Днес се обадих в сервиза на БМВ, казаха че трябва да отида за смяна на батерията на дистанционното и струва 10 лева. Не е много, но защо това съобщение ми се появи за пръв път точно като си тръгвах от паркинга на сервиза им? И защо те не ми казаха за това, не са го видели ли? Всичко е доста съмнително, нищо че е БМВ, мамят те кокошкарски и на дребно, като на всякъде.
Спомням си, като ходих пръв път за смяна на гумите, ме извидкаха и рекоха, че имам пирон в гумата и трябва да се
лепи. Нищо не бях усетила, но какво да правя, съгласих се и си добавиха отгоре на смяната някаква кръгла сума, не помня вече колко. Втория път ме обрулиха 160 лева за смяната и за някакви тежести, за балансиране. Е, толкова беше. След това смените на гумите правя в обикновена гумаджийница.
Но те са изобретателни, вижда се. Измислят си, плащам, къде ще ходя. Лесна жертва, жена, която много не разбира от технически въпроси. Те се мислят за хитри, но просто ме отвращават от марката.
Сервиза е важен, и ако купувам нова кола, ще гледам и отзивите за гаранционното обслужване. Нима е трудно да бъдат коректни и да има контрол какво се прави?