Мнението ви за различните автомобили

  • 88 178
  • 880
  •   1
Отговори
# 840
  • Мнения: 2 707
Нормалните за 75 коня

# 841
  • София
  • Мнения: 6 423
Пак мерим...автомобилите. Simple Smile
Всеки влак си има пътници.
Търся/харесвам нещо, ако мога, взимам го и си нося кръста. Simple Smile
Всичко си има приложение и почитатели. И дизел и бензин и хибрид и електрика. И спорт и седан и хечбек и комби и сув и т.н.
Смятам, че сравняването на каквото и да е, ако не е от един или поне подобен клас, вкл. и година на модела или производство е само чесане на езика. Simple Smile

За пример, аз харесвам определен тип автомобили. Надали трябва да започна да убеждавам някой или всички, че тва е най-доброто. Simple Smile

П.П. Лично мнение, без желание за полемика, не обобщавам и не убеждавам. Simple Smile

# 842
  • Мнения: 46
На Кашкай как е автомата? Навремето се отказах от Джук заради това, дали са еднакви?

То не е класически автомат, а CVT. Някога са били проблемни и ненадеждни и още го дъвчат във форума, но са направени подобрения (май вече е трето поколение трансмисия) и сега казват, че ако се обслужва добре и не се претоварва (да се влачат тежки каравани например по баирите) няма проблем.  Лично на мен ми харесва - няма това забавяне, обичайно за други по-стари автомати, вози добре и плавно, има три режима (икономичен, стандартен и спортен) като на мен икономичният ми е съвсем ОК.  Но караме само три години.  Ама и не мислим да го караме след 10 години, нито много над 100 000 км.
Обаче ако вземаш някой стар Кашкай на 15 години може би ще имаш проблеми - хем много години, хем стария тип.

Здравейте! Да попитам кашкай 2017 бензин автомат, 1,2 двигател не идва ли малък за купето?

# 843
  • Мнения: 51 034
На Кашкай как е автомата? Навремето се отказах от Джук заради това, дали са еднакви?

То не е класически автомат, а CVT. Някога са били проблемни и ненадеждни и още го дъвчат във форума, но са направени подобрения (май вече е трето поколение трансмисия) и сега казват, че ако се обслужва добре и не се претоварва (да се влачат тежки каравани например по баирите) няма проблем.  Лично на мен ми харесва - няма това забавяне, обичайно за други по-стари автомати, вози добре и плавно, има три режима (икономичен, стандартен и спортен) като на мен икономичният ми е съвсем ОК.  Но караме само три години.  Ама и не мислим да го караме след 10 години, нито много над 100 000 км.
Обаче ако вземаш някой стар Кашкай на 15 години може би ще имаш проблеми - хем много години, хем стария тип.

Здравейте! Да попитам кашкай 2017 бензин автомат, 1,2 двигател не идва ли малък за купето?


Не го знам, зависи от мощността, от скоростната кутия... Моят е 156 коня и са му ОК. Не е някаква резачка за маниаци, но изпреварва без проблеми, даже натоварен и с включен климатик. Мисля, че от 0 до 100 беше някъде 9 секунди, което за моето каране е предостатъчно.

# 844
  • На планетата земя
  • Мнения: 913
Всички познати с електрички се благославаят и връщат. Ние като ползватели на две полуелектрички не бихме си взели, освен за чисто градско и прежалване на куп пари. Не знам защо си взимат чисти електрички? Но, факт, хвалят ги.

Хибрида няма преференциите на електричка. Няма зона, досадни смс и, обслужване на двигател и данъци. Бъдете сигурна, че който си е купил електричка добре си е направил сметката. Ако има къде да се зарежда на нощна тарифа и втора кола на двигател за по-дълги пътувания, електричката е екстра. Така минахме и ние на ток от 4 месеца насам, говоря за основната кола, която се кара всеки ден и сме много доволни. Това при условие, че въртим около 2000 км. на месец само с електричката. Освен това е безшумна и пъргава и на мен много ми харесва, не искам да се връщам да двигател, нашата е vw id 3. Е, дизела го оставихме, не ни се занимава с досадно зареждане на дълги пътувания.

Последна редакция: пт, 29 авг 2025, 07:39 от BUBA_k

# 845
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 031
Да, всеки си е направил своя избор, за начина си на живот. Малко хибридче ползвам за градско. Супер удобно и евтино ми е. Ние обаче много пътуваме на дълги разстояния. ММ се дразни от малкия обем на резервоара на хибрида, за чакане на зарядна станция изобщо не искам и да мисля. Така, че както беше казал някой преди това, всеки с избора си. За мен електричките и хибридите са за градски условия. И то ако се зареждат у дома.

# 846
  • Мнения: 51 034
Ако има къде да се зарежда на нощна тарифа и втора кола на двигател за по-дълги пътувания, електричката е екстра.

Това при условие, че въртим около 2000 км. на месец само с електричката.

 Е, дизела го оставихме, не ни се занимава с досадно зареждане на дълги пътувания.

Ами ето това тук е ключът от бараката, но не всички са така.

# 847
  • Мнения: 3 854
Да, като втора кола електричките са идеални. Особено ако имаш гараж където да ги зареждаш, а не с кабели през балкона както се прави все по-масово.
Но като единствена кола все още не са достатъчно развити нито самите електрички, нито обслужващата инфраструктура за тях.
Мисля, че от 0 до 100 беше някъде 9 секунди, което за моето каране е предостатъчно.
Важните ускорения са 60 - 90 и 90 - 120. Там освен максималната мощност много зависи и как са сметнати скоростната кутия и турбото. Мощността не се развива равномерно в целия диапазон на оборотите и правилния подбор на предавка е много ключов.

И орязвайте малко тия вложени цитати, че става нечетимо.

Последна редакция: пт, 29 авг 2025, 18:45 от bboiko

# 848
  • Мнения: 51 034
Важните ускорения са 60 - 90 и 90 - 120. Там освен максималната мощност много зависи и как са сметнати скоростната кутия и турбото. Мощността не се равива равномерно в целия диапазон на оборотите и правилния подбор на предавка е много ключов.

Да, ама другото е стандартен параметър и той се дава за всяка кола. А и специално за Нисана скоростната кутия няма предавки, а винаги кара на оптималната.

# 849
  • София
  • Мнения: 129
Да, като втора кола електричките са идеални. Особено ако имаш гараж където да ги зареждаш, а не с кабели през балкона както се прави все по-масово.
Но като единствена кола все още не са достатъчно развити нито самите електрички, нито обслужващата инфраструктура за тях.
Мисля, че от 0 до 100 беше някъде 9 секунди, което за моето каране е предостатъчно.
Важните ускорения са 60 - 90 и 90 - 120. Там освен максималната мощност много зависи и как са сметнати скоростната кутия и турбото. Мощността не се развива равномерно в целия диапазон на оборотите и правилния подбор на предавка е много ключов.

И орязвайте малко тия вложени цитати, че става нечетимо.


Това са глупости. Всичко си е много добре развито. За 5г как пък нямах никакви проблеми с инфраструктура ?

# 850
  • Мнения: 678
Аз имам въпрос относно Шкоза Фабия 1-во поколение. Вече са доста старички, но гледам, че много ги карат все още, по-често се срещат дори от братчето VW Поло около същите години 1999-2006.

Дали са качествени? Аз имам нова кола на лизинг, но вече ни трябва втора, за града предимно. Мисля да е Шкода по сантиментални причини (живях в Чехия, а там логично Шкодите са на всеки метър буквално), а този модел защото като размери е идеална за втора кола. На следващите генерация Фабия просто не харесвам дизайна и затова конкретно ме интересува първото поколение:

# 851
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 547
Колкото и да е качествена, ще е на 20 години минимум.

# 852
  • Мнения: 1 069
Как идва разходът на гориво за Ауди Q2 или Q3 бензин 1.6 автомат? Някой има ли наблюдения? И като поддръжка много ли се оскъпява ауди пред Тойота Ярис... Примерно?

# 853
  • Мнения: 2 707
Една и съща кола дава различен разход в зависимост от шофьора. Sunglasses
1.6 автомат бензин 8-8.5 на 100

# 854
  • Мнения: 51 034
Една и съща кола дава различен разход в зависимост от шофьора. Sunglasses
1.6 автомат бензин 8-8.5 на 100

Градско. Извънградско е  1-2 литра надолу според шофьора Wink

Общи условия

Активация на акаунт