Прахосмукачка - робот - 14-та тема

  • 120 777
  • 740
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 37
Здравейте,
от няколко дни вече от както получих от Амазон LG-то (VR8022) и я ползваме вкъщи. Алгоритъма на чистене като цяло е добър.... относмо чистенето... не сме толкова впечатлени... да не кажа въобще. Главната ни идея беше да се почистват трохите около и под масата както и всичко останало разбира се..... но за съжаление.... щом отново намирам трохи под масата... Sad ooooh!
Ок. Това и да лача или не няма да се оправи. Проблема е че този робот много прецизно минава през всичко и около всичко, единствено не отчита зарядната си станция. Буквално я помита.... абе все едно няма нищо пред него. И за съжаление го прави всеки ден, не е инцидент?? Защо така?? Мога ли нещо да направя?
И другия ми въпрос е: Имаме едни столове от тръбна мебел - като се качи върху тях и се заклещи... робота не се паузира или не се изключва, а продължава да върти и работи?? Това е ненормално!!?!?

И трети последен въпрос: Трябва ли някъде да се обаждам или регистрирам прахосмукачката за да ми важи гаранцията в Б-я?

Последна редакция: пт, 26 яну 2018, 08:48 от brabusbg

# 76
  • Мнения: 18 500
За регистрацията има подробно описание в края на миналата тема Hands V

# 77
  • Мнения: 3 213
В интрукциите на Румба  пише да се постави базата на отстояние половин метър от всички страни. Отляво и отдясно разбирам, но зад нея да оставя 50 см ми се струва малко тъпо, защото има кабел, все пак... Моята е модел 680
Относно LG-то не мога да споделя опит, но нашата машинка обира почти всичко, макар да чисти хаотично. Понякога я наблюдавам и има моменти, когато издухва по-леките боклуци и така ги подминава, но трохи не оставя, ако е минала върху тях. Случвало се е да видя някое дребно боклуче в по-тесен ъгъл, където явно е пропуснала страничната четка. Така или иначе, този робот го взехме за всекидневно почистване и не очаквам от него да ми върши цялата работа. Веднъж седмично пукаме голямата прахосмукачка.Проверете филтъра и вижте дали е пълен. У нас, въпреки, че всеки ден пускам Румбата, събира доста прах и контейнерът е винаги пълен.

# 78
  • Мнения: 37
Относно гаранцията както бяхте описали (няколко човека тук) се оказа че не е точно така. Прилагам ЧАТ лога ми със LG България. В най-общи линии тя е 24 месеца (може да забравите тези 5 годишни и подобни) и важи с документ от тъговеца



# 79
  • Варна
  • Мнения: 7 120
5 години гаранция съм виждала само в австрийския сайт. Амазон дават двугодишна гаранция, не съм срещала уреди с по-голяма и продавач амазон.

Моето ЛГ не си мести док-а. Изобщо не и се вглеждам къде и как минава, ходи от стая в стая, трохи и дребни видими боклучета не оставя. Работи всеки ден, понякога и по два пъти. Това защото си я обичам и ми е дори приятно да шета около мен.Wink
Трябва да потърся как ставаше актуализирането на софтуера и обаче, време и е.

# 80
  • Мнения: 3 213
Днес поставих базата според указанията - на 50 см отстояние от двете страни и нямаше никакви проблеми. Изобщо не се тикаше в базата, а я заобикаляше.

# 81
  • Мнения: 18 500
brabusbg, благодаря, че сподели!

Понеже аз дебна ЛГ от чужбина, какъв е тоя покупен документ Thinking

# 82
  • Пловдив
  • Мнения: 3 860
Относно гаранцията както бяхте описали (няколко човека тук) се оказа че не е точно така. Прилагам ЧАТ лога ми със LG България. В най-общи линии тя е 24 месеца (може да забравите тези 5 годишни и подобни) и важи с документ от тъговеца




Дори  няма да прочета чата ти.Изобщо пишете без всякаква мисъл .Разбрали ,недоразбрали но да пишем.И защо трябва момичетата да забравят 5 годишната си гаранция като сайта им дава толкова?
Пише го от ясно по ясно.ЛГ е с две годишна гаранция,сайта дава още 3 бонус.Естествено че няма как някой в Лондон,Каспичан,Мадрид .... да поема гаранцията на сайта.Ако робота ви се развали през тези 3 години си го пращате в Австрия.Ако се развали първите две може да го поправите където решите.
Моите бяха с 2 год гаранция от Амазон.Не са се разваляли,но имах избора ако ми се случи дали да ги ремонтирам тук или в Испания.
Така че информирайте се повече преди да давате заблуждаващи съвети на много потребители тук

# 83
  • Мнения: 37
Ами точно ако си беше направила труда да прочетеш чата, щеше да видиш че пише точнп това което си казала. А това дс пращаш нещо за ремонт от тук във Испания.... даже не мога и да го осмисля😁

# 84
  • Русе
  • Мнения: 7 964
И кое му е странното че трябва нещо да се праща за ремонт в чужбина? Аз съм връщала в Китай и бяха изключително коректни за разлика от много бг търговци. Сега светът е едно голямо село  Peace

# 85
  • Пловдив
  • Мнения: 3 860
Ами точно ако си беше направила труда да прочетеш чата, щеше да видиш че пише точнп това което си казала. А това дс пращаш нещо за ремонт от тук във Испания.... даже не мога и да го осмисля😁
Ами просто няма какво ново да прочета.Това съм го писала години подред. Много ясно е писано много пъти.Махни от поста си тези големи букви ,че момичетата трябва да забравят за  5 години гаранция.Гаранцията си я има и тя е 5 години от австрийският сайт.
Малък ти е опита с нашите сервизи,като придобиеш такъв ще осмислиш доста бързо ситуацията.
А в 99% от случаите Амазон не ремонтира ,а праща нов уред.Но и за да знаеш това трябва да имаш опит или поне повече да си чел.

# 86
  • Мнения: 85
Здравейте имам roomba 8 серия но като чисти мига копчето Dock премигва постоянно какво значи това?

# 87
  • София
  • Мнения: 268
Относно гаранцията както бяхте описали (няколко човека тук) се оказа че не е точно така. Прилагам ЧАТ лога ми със LG България. В най-общи линии тя е 24 месеца (може да забравите тези 5 годишни и подобни) и важи с документ от тъговеца




Дори  няма да прочета чата ти.Изобщо пишете без всякаква мисъл .Разбрали ,недоразбрали но да пишем.И защо трябва момичетата да забравят 5 годишната си гаранция като сайта им дава толкова?
Пише го от ясно по ясно.ЛГ е с две годишна гаранция,сайта дава още 3 бонус.Естествено че няма как някой в Лондон,Каспичан,Мадрид .... да поема гаранцията на сайта.Ако робота ви се развали през тези 3 години си го пращате в Австрия.Ако се развали първите две може да го поправите където решите.
Моите бяха с 2 год гаранция от Амазон.Не са се разваляли,но имах избора ако ми се случи дали да ги ремонтирам тук или в Испания.
Така че информирайте се повече преди да давате заблуждаващи съвети на много потребители тук
Моето лг е закупено от австрийския сайт. Лятото имах проблем с него и го върнах до Австрия за тяхна сметка. За 1 седмица му го върнаха отново работещ. Сервизът в София не се справи с моя проблем.

# 88
  • Мнения: 3 213
А колко Ви струваше да го изпратите в Австрия ? Куриерските услуги, имам предвид.

# 89
  • Мнения: 18 500
.......Лятото имах проблем с него и го върнах до Австрия за тяхна сметка...............

Общи условия

Активация на акаунт