Мнението ви за различните автомобили

  • 90 038
  • 893
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 19 528
БМВ ни е марка табу на цялото семейство Simple Smile Но пък Ауди А3 гледах също. Обаче те са тегави за поддръжка, а развали ли се нещо - майка плаче. Отделно ще трябва да е по-стара година, за да се вкараме в бюджета. А, ако случайно се вмести, вероятността да е читава е много малка. Иначе гледах;e Сузуки Суифт, Форд Фиеста, Хонда Джадз, Хюндаи разни, Пежа, Рена, Опели и т.н. Но синковеца си хареса Голфа - първо 5-ца, после мина на 6-ца и останахме на този модел, с идеята да се кара по-дълго време - не само, докато се научи да кара Simple Smile

Аз никога не съм разбирала какво означава една кола да ти дойде бавна. Карала съм бензин, дизел, хибрид, от Фиат Пунто до DS7. 150 по магистралата с всички ( без пунтото), с повече не мога и не искам. Отделно, че в Бг няма пътища.

в БГ няма пътища, а и за какво ти е бърза кола, когато има ограничения?!
Не искам в града да ми харчи 40 на 100.

Не говоря за бърза кола, с която да лети по пътищата - това е абсурд за млад шофьор. Говоря за достатъчно бърза кола, за да изпревари бързо и да може да се прибере бързо в лентата, когато е нужно. То в града няма и къде да лети с голяма скорост. Но да се мъчиш при изпреварване, както вече писах, освен, че е дразнещо, е и рисково. Та от тази гледна точка ми се иска колата хем да не е прекалено бърза, хем да не е прекалено бавна Simple Smile

# 676
  • София
  • Мнения: 45 109
Ами значи, Голф 6, но да не е турбо дизел.

# 677
  • Мнения: 4 212
Лейди, БМВ 1?  Пак около тази цена се въртят като Голф 6.
Сега ще ме изядат с парцалите...

БМВ? Че и единичка? НЕ!

Коментар на болднатото: позна Simple Smile

# 678
  • Мнения: 10 560
Лейди, да, точно по-тази причина и аз искам бързо изпреварваща кола. Ужасно е да се шофира кола, която не набира бързо... служебна Дачия и служебна Киа съм имала - ужасен ужасон. Вярно, че за служебни са купували някаки мега базови модели, но поне ги изпитах на "гърба си". В същото време моята стара кола (нисък клас) изпреварва бързо, колата на брат ми (среден клас) и на приятеля ми (много висок клас) направо те залепят за седалката като натиснеш газта. Много ми е важно, аз имам 90% извънградско шофиране. В града не изпреварвам...

Засега фаворит ми остава Нисан Кашкая. Загледах се и в Фолксваген Ткрос 1.5, 150 к.с.
За изпреварването разбирам, че трябва да гледам въртящия момент. С какви параметри трябва да е минимум според вас? Не мога да се ориентирам...
Искам да се спра на 2-3 и да направя тест драйв.

Попадна ми един сайт, описващ плюсовете и минусите на колите: https://cardiving.com/
Разбира се, субективно е, но поне може да се ориентираш какво да провериш в последствие.

# 679
  • Мнения: 3 878
Няма смисъл да гледаш въртящият момент като цифра, той се преобразува от скоростната кутия. Трябва да се гледа разпределението на мощността спрямо оборотите. Обявената максимална мощност винаги се достига при много високи обороти, затова е важно да се види с какво ще разполагаш при средни и ниски обороти. Това може да се изчисли и от кривата на въртящия момент, но по-лесно е да си го гледаш директно.
А още по-лесно е ако видиш тестове за доускорение колко време отнема 60-90 и 90-120. Това е важното при изпреварване. А то зависи и от теглото на колата и колко е натоварена.

# 680
  • Мнения: 3 213
Ужасно е да се шофира кола, която не набира бързо... служебна Дачия и служебна Киа съм имала
Дръж Дачията на над 2500 и няма да имаш никакви проблеми

# 681
  • Мнения: 52 573
Засега фаворит ми остава Нисан Кашкая. Загледах се и в Фолксваген Ткрос 1.5, 150 к.с.
За изпреварването разбирам, че трябва да гледам въртящия момент. С какви параметри трябва да е минимум според вас? Не мога да се ориентирам...
Искам да се спра на 2-3 и да направя тест драйв.

Въртящият момент е важен, но в каталога дават за мотора, а ускорението се получава от въртящия момент на колелата. И тук е много важно как е сметната скоростната кутия и на коя предавка изпреварваш. Най-общо гледай мощността. На Нисана 156 му стигат. Има май един по-мощни, но са е-паур и са скъпи. Еквивалентните са Шкода Карок, Хюндай Туксон, Пежо 3008, Киа Спортидж... Последните са нагоре с цената. То и Шкодата, уж по-евтина, ама ако и сложиш всичките екстри на Нисан N-Conecta  става по-скъпа, та е малко маркетингов трик.
Можеш да погледнеш и Сузуки, там цена/качество е доста прилично, малко по-евтино е от Кашкай, но и малко по-малко. Но имат прилично 4х4:
https://suzuki.bg/cars/s-cross-hybrid

# 682
  • Мнения: 1 085
Това бмв 1 съм чувала, че нямало общо с марката, мисля двигателят е проблемен. Иначе са много симпатични. Някой с отзиви тук?

# 683
  • Мнения: 4 212
Това бмв 1 съм чувала, че нямало общо с марката, мисля двигателят е проблемен. Иначе са много симпатични. Някой с отзиви тук?
Всички двигатели на споменатата от теб марка са проблемни, като най-малкия им проблем е горенето на масло. В потребителските им книжки пише, че харченето на до 40 г масло на 100 км се приема за нормално. Съвсем отделен е въпроса с цената на резервните им части, а не е като да не се повреждат (марката не се слави като много надеждна). Същото важи и за Ауди. Двете марки са за хора с много пари и малко акъл.

# 684
  • София
  • Мнения: 6 426
Карал съм веднъж преди немного време. Рент-а-кар и то в Германия. Simple Smile На малко километри.
Куцо магаре отсекъде. Simple Smile
Доста преди това, пак така, пак там, но ауди. Не помня точния модел. Пак не беше върха, но по ставаше. Simple Smile

# 685
  • Мнения: 3 878
Всички двигатели на споменатата от теб марка са проблемни, като най-малкия им проблем е горенето на масло. В потребителските им книжки пише, че харченето на до 40 г масло на 100 км се приема за нормално. Съвсем отделен е въпроса с цената на резервните им части, а не е като да не се повреждат (марката не се слави като много надеждна). Същото важи и за Ауди. Двете марки са за хора с много пари и малко акъл.
Сигурно двигателите на Ауди са много по-зле от на Фолксваген и Шкода, нали?

Да се чуди човек как толкова големи марки нямат един ставащ двигател...

# 686
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 285
10г сме имали БМВ, проблеми сме нямали. Не знам Sunglasses

# 687
  • Мнения: 4 212
10г сме имали БМВ, проблеми сме нямали. Не знам Sunglasses
Туба с масло имаше ли непрекъснато в багажника?

 Бойко, ти трябва да знаеш, че Фолкваген, Ауди, Порше, Шкода и Сеат са под една шапка. Имат двигатели, но в една кола има много други неща, не е само двигателя.

# 688
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 285
Туба с масло имаше ли непрекъснато в багажника?

Цъ. Нищо повече от обичайните грижи, както и за другите ни коли.
Доста пресилено ми идват обобщенията.

# 689
  • София
  • Мнения: 129
в БГ няма пътища, а и за какво ти е бърза кола, когато има ограничения?!
Не искам в града да ми харчи 40 на 100.

Да е мощна и да е бърза са две различни неща. С дачия сандеро също можеш да караш с превишена скорост, но не можеш да се изпариш от мястото, към което например лети идиот, докато с моята кола настъпвам педала и за под секунда съм доста далеч от там. Освен това бюджетните автомобили в общия случай не те лишават само от мощ, но и от много други неща, които в 99% са свързани със сигурност.

Общи условия

Активация на акаунт