Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 28 дек. 2017, 13:15 ч.

Мнението ви за различните автомобили

  • 44 221
  • 434
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 888
На жена е класа не можеш да продадеш освен ако не е купе Simple Smile Иначе моята кошница я харесват представителките на женския пол, даже много са ме убеждавали как е женска кола...

# 46
  • Мнения: 7 375
На жена е класа не можеш да продадеш освен ако не е купе Simple Smile Иначе моята кошница я харесват представителките на женския пол, даже много са ме убеждавали как е женска кола...


Я покажи "кошницата" Simple Smile
Между другото Е купето хич не е за жена, особено с деца. Отзад е много тясно и децата винаги мрънкат, когато се возят на задната седалка. Основно ММ си я кара сам или когато сме само двамата. Но пък Е класа трудно можеш да намериш на читави километри. Или е била такси, или е била служебна и почти винаги е с превъртян километраж.
Виж, джипа си е екстра, като ширина вътре. Обаче пък много дървен бе егати. Как може да изглежда вътре така, все едно деца са го правили в час по Труд и творчество, отвън сякаш е дялкан с брадва

# 47
  • Мнения: 1 888
Е класите са масово таксита, обаче 200 и 220 цди. 350 цди много рядко да е била такси, а 500 и нагоре абсурд Simple Smile Виж дори и големите бензини може да са били служебни, а те може да са смазани от каране, макар и не колкото дизелите. Но съм виждал лично АМГ 6.3 на над 600к километра десет годишна, обаче това е по-скоро изключение Simple Smile

Ето я моята: : https://imgur.com/UBSr4HL

Вече е на годинки, но аз си я харесва много и е в доста добро състояние. А хич не е толкова непрактична, колкото много хоа ми говореха преди да я взема. Отзаде е малко по-късо за краката от е-класа, но за невисок човек идеално. Багажника е огромен.

Аз харесвам този тип коли - А7, Шеста Серия Гран Купе, обаче ако имах здраво излишен лев бих я сменил основно за CL 6.5 AMG - космически кораб от друго поколение, върхов лукс и комфорт + V12 битурбо...

Последна редакция: пт, 05 яну 2018, 23:02 от Ivan_Mihov

# 48
  • Варна
  • Мнения: 1 488
Вече е на годинки, но аз си я харесва много и е в доста добро състояние. А хич не е толкова непрактична, колкото много хоа ми говореха преди да я взема. Отзаде е малко по-късо за краката от е-класа, но за невисок човек идеално. Багажника е огромен.
Значи трябва да си търсиш миньонче за любовница, та да й е удобно да се вози отзад.  Joy

# 49
  • Мнения: 7 375
Е класите са масово таксита, обаче 200 и 220 цди. 350 цди много рядко да е била такси, а 500 и нагоре абсурд Simple Smile Виж дори и големите бензини може да са били служебни, а те може да са смазани от каране, макар и не колкото дизелите. Но съм виждал лично АМГ 6.3 на над 600к километра десет годишна, обаче това е по-скоро изключение Simple Smile

Ето я моята: : https://imgur.com/UBSr4HL

Вече е на годинки, но аз си я харесва много и е в доста добро състояние. А хич не е толкова непрактична, колкото много хоа ми говореха преди да я взема. Отзаде е малко по-късо за краката от е-класа, но за невисок човек идеално. Багажника е огромен.

Аз харесвам този тип коли - А7, Шеста Серия Гран Купе, обаче ако имах здраво излишен лев бих я сменил основно за CL 6.5 AMG - космически кораб от друго поколение, върхов лукс и комфорт + V12 битурбо...

Знаех си аз, че "кошница", "кошница" и накрая се избухнеш с някой дзвер Simple Smile
Помня, като ги пуснаха, че бяха голям хит. И до ден днешен грабва окото. Особено някоя по-наточена. Този тип коли и аз ги харесвам. За CL 6,5 AMG мога да ти кажа, че не си заслужава. Много голям е разхода, а ако се кара основно в града няма къде да ги разгърнеш тези коне. Освен, ако не пътуваш често междуградско. Но тогава пък разхода направо е убийствен. Един приятел караше такава. Веднъж на магистралата се захванал с едно БМВ да се гони. И разказва "Настъпил съм педала, гледам разхода на компютъра, кефя се на високата скорост и плача Joy В крайна сметка го смени с S класа 350 и сега е доволен Simple Smile
Мисля, че 350 двигател, 300 коня AMG пакет си е перфектно. Но пък, както се казва - кефа, цена няма Hands V

# 50
# 51
  • София
  • Мнения: 1 592
Един приятел караше такава. Веднъж на магистралата се захванал с едно БМВ да се гони. И разказва "Настъпил съм педала, гледам разхода на компютъра, кефя се на високата скорост и плача Joy
Това ми напомня за Porsche където след 60 на 100 срамежливо спира да показва разхода. Mr. Green

# 52
  • Мнения: 7 375
Един приятел караше такава. Веднъж на магистралата се захванал с едно БМВ да се гони. И разказва "Настъпил съм педала, гледам разхода на компютъра, кефя се на високата скорост и плача Joy
Това ми напомня за Porsche където след 60 на 100 срамежливо спира да показва разхода. Mr. Green

Да, точно така. Или шофьора просто спира да гледа компютъра, за да не получи някой инфаркт докато кара Joy


Това Нисана от клипа ли е? Първоначално го помислих за Курвет

# 53
  • Мнения: 1 822
стар корвет е. няма връзка с клипа. изглежда много неудобна за каране кола и със сигурност не побира високи хора. ония в Fargo как си го джиткаше на сняг. имаше много смешни коментара из нета.

Galant става ли за кола?

# 54
  • Мнения: 7 375
Един познат имаше Курвет, но беше доста по-нов. Не че го караше де - много харчел. Снимаше се до него и по баловете возеше абитуриенти. През другото време само го държеше пред тях съседите да видят, че го има. И го миеше веднъж месечно Simple Smile

# 55
  • Мнения: 1 822
че кво друго да го чиниш. нема нито пари за бензин, нито улици за подобни коли. спортна кола в бг е смешно. освен да се убиеш мисля че друго с нея няма да успееш да свършиш.

# 56
  • Мнения: 1 888
Е класите са масово таксита, обаче 200 и 220 цди. 350 цди много рядко да е била такси, а 500 и нагоре абсурд Simple Smile Виж дори и големите бензини може да са били служебни, а те може да са смазани от каране, макар и не колкото дизелите. Но съм виждал лично АМГ 6.3 на над 600к километра десет годишна, обаче това е по-скоро изключение Simple Smile

Ето я моята: : https://imgur.com/UBSr4HL

Вече е на годинки, но аз си я харесва много и е в доста добро състояние. А хич не е толкова непрактична, колкото много хоа ми говореха преди да я взема. Отзаде е малко по-късо за краката от е-класа, но за невисок човек идеално. Багажника е огромен.

Аз харесвам този тип коли - А7, Шеста Серия Гран Купе, обаче ако имах здраво излишен лев бих я сменил основно за CL 6.5 AMG - космически кораб от друго поколение, върхов лукс и комфорт + V12 битурбо...

Знаех си аз, че "кошница", "кошница" и накрая се избухнеш с някой дзвер Simple Smile
Помня, като ги пуснаха, че бяха голям хит. И до ден днешен грабва окото. Особено някоя по-наточена. Този тип коли и аз ги харесвам. За CL 6,5 AMG мога да ти кажа, че не си заслужава. Много голям е разхода, а ако се кара основно в града няма къде да ги разгърнеш тези коне. Освен, ако не пътуваш често междуградско. Но тогава пък разхода направо е убийствен. Един приятел караше такава. Веднъж на магистралата се захванал с едно БМВ да се гони. И разказва "Настъпил съм педала, гледам разхода на компютъра, кефя се на високата скорост и плача Joy В крайна сметка го смени с S класа 350 и сега е доволен Simple Smile
Мисля, че 350 двигател, 300 коня AMG пакет си е перфектно. Но пък, както се казва - кефа, цена няма Hands V

350 бензин миналата седмица карах, същия CLS на един приятел в Пловдив. Ами не ми харесва този мотор, много е муден в ниските обороти. Развърта след 4000, а моя на 1500 те залепя за седалката. Затова на мен ми е лесно в градско да се муша навсякъде, защото от място потегля бързо и чак после умира Grinning Та от това поколение автомобили всички атмосферни шестаци са мудни, даже и атмосферните осмаци като че ли трябва да вървят повече. Единствено стария 6.3, който е атмосферка 525 коня отлепя стабилно от началото Simple Smile

Отплеснах се... Кайен турбо ес първото поколение мога да ви кажа точно колко харчи - с 200 на магистралата по литър на километър Grinning

# 57
  • Мнения: 279
Е, ти с това мнение обясняваш в голяма степен, това което аз казах, но с много повече детайли и обобщения. И най-основното, гледането от високо. Само дето в един момент, като почнат “всички” или то поне една голяма част да гледат от високо, вече никой не гледа от високо. 😂

Не точно 😬
СУВ-четата са просто надигнати като джиповете. Повечето са доста малки вътре. Например Мазда Cx-3 е с купето на мазда 2, което е най-малката им кола.
За проходимост няма и място за сравнение. Джиповете са 4x4, което им дава предимство при труднопроходими терени. Например при офф роуд и тн. СУВ-четата са надигнати и виждаш от високо, което също си е готино, де. 😬

Сори, ама доста неточно. Много от големите джипки също се водят СУВ - Х5, Q7,  ML и т.н. Всъщност това бяха едни от иноваторите на европейския пазар. Има два вида джипове най-общо казано. Едните са истински джипове, които са за тежък офроуд. Те са некомфортни, возят дървено, грозни са и като цяло не са добри за шосе. Втория тип джипове клонят повече към комфорта на шосе и това са точно така наречените СУВ-ове. Голяма част, като хиксовете на БМВ, Кайени и тем подобни са комфортни, динамични и страхотни за шосе и магистрала, но извън пътя са доста слаби. X5 и X6 масово затъват в сняг и кал, нищо че са високи и с 4 по 4. Има много други неща, които са нужни за истински офроуд джип, едно от които е механичните блокажи. Като цяло една кола или е добра за шосе, или за офроуд. Някои се опитват да комбинират двете. При Рейндж Роувър например е намерен доста добър баланс и се справя страхотно и в двете дисциплини. G-Класата на Мерцедес също е отличник, като може би формата и теглото й пречат до някъде на пътното поведение при високи скорости. Но в повечето случаи тези, които твърдят, че са добри и за асфалтов път и за офроуд са някакъв компромис и за двете.

Последните години навлязоха доста малките СУВ-ове от различни размери. Щом и Ламборджини изкараха такова... Жените много ги харесвате. Аз лично не бих карал такава кола защото ми изглежда безмислена, но моите потребности са такива. Тези малки СУВ-ове също като големите им събратя си искат своето, не са никак евтини за подръжка. Единственото реално предимство, което дават е че гледаш пътя от високо.

# 58
  • Мнения: 7 375
Това за старта е много вярно. Между другото, когато мина на спортно каране с Аудито, много по-рязко тръгва и по-бързо набира от Мерцедеса - факт! хем Аудито е 2.0 дизел 140 коня, а Мерцедеса е 350 бензин 300 коня. После вече картинката е ясна де, но на старта има разлика в полза на Аудито

Това с гледането от високо не го разбирам. Вярно е, че е по-удобно, но пък чак да се избере СУВ пред кола само заради това..... По-скоро заради проходимостта и това, че е по-висок и не усеща бордюри и тротоари. Макар, че с една малка кола е много по-голям шанса да се намери място за паркиране, отколкото с някой голям джип - като изключим катеренето по тротоари.

# 59
  • Варна
  • Мнения: 1 488
Galant става ли за кола?
Галанта е много читава кола, но вече остаря, след 2003 година им спряха вноса за Европа вероятно защото европейците масово ги предпочитаха пред повечето европейски марки. Иначе официално причината беше, че има изискване за вносните автомобили да подлежат на рециклиране над 70% и Галанта не отговарял на него. Уникално здрави са, за предпочитане е един от двата бензинови двигателя (2.0 - 136 коня и 2,5 - 163 коня), защото дизеловия двигател (2.0 - 90 коня) пука глава след 400 к км.

Общи условия

Активация на акаунт