Мнението ви за различните автомобили

  • 88 154
  • 880
  •   1
Отговори
# 870
  • Мнения: 3 854
Фалшивата решетка е цял къс пластмаса, само че с нарисувани канали на мястото, където стои решетката отпред. Не виждам как би се охлаждал конвенционален двигател, ако решетката е фалшива. Но и не ми се рови, за да проверявам твърденията на потребителя. Когато ми пропадне случай ще питам в шоурума.
Някой модели имат активна решетка, която отваря и затваря процепите спрямо скоростта и температурата на двигателя и така подобрява аеродинамиката.
А при електричките слагат лед панели там, които приличат на светеша решетка и имат анимация при отключване и стартиране.

Последна редакция: чт, 25 сеп 2025, 02:27 от bboiko

# 871
  • Мнения: 7 772
Фалшивата решетка е цял къс пластмаса, само че с нарисувани канали на мястото, където стои решетката отпред. Не виждам как би се охлаждал конвенционален двигател, ако решетката е фалшива. Но и не ми се рови, за да проверявам твърденията на потребителя. Когато ми пропадне случай ще питам в шоурума.
Някой модели имат активна решетка, която отваря и затваря процепите спрямо скоростта и температурата на двигателя и така подобрява аеродинамиката.
А при електричките слагат лед панели там, които приличат на светеша решетка и и ат анимация при отключване и стартиране.
Оказа се, че и у нас на двора решетката също е такава - активна. Обаче аз съм я виждала само отворена 🤣. Та по-знаещ член на семейството ме светна за новата технология. 😏🤣🤣🤣Написах в предходен пост. И на вас благодаря за включването.

# 872
  • София
  • Мнения: 129
А всички, вманиачени в това да имате решетка, може ли да ми обяснят каква им е ползата за автомобила, освен за охлаждане? Защото има един очевиден негатив Simple Smile

# 873
  • Мнения: 7 772
А всички, вманиачени в това да имате решетка, може ли да ми обяснят каква им е ползата за автомобила, освен за охлаждане? Защото има един очевиден негатив Simple Smile
Open MouthOpen MouthOpen Mouth
Може би ще споделите какъв е очевидния негатив дето всички автомобилни компании го пренебрегват и ги монтират тия решетки без да питат за желанията на клиентите.

# 874
  • Мнения: 13 757
А всички, вманиачени в това да имате решетка, може ли да ми обяснят каква им е ползата за автомобила, освен за охлаждане? Защото има един очевиден негатив Simple Smile
По-назад беше споменат очевидния негатив – нарушава аеродинамиката на автомобила. За друго не се сещам...

# 875
  • Мнения: 51 020
Така е - негативът е ясен. И също толкова ясно е, че кола с ДВГ не може без решетка. Тоест това не е опция, а задължителен елемент. Иначе то и купето за пътниците разваля аеродинамиката. Една кола, висока 70 см само с двигател ще е много по-аеродинамична Wink

# 876
  • София
  • Мнения: 44 511
То затова се ляга в болидите...

# 877
  • Мнения: 3 854
Ама то тия пътници и целия им багаж знаеш ли колко тежат? Е и не само по-висока, ами и по-широка и дълга я правят колата, освен че тежат.

Очевиден негатив е добавянето на купе и багажник на автомобилите. Производителите трябва да ги направят да си обикалят сами, празни, за по-ефективно.

# 878
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 030
Ох, вчера се заглеждах в решетките по колите и познавах електричките Joy

# 879
  • Мнения: 2 706
И също толкова ясно е, че кола с ДВГ не може без решетка.
Може Sunglasses И между другото автомобили серийно производство имат нисък коефициент, но вариациите са оправдани за цел.

# 880
  • Мнения: 51 020
O, то всичко може по принцип.

Общи условия

Активация на акаунт