WIZZ AIR - 30

  • 74 638
  • 747
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 1 536
Хм, за полет на 25.06, ми дава чекиране след 4 дни. Да не са променили нещо? Нямам купени места

# 601
  • Мнения: 5 592
Хм, за полет на 25.06, ми дава чекиране след 4 дни. Да не са променили нещо? Нямам купени места
Не,няма промяна   "Ако не сте закупили никакви места с резервацията си, направена след 15 август 2017 г., чекирането ще може да бъде извършено само 48 часа преди заминаването. За двупосочни полети, за които не са закупени места, чекирането за полета на връщане започва, след като започне чекирането за полета на отиване, до 15 дни преди излитането на полета". Моят си го дава ,според това,което са обявили.

# 602
  • Варна
  • Мнения: 7 079
Момичета, с какъв транспорт да стигна от летище Шарлероа до град/център на град Шарлероа? Някой има ли  информация?

# 603
  • Мнения: 76
Здравейте! В момента съм в Рим и имам следния проблем: полетът ми за връщане в София е утре (08.06), но тъй като има  стачка в Италия, получих смс, че ще има дълго закъснение и, че очаквано полетът ще бъде на 09.06, или иначе казано, че направо си е отменен за съответния ден. Въпросът ми е какво да правя в тази ситуация, как да се оправя с тях, те ли ще поемат разноските за изгубения полет и съответно нощувка в хотел за тази 1 вечер между 8 и 9? Също така необходимо ли е да правя лично аз нова резервация за следващия полет или те автоматично ще го направят? Трябва ли да събирам фактури за разходите свързани с престоя ми в този интервал от време, в който чакам следващия полет?

# 604
  • Мнения: 6 229
Закъснение, дори от десетина часа е едно, отмяна е друго. При първото си имате билет за полета и не трябва да ребуквате, при втория случай го няма съответния полет и трябва да си изберете друг. В случая изглежда като първото, но знам ли какво са ви казали.
Хотел и храна ви дължат, ако те не ви осигурят си пазете касовите бележки и си искайте да ви възстановят сумата.

# 605
  • Мнения: 76
Закъснение, дори от десетина часа е едно, отмяна е друго. При първото си имате билет за полета и не трябва да ребуквате, при втория случай го няма съответния полет и трябва да си изберете друг. В случая изглежда като първото, но знам ли какво са ви казали.
Хотел и храна ви дължат, ако те не ви осигурят си пазете касовите бележки и си искайте да ви възстановят сумата.
Благодаря, че се отзовахте!
При нас ситуацията е такава, че полетът ни трябваше да е утре от 14:35ч., а в СМС-а, който получих пише следното: “We are sorry to inform you flight 4356 is delayed. Estimated departure: 2:45, 6/9/2018. Check-in opens 2 hours before the new departure time.”, съответно закъснението е от порядъка на 24 часа.. това още ли се води закъснение или вече си е нов полет?
Попринцип на 9-ти юни Wizz air си имат редовен полет от 15:05ч. - каква е гаранцията, че ще има места, и че ще ни качат в този самолет? Благодаря!

# 606
  • Вестерос
  • Мнения: 39 255
Щом пише  delayed., значи е закъснение, иначе щеше да е canceled

2:45 или 12:45?

Ще имате право на обезщетение.

# 607
  • Мнения: 2 713
Ако е заради стачка, няма обезщетение.

# 608
  • Мнения: 76
Щом пише  delayed., значи е закъснение, иначе щеше да е canceled

2:45 или 12:45?

Ще имате право на обезщетение.
Полетът трябваше да бъде утре в 14:35ч., а в СМС-а от тях пише, че вероятно ще е на 9-ти от 14:45ч. А такъв полет по принцип няма като проверих в сайта, има си редовен от 15:05ч. Означава ли това, че ще има извънреден полет в 14:45ч.? И ако не, как да бъдем сигурни, че ще имаме осигурени места за този полет на 9-ти? Благодаря!

# 609
  • Мнения: 76
Ако е заради стачка, няма обезщетение.
А поне ще ни осигурят ли друг полет на следващия ден (9-ти)?

# 610
  • София
  • Мнения: 2 000
При нас ситуацията е такава, че полетът ни трябваше да е утре от 14:35ч., а в СМС-а, който получих пише следното: “We are sorry to inform you flight 4356 is delayed. Estimated departure: 2:45, 6/9/2018. Check-in opens 2 hours before the new departure time.”, съответно закъснението е от порядъка на 24 часа.. това още ли се води закъснение или вече си е нов полет?
Попринцип на 9-ти юни Wizz air си имат редовен полет от 15:05ч. - каква е гаранцията, че ще има места, и че ще ни качат в този самолет? Благодаря!
Estimated departure: 2:45, 6/9/2018. - 2:45 a.m. или 2:45 p.m.?

# 611
  • Мнения: 2 394
Според мен е копирано съобщението и е сутринта 2.45. Явно ще изчакат стачката и продължават с полетите при първа възможност.  Закъснени около 12 часа и според мен този полет няма да има нищо общо с този  в 15.05 на 09 юни.

Но не знам в този случай кога трябва да сте на летището. Може ли при възможност да излети по-рано или ще чакат 2.45 примерно?

# 612
  • Мнения: 76
При нас ситуацията е такава, че полетът ни трябваше да е утре от 14:35ч., а в СМС-а, който получих пише следното: “We are sorry to inform you flight 4356 is delayed. Estimated departure: 2:45, 6/9/2018. Check-in opens 2 hours before the new departure time.”, съответно закъснението е от порядъка на 24 часа.. това още ли се води закъснение или вече си е нов полет?
Попринцип на 9-ти юни Wizz air си имат редовен полет от 15:05ч. - каква е гаранцията, че ще има места, и че ще ни качат в този самолет? Благодаря!
Estimated departure: 2:45, 6/9/2018. - 2:45 a.m. или 2:45 p.m.?
Сега се усещам, че щом са писали 2:45 значи си е am най-вероятно, иначе щеше да е 14:45. Много благодаря! Значи наистина ще е закъснение от порядъка на 12 часа, което още си се води закъснение, така ли?

# 613
  • Мнения: 76
Според мен е копирано съобщението и е сутринта 2.45. Явно ще изчакат стачката и продължават с полетите при първа възможност.  Закъснени около 12 часа и според мен този полет няма да има нищо общо с този  в 15.05 на 09 юни.

Но не знам в този случай кога трябва да сте на летището. Може ли при възможност да излети по-рано или ще чакат 2.45 примерно?
Най-вероятно наистина става въпрос за 2:45 сутринта. В такъв случай не трябва да пипаме нищо по резервацията си, така ли? И съответно няма нужда от нови бордни карти и ново чекиране или? Озадачена съм, защото в съобщението от тях ми посочват, че 2 часа преди 2:45ч. вече можем да се чекираме?

# 614
  • София
  • Мнения: 2 359
Определено е 2:45 през нощта. Може да се види и на сайта на летището. В 0:45 трябва да сте там. Ако има други промени, пак ще получите смс. За сметка на вашия повечето други полети от Рим са отменени.

Общи условия

Активация на акаунт