ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 53 712
  • 279
  •   1
Отговори
# 270
  • Sofia
  • Мнения: 16 386
Е, сигурно е възможно да не получиш SMS – някакъв технически бъг.
Но не разбирам съвсем въпроса. Не разполагаш ли с тракинг номер? Как така не знаеш къде е пратка, чийто подател си ти?

# 271
  • Мнения: 85
Blаck Cat ,Не изключвам варианта да е станала грешка при отбелязването ѝ и днес да я натоварят към подател. Иначе пише че е взета и прочетох доста негативни опити с подобни случаи без СМС , за това бях длъжна да питам и тук .
В друг сайт(форум) има случай в продължение на 30 дни да не им пристигат парите въпреки обажданията до централния офис , дрг случай в който парите били в офиса (5 дни) в който получателя е платил  ..

# 272
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
А защо не отидеш в офиса да попиташ. Понякога имат проблем с СМС-ите.

# 273
  • Мнения: 6 381
Не знам за тук ли е въпроса ми, но пратка беше взета в петък по обяд с наложен платеж , а още нямам съобщение  и днес е последния ден на пратката там в случай ,че не е взета . На някой случвало ли му се е?
Изпратила си пратка, но получателя не я взел? Какво питаш всъщност?

# 274
  • Sofia
  • Мнения: 16 386
В друг сайт(форум) има случай в продължение на 30 дни да не им пристигат парите въпреки обажданията до централния офис , дрг случай в който парите били в офиса (5 дни) в който получателя е платил  ..

Хм, как така да "пристигнат" парите? Откъде "пристигат"? Извинявай, не е нещо лично, но се изразяваш малко неразбираемо или поне аз не схващам смисъла на написаното.
По принцип, за да си вземеш сума по наложен платеж, дори не е нужно да чакаш следващия ден, в който се предполага, че ще получиш SMS. Аз лично немалко пъти съм си получавала парите, отивайки до офиса на куриера, малко след като реципиентът е приел и заплатил пратката.
Не разбирам каква е драмата, честно казано?!

# 275
  • Мнения: 164
Някой да има актуален номер на централата на Еконт? Имам проблем седна пратка. Трябваше да я получа на адрес, но куриера само ми пусна сигнал/кука и затвори още преди да започне изобщо мелодията. Телефона беше в ръцете ми, но той затвори толкова бързо, че не успях да вдигна. Веднага върнах обаждане (няколко пъти), но не ми вдигна и получих известие, че пратката ще ми бъде в офис. Егати обслужването!!! Сигнали ще ми пуска само и само да не ми я достави до адрес.

# 276
  • Мнения: 6 381
Някой да има актуален номер на централата на Еконт? Имам проблем седна пратка. Трябваше да я получа на адрес, но куриера само ми пусна сигнал/кука и затвори още преди да започне изобщо мелодията. Телефона беше в ръцете ми, но той затвори толкова бързо, че не успях да вдигна. Веднага върнах обаждане (няколко пъти), но не ми вдигна и получих известие, че пратката ще ми бъде в офис. Егати обслужването!!! Сигнали ще ми пуска само и само да не ми я достави до адрес.
Правят до 3 опита да я доставят на адрес.  Безплатен телефон нямат, но можеш да използваш чата и да обясниш за случая.

# 277
  • София
  • Мнения: 15 321
Някой да има актуален номер на централата на Еконт? Имам проблем седна пратка. Трябваше да я получа на адрес, но куриера само ми пусна сигнал/кука и затвори още преди да започне изобщо мелодията. Телефона беше в ръцете ми, но той затвори толкова бързо, че не успях да вдигна. Веднага върнах обаждане (няколко пъти), но не ми вдигна и получих известие, че пратката ще ми бъде в офис. Егати обслужването!!! Сигнали ще ми пуска само и само да не ми я достави до адрес.
Имай предвид, че напоследък пренасочването до офис е с такса. Безплатно е само ако изпращачът е платил тази услуга.

# 278
  • Мнения: 1 502
Виждам, че темата е стара, но съм бясня и дано някой ми отговори. Иначе съм точно за тая тема.
В понеделник поръчах телефон от Виваком, който по техни сметки трябваше да пристигне при мен в четвъртък, най- късно в петък. До адрес с Еконт е поръчката. До петък вечерта не получих нито имейл, нито смс и затова реших пак да се обадя на Виваком, за да проверя дали е изпратен. Оказа се, че още не е изпратен и да го очаквам в понеделник. Обясних им, че се налага да пътувам и няма да съм на адрес тогава, те ми обясниха в понеделник сутрин да се обадя на Еконт и да пренасоча пратката, било безплатно. И днес на обяд изненада-  обажда се куриер, че е на адресът ми. Обясних му, че не съм на адресът, на  250км съм и възможно ли е да се препрати на друг адрес. Да, разбира се. Защо нямам смс или имейл да проследя пратката- ми не винаги пращаме. Astonished Ще имам ли такса- о, не, безплатно е щом е от Виваком. Супер си казах, дадох адреса и спрях да го мисля. Но сега реших да си направя регистрация в Еконт, да видя дали няма да открия номер за проследяване. Не открих номера, но открих, че това пренасочване ще ми струва 32 лв. Бясна съм! Защо нямам имейл или Смс да знам кога ще дойде, да си извърш аз пренасочването и да знам колко ще ми струва това удоволствие. Никога до сега не съм използвала Еконт, само Спиди и съм много доволна, знам точно кога ще дойдат и си планирам деня.
Гледах цените им в сайта на Еконт, е няма такава цена. Скандално е това и какви са правата ми в случая? Имам ли въобще такива?
Дано някой запознат ми отговори.

# 279
  • Мнения: 6 381
Виждам, че темата е стара, но съм бясня и дано някой ми отговори. Иначе съм точно за тая тема.
В понеделник поръчах телефон от Виваком, който по техни сметки трябваше да пристигне при мен в четвъртък, най- късно в петък. До адрес с Еконт е поръчката. До петък вечерта не получих нито имейл, нито смс и затова реших пак да се обадя на Виваком, за да проверя дали е изпратен. Оказа се, че още не е изпратен и да го очаквам в понеделник. Обясних им, че се налага да пътувам и няма да съм на адрес тогава, те ми обясниха в понеделник сутрин да се обадя на Еконт и да пренасоча пратката, било безплатно. И днес на обяд изненада-  обажда се куриер, че е на адресът ми. Обясних му, че не съм на адресът, на  250км съм и възможно ли е да се препрати на друг адрес. Да, разбира се. Защо нямам смс или имейл да проследя пратката- ми не винаги пращаме. Astonished Ще имам ли такса- о, не, безплатно е щом е от Виваком. Супер си казах, дадох адреса и спрях да го мисля. Но сега реших да си направя регистрация в Еконт, да видя дали няма да открия номер за проследяване. Не открих номера, но открих, че това пренасочване ще ми струва 32 лв. Бясна съм! Защо нямам имейл или Смс да знам кога ще дойде, да си извърш аз пренасочването и да знам колко ще ми струва това удоволствие. Никога до сега не съм използвала Еконт, само Спиди и съм много доволна, знам точно кога ще дойдат и си планирам деня.
Гледах цените им в сайта на Еконт, е няма такава цена. Скандално е това и какви са правата ми в случая? Имам ли въобще такива?
Дано някой запознат ми отговори.
Пренасочването е платено, но изпраща избира кой да го плати. Вероятно толкова струва на Vivacom, заради застраховката и наложения платеж, но ти няма да платиш нищо. Дали трябва да платиш го пише в товарителницата като я отвориш:
(примерът е от LC Waikiki, които плащат доставката, както пише(подател))
Ако ти пише "Платец: подател", тогава ти ще я платиш.


Не вярвам Vivacom и Econt да са те излъгали, защото всичко се записва.

Общи условия

Активация на акаунт