Какви са правата ми при рекламация?

  • 5 373
  • 35
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: X
Здравейте! Задължително ли е при предявяване на рекламация на телевизор да е с кутията си?
Зависи от изискванията на магазина. Преди години бяхме купили телевизор от Зора, който се оказа с дефект - две седмици след закупуването. Трябваше да се транспортира до сервиз в София и изрично искаха оригиналния кашон, но при закупуването ни бяха предупредили, че гаранцията важи само с оригиналната опаковка. В крайна сметка ни го замениха с нов, защото не подлежеше на ремонт.

# 31
  • Мнения: 9 466
Здравейте! Задължително ли е при предявяване на рекламация на телевизор да е с кутията си?

Да!

# 32
  • Мнения: 1 045
Здравейте! Задължително ли е при предявяване на рекламация на телевизор да е с кутията си?

Да!
От сервиза са казали, че е необходимо да е на крачетата си и може без кашона. Дано е така и не направят проблем! Иначе в гаранцията не срещнах да има такова изискване.

# 33
  • Мнения: 9 466
Здравейте! Задължително ли е при предявяване на рекламация на телевизор да е с кутията си?

Да!
От сервиза са казали, че е необходимо да е на крачетата си и може без кашона. Дано е така и не направят проблем! Иначе в гаранцията не срещнах да има такова изискване.

Винаги, когато сме купували електроуреди са ни казвали да пазим кашоните/кутиите, дори на обувките. Гаранцията не се покривала, ако липсва кашона.

# 34
  • Мнения: 1 045
Здравейте! Задължително ли е при предявяване на рекламация на телевизор да е с кутията си?

Да!
От сервиза са казали, че е необходимо да е на крачетата си и може без кашона. Дано е така и не направят проблем! Иначе в гаранцията не срещнах да има такова изискване.

Винаги, когато сме купували електроуреди са ни казвали да пазим кашоните/кутиите, дори на обувките. Гаранцията не се покривала, ако липсва кашона.
Писах на фирмата производител, отговориха ми че запазването на оригиналната кутия не е посочено като задължително условие и би било проблем единствено при транспортиране с куриер или от търговеца. Тогава е добре да се сложи в кутия, но не е задължително тя да е оригиналната.

# 35
  • Мнения: 10
"Писах на фирмата производител, отговориха ми че запазването на оригиналната кутия не е посочено като задължително условие и би било проблем единствено при транспортиране с куриер или от търговеца. Тогава е добре да се сложи в кутия, но не е задължително тя да е оригиналната."

Ами така е и правилно, гаранцията все пак не е за кашона или опаковката.

Общи условия

Активация на акаунт