със 70 коня и маса 1095 коня?

# 29
  • Велико Търново
  • Мнения: 2 755
Естествено че ще гори повече, най малкото съпротивлението е по-голямо. Отделно задвижването 4х4 също вдига разхода на гориво, не съм сигурна дали при Сузуки е постоянно зацепено. В средните стойности който са дадени по таблиците се вижда че разхода е по-нисък в полза на Сузуки, но определено смятам че в действителност не е така.

Общи условия

Активация на акаунт