Сдружение „Фридрих Шилер“ прием 2018/2019

  • 90 174
  • 767
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 423
Кои са тези частни училища, в които падат таксите? (напротив повишават се)
От Шилер пак си спестявате някои истини, нещата ви тръгнаха надолу от преди 3 години, не отсега.
Като мита, че може да избирате учители в общинско училище. Има и други, но времето само ви отхвърля, заради съпътстващте нередности...
И как решихте, че сте по-добри от школите, сега поне регламентирано се плаща наем, след като се ползва общинска база.

# 691
  • Мнения: 4 246
Според мен нещаат тръгнаха надолу още от районирането на г-н Стаматов ли беше (на 119-то директорът) ама той
си свърши работата, ние да се чудим как да се оправяме след него. Да не говорим, че всяка година променят критерии, наредби за детските градини и училищата.Такава нестабилност цари,че нямам думи.

# 692
  • Sofia
  • Мнения: 4 466
Кои са тези частни училища, в които падат таксите? (напротив повишават се)
От Шилер пак си спестявате някои истини, нещата ви тръгнаха надолу от преди 3 години, не отсега.
Като мита, че може да избирате учители в общинско училище. Има и други, но времето само ви отхвърля, заради съпътстващте нередности...
И как решихте, че сте по-добри от школите, сега поне регламентирано се плаща наем, след като се ползва общинска база.

Това не е мит, а е било факт, доколкото знам. Надолу ще вървят нещата още, то е ясно. Без подбор на деца, няма за какво качество да се говори. Ще си стане 145-то обикновено училище, каквото е било някога. Иначе хора, които не са в сдружението да говорят какво става с него, е много смешно. Все едно да тръгна да се изказвам накъде върви примерно НУКК... Чула, прочела и хоп, вече давам компетентно мнение.

# 693
  • Мнения: 1 821
Кои са тези частни училища, в които падат таксите? (напротив повишават се)
От Шилер пак си спестявате някои истини, нещата ви тръгнаха надолу от преди 3 години, не отсега.
Като мита, че може да избирате учители в общинско училище. Има и други, но времето само ви отхвърля, заради съпътстващте нередности...
И как решихте, че сте по-добри от школите, сега поне регламентирано се плаща наем, след като се ползва общинска база.
Точно така - откак започнаха напъните за "СИСТЕМА" за прием, чиято цел е да напълни нежеланите училища всичко тръгна надолу. И да преди това началните учителите и тези от ПГ, които ще работят с децата в Сдружението , са се наемали И от него и в този смисъл , като работодател , подбор и изисквания е имало ..тогава.
По отношение на това , че са по-добри от останалите школи : аз не съм го решила това, а наблюдавам резултатите на децата , които се обучават към Сдружението  ( може да видите резултатите от НВО на 4-ти клас на 145-то училище, както и тези на ЕК, олимпиади и състезания , сертификатите по немски и т.н. ). За наема на помещенията - само да уточня, че Сдружението е реално организация на родители с нестопанска цел и няма печалба - всички приходи от членски внос са за заплащане на заплати на учителите , разходи по осигуряване на учебния процес , РЕМОНТИ на стаите и т.н. и т.н. .... Не смятам че трябва да заплащат и наем, ако има свободни стаи. Всички останали школи - Луис Карол, Фарос, АвоБел, по Карате, Шах или каквото там се сетите, са ФИРМИ , които предоставят някакво обучение и генерират ПЕЧАЛБА.

# 694
  • София
  • Мнения: 1 569

И как решихте, че сте по-добри от школите, сега поне регламентирано се плаща наем, след като се ползва общинска база.

А вие проверихте ли за какво се използват от общината тези наеми, та така се радвате? В чии джобове потъват? Защото аз не виждам базата на 145то да се е подобрила, откакто се взимат наеми. Но подобреното, ремонтираното и купеното от Шилерските родители се вижда ясно.

# 695
  • Мнения: 350
Очевидно е, че сдружението, благодарение на неколцина ентусиасти, успя да се справи с пречките. 131-во се движи в много добра посока, пълни се и условията се подобряват. Отношенията с 55-то и 145-то са стабилни. Няколко години поред възпитаници именно на Шилер са на първо място в приема на СМГ, което е заслуга както на училищата, тъй и на сдружението, събрало талантливи деца и амбциозни, и загрижени родители. Чува се, че през последната година почнаха да прииждат деца от Веда, където таксите са станали непоносими. В същото време по частните школа таксите ще растат, защото няма как държавните да вдигат всяка година учителските заплати с по 15-20%, а частните да изостават. Въпросът за какво се харчат парите от наеми е съвсем резонен. Повечето училища получават значителни приходи в шестцифрени суми от наеми, без да са ясни посоките накъдето изтичат, в същото време материалната база е много лоша.

# 696
  • София
  • Мнения: 1 569
Да, хиляди левове вече са събрани за наеми вече втора година, и няма нищо, за което да е ясно, че е дадено за училищата от тези пари. Доста от извънкласните дейности се отказаха заради високите наеми, останаха само езиковите. Ама нали сме си овце...

# 697
  • Мнения: 2 298
... Няколко години поред възпитаници именно на Шилер са на първо място в приема на СМГ, което е заслуга както на училищата, тъй и на сдружението, събрало талантливи деца и амбциозни, и загрижени родители. ..
LaughingLaughingLaughing Хайде сега да не си преписвате чужди постижения и заслуги. Приема в СМГ на тези деца категорично не е заслуга нито на училището, нито на сдружението. LaughingLaughingLaughing
Това са няколко годишни сериозни усилия на родители и деца, много време, курсове и решени задачи, които в училище не се учат и решават. Гледайте си немския и се радвайте на успехите им.

# 698
  • Мнения: 350
... Няколко години поред възпитаници именно на Шилер са на първо място в приема на СМГ, което е заслуга както на училищата, тъй и на сдружението, събрало талантливи деца и амбциозни, и загрижени родители. ..
LaughingLaughingLaughing Хайде сега да не си преписвате чужди постижения и заслуги. Приема в СМГ на тези деца категорично не е заслуга нито на училището, нито на сдружението. LaughingLaughingLaughing
Това са няколко годишни сериозни усилия на родители и деца, много време, курсове и решени задачи, които в училище не се учат и решават. Гледайте си немския и се радвайте на успехите им.

Интересно обаче, че други училища, 119-то например, не могат да се похвалят с такива успехи. Някак твърде очеизбождащо е. Гледаме си успехите и по немски, и общо-образователните. Преди да се пускат злобни коментарчета, хубаво е да се чете написаното Simple Smile Казах, че сме събрали деца и родители, не че сме обучавали някого Simple Smile Но чукча не читатель, ние това си го знаем.

П.С. Не се прЕписват чужди постижения, а се прИписват Simple Smile Научете българския език Simple Smile Инак Ви разбирам, свикнали сте да преписвате Simple Smile

# 699
  • Мнения: 2 298
LaughingLaughingLaughing
Каква точно е заслугата на сдружението към приема на децата? Как точно факта, че сте ги сдружили, подпомага приема? Корелацията и статистиката не е като стъкмистиката.

# 700
  • Мнения: 59
LaughingLaughingLaughing
Каква точно е заслугата на сдружението към приема на децата? Как точно факта, че сте ги сдружили, подпомага приема? Корелацията и статистиката не е като стъкмистиката.

Извинявам се, че се включвам в спора ви, но средата е много важна за развитието на детето. В Шилер децата са подбрани - умни и будни деца с амбициозни родители. Самата среда дърпа децата напред. В обикновен клас, сформиран без изпит, попадат всякакви деца с всякакви родители, което на фона на простотията около нас е доста рисковано в каква среда попада детето ти. Не ми се спори, това е личното ми мнение. Simple Smile

# 701
  • Мнения: 2 298
Знаем, знаем за подбраната среда. Тази плоча от години свири. Уви и сред подбраните не всички са стока. Така или иначе, не става ясно как приема на тези деца в СМГ зависи от това, че родителите членуват в сдружението.

# 702
  • Мнения: 359
Знаем, знаем за подбраната среда. Тази плоча от години свири. Уви и сред подбраните не всички са стока. Така или иначе, не става ясно как приема на тези деца в СМГ зависи от това, че родителите членуват в сдружението.

Посочете ми една организация, в която всички "сред подбраните" са стока. Simple Smile Твърде генерално и общо заключение.
Приемът на децата в СМГ зависи от комбинираните усилия на деца, родители и учители. Приемът на децата в самото сдружение също зависи от усилията на родителите, като тези усилия не приключват с приема на детето. Така че никой не отрича ролята на родителите в цялостния успех на детето. Но...
Производителността на една система се измерва с призводителносттна на най-слабо производителния елемент. Скоростта на производство на единица продукт, се обуславя от горната производителност. Ако приложим тази формула в рамките на един клас, то скоростта на усвояване на знания, при равни други условия, е по-висока, сравнено с подбрана среда на случаен принцип. Или казано по  друг начин - ресурсът на учителя (независимо по немски език или математика) не е насочен към работа със силно изоставащи деца, докато децата с по-висок потенциал скучаят.
 

# 703
  • София
  • Мнения: 7 276
И според горното, какво ще стане с общественото образование, ако принципно разделим, цитирам: “децата с по-висок потенциал” от “изоставащите”. Гениално!  Как не са се сетили в цяла Европа, че и в целия свят направо да го приложат, като почерпят опит от България Joy.

# 704
  • Мнения: 4 246
Аш не знам в кой свят живеете ама се огледайте в развитите страни кои училища и университети са топ,защо и т.н
СМГ приемът зависи от усилията на децата, родителите и учителите от външни школи.

Общи условия

Активация на акаунт