Кой куриер използвате?

  • 7 604
  • 42
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 70
Преди предпочитах Еконт, но напоследък даде ли ми се възможност избирам Спиди. Офиса им дори ми идва по-далече, но обслужването е по-добро.

# 31
  • Мнения: 10 578
О, да, за обслужването на Спиди и аз да кажа. Преди месец се оплаках от арогантно държание на куриер, писмено. Много любезно ми поднесоха извиненията си по имейл и ми благодариха, за подадения фийдбек. Онзи ден зърнах въпросния куриер в кола на Европът. Явно са го уволнили.

# 32
  • София
  • Мнения: 3 820
Спиди, ползвам редовно услугата до офис. Ако изпращам за чужбина, пак ползвам тях, те предлагат такава услуга заедно с DPD. Еконт - ни смс, ни мейли, човек на боб ли трябва да гледа, че има нещо изпратено.

# 33
  • Мнения: 2 417
От Еконт звънят ако 2-3 дни не се явиш да си вземеш поръчката,но определено пестят и губят клиенти.А Спиди са просто царе на грубото и неадекватно обслужване.Обаче сме зависими от спедиторските фирми....

# 34
  • Мнения: 25
Спиди, ползвам редовно услугата до офис. Ако изпращам за чужбина, пак ползвам тях, те предлагат такава услуга заедно с DPD. Еконт - ни смс, ни мейли, човек на боб ли трябва да гледа, че има нещо изпратено.

Много странно. Не че защитавам Еконт, но на мен ми идва мейл още при изпращането на пратката(пратка с номер е приета за вас от еди къде си). Даже още като имаше смс-и, имейлът идваше преди тях.

# 35
  • София
  • Мнения: 3 820
Понякога получавам такива мейли, но далеч не за всички пратки. Явно зависи и от офиса. Напоследък получавам мейл някъде на 2-3 ден от пристигането на пратката в офиса, и то само ако ползвам единият от двата офиса в района. Другият въобще нищо не ми праща.
Такива "пратка приета за вас" също отдавна не съм получавала.

# 36
  • Мнения: 25
Понякога получавам такива мейли, но далеч не за всички пратки. Явно зависи и от офиса. Напоследък получавам мейл някъде на 2-3 ден от пристигането на пратката в офиса, и то само ако ползвам единият от двата офиса в района. Другият въобще нищо не ми праща.
Такива "пратка приета за вас" също отдавна не съм получавала.

Другия път като отидеш да получаваш или пращай ги помоли да видят колко акаунта има на твоя телефон, ако е повече от един е възможно не на всички акаунти да е прикрепен мейла ти.
Когато някой изпраща пратка за теб, служител иска телефон на получател, ако имаш 2 или 3 акаунта, маркират някой без да гледат има ли мейл няма ли. Аз откакто имам само 1, винаги получавам мейли.

# 37
  • Мнения: 2
Еконт и Спиди, но НИКОГА Рапидо, тъй като са некоректни, невъзпитани, не си разбират от работата, а за да разбера дали ще ми дойде пратка от тях трябва да ходя на екстрасенс или да хвърлям боб!!!! Изключително съм недоволна от този куриер за пореден път, но доста онлайн магазини работят с тях, за съжаление!!!!

# 38
  • София
  • Мнения: 5 547
Те Рапидо от почти 2 години са собственост на Спиди.

# 39
  • София
  • Мнения: 3
Всички много завишиха цените си, но предпочитам Econt, имат офиси навсякъде и са удобни.

# 40
  • София
  • Мнения: 13 012
За пратки до офис ползвам Спиди, заради обслужването в конкретен офис. Доволна съм и ми е близо. Коректни са. С доставките им до адрес обаче съм имала проблеми. За доставки до адрес предпочитам Еконт, но пък напоследък са много натоварени и куриерът за нашия район често идва след работното си време и съм го чакала от 14 до 21 ч. (трябваше да дойде между 14 и 15).

# 41
  • София
  • Мнения: 9 910
Понеже Спиди се оказаха несериозни - да вземат един двигател от село на 15км от Сф - до другия край на БГ...  и цената си остава ~120лв за малко пале... Днес (втори ден) ми казаха че ние трябва да го натоварим... (нямали свободен камион с платформа, нито палетна количка...) - над 150кг двигател (Форд, 2.3L карбуратор)...
А, човек ни чака, платил си го е и вече 2ри ден се занимавам с тези несериозници. Някакви идеи?

ПП: Може ли да се подаде оплакване - май само фамилия имаме на оператора. Заявка не сме подавали.

ПП2" Еконт ми изчислява това -което е в пъти по-евтино...
Адрес на подател   Офис на Еконт   67.87 лв.

Скрит текст:

О, да, за обслужването на Спиди и аз да кажа. Преди месец се оплаках от арогантно държание на куриер, писмено. Много любезно ми поднесоха извиненията си по имейл и ми благодариха, за подадения фийдбек. Онзи ден зърнах въпросния куриер в кола на Европът. Явно са го уволнили.
Само това?!

Последна редакция: пт, 05 юни 2020, 10:43 от Starrydream

# 42
  • Мнения: 794
Здравейте, кой куриер използвате или как поръчвате от Русия?

Общи условия

Активация на акаунт