Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако не получа имейл за отстъпка след въвеждане на кредитна карта в моя Booking профил?
Как мога да намеря контактна информация за Booking.com, ако имам нужда от помощ?
Как да кореспондирам с Booking.com - на английски или имат отдели за различни държави?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако не получа имейл за отстъпка след въвеждане на кредитна карта в моя Booking профил?
Ако не получите имейл за отстъпка след въвеждане на кредитна карта в профила си в Booking, може да се наложи да изчакате няколко седмици. Обикновено получаването на отстъпката отнема време, особено ако сте въвели картата след престоя си. В този случай няма нужда да се свързвате с тях, тъй като те автоматично ще видят добавената от вас кредитна карта.
-
Как мога да намеря контактна информация за Booking.com, ако имам нужда от помощ?
За да се свържете с Booking.com за помощ, можете да използвате мобилното им приложение или уебсайта им. В приложението докоснете „Още“ вдясно на лентата и след това изберете „Получете помощ от...“, за да пишете на техния екип за поддръжка. На уебсайта потърсете телефонния номер за контакт. И в двата случая можете да получите помощ чрез тези канали за поддръжка.
-
Как да кореспондирам с Booking.com - на английски или имат отдели за различни държави?
-
Как мога да получа отстъпка, ако не ми е изпратен кодът?
-
Какво да правя, ако хотелът не върне парите след отменена резервация?