СЕДМИ клас – 6 – Последни метри до…най-добрите резултати!(28.05.2018–03.06.2018)

  • 57 992
  • 642
  •   1
Отговори
# 300
  • София
  • Мнения: 1 084
Много добре изглежда и ми звучи "китайското" предложение .
Ако бяхме в София може  бих го избрала . А и китайците как настъпват в Източна Европа с бизнеса и са една от  най мощната еконимика в света -определено има хляб в тая работа ...
Много добро попадение, но до колкото знам е платено. Въпреки това, бих искал, да съм информиран за таксата.

Училището е общинско и нищо не се плаща Wink) Стремим се да работим по много проекти, за да получат децата добро образование, все пак - 20 часа седмично в осми клас много помагат за едни чудесни основи на езика!

# 301
  • Мнения: 13 646
В нашия клас момичетата не харесват пък момчетата, не съм чула за албуми, не е искала пари, събирахме по 5 лв.  за класната на една от родителската, но не знам какво ще вземат, не ме интересува. Даже и подарък не заслужава класната им, ако питат мен, едно цвете и довиждане.

Толкова неорганизиран клас/ училище ли, не знам, а уж елитно. Имало проблем преди години с някаква екскурзия и оттогава избягват.
Каквото такова, моята има 2-3 по-близки момичета, другите се залитнаха по чалгата и наргилетата и отпаднаха моменталически от приятелите.
   Мхм,дали не сме в един клас?!/шегувам се,но все едно за един и същ клас говорим/

# 302
  • София
  • Мнения: 3 028
Скрит текст:
Имам преки наблюдения над втория по големина град в същата провинция, за която говориш. Интересно  би ми било обяснението защо щом всички училища са еднакво добри, има порядъчен брой школи за помощ с уроците в училище. Кое е наложило появата им?  И защо част от завършилите в същия този град после са редовно сред първениците по справяне на зверски режещите им изпити в университета, на които често прагът за нашенска тройка  е над 60%, а други чувствително изостават, не издържат на темпото и отпадат. Ще да има нещо общо и с нивото на средношколската подготовка в училище  Х или У, не само с индивидуалните им възможности..
Голяма част от тези школи (ако говорим за едно и също) се посещават и от турци и др. емигранти, за които материалът в съчетание с език е труден. Школи има и към някои училища, но те са с цел да подпомагат деца, които поради някаква прична не се справят добре в часовете. Университетите в Германия не са за всеки. Много лесно е да бъдеш приет, но трудно се излиза с диплома. Много хора си подценяват възможностите. На изпадащите от университетите се дава възможността да се прехвърлят и завършат образованието си в  т.нар. Fachhochschule.( висш институт с по- нисък ранг от университета, повече практически ориентиран)
LMU е тежък университет, да, но с много “пот и кръв” се завършва. Поне никой от приятелите ми българи не изпадна. Интересно ми стана за тези школи и ще разпитам, за да не говоря наизуст. Но не съм чула нито едно от познатите ни българчета да посещава такива.
https://www.abacus-nbg.de/nachhilfeorte/nachhilfe-in-nuernberg/? … AYAiAAEgL1afD_BwE
Скрит текст:
Над 200 учители само в една школа , които дават уроци по всички изброени в представянето предмети във всякакви видове училища, на всички образователни етапи... Ако нямаше търсене, нямаше да го има и предлагането в толкова други население места, нали? Като цел в същото това представяне е  заложено мотивирането на учениците, възвръщането на радостта от ученето и съответно по-доброто справяне в училище.  Не са кръжок за напреднали, не са и концентрирани върху работа с мигранти. Защо ли ми прилича баш на нашите школи, запълващи разни дупкив подготовката... Най-малко имам за цел да отричам системата им, при положение, че детето ми учи там, само казвам, че и тя не е толкова добра, колкото някои я представят. И в това си заключение не се опирам даже на казаното от дъщеря ми, а на споделеното от  доста баварци около нея,  прекарали в същата атзи система 12 години ( при това не турци или други мигранти с немско гражданство), които обясняват къде са според тях  съществените недостатъци  на образователната им система. Но тази тема не е за тук...
Така е, темата е дълга и не за тук. Идеята ми беше, че там хората са по- спокойни по отношение на нивото в гимназията и изборът им се основава най- вече на териториален принцип. Сигурно има и много дупки за запълване, но никой не се е втурнал на всяка цена да вкара детето си в точно определена гимназия, защото тя ще му осигури “полет в космоса” един ден. Въпросната школа е нещо като сдружение на частни учители, които се занимават индивидуално с децата според потребностите им по домовете им. Запълват най - вече пропуски по определени предмети и помагат на децата да не изостават от съучениците си.
При нас идеята на школите е поне да удвои знанията на децата ( независимо дали са отличници или не), да им налее в главите неща, които са пропуск на учителите в училище и да ги подготви за определен изпитен формат, който както видяхме от някои въпроси по БЕЛ, наподобява на Държавната лотария. Laughing
И да допълня,  че “монетата си има две страни”, съгласна съм. И там не са безгрешни и перфектни. Мога да дам и други примери, които не са в тяхна подкрепа:)

Последна редакция: ср, 30 май 2018, 10:12 от Skiorche

# 303
  • София
  • Мнения: 7 681
https://www.dnes.bg/obrazovanie/2018/05/30/glavoblyskanica-za-12 … usporednik.377867
Joy Е, няма такъв майтап!
Някои наричат специалистите в МОН "говеда"! Дали е цитат или преносен смисъл, хм?

# 304
  • Мнения: 13 646
  Много интересно звучи това с китайския.Довечера ще го предложа на синът ми,сестра му живее,учи и работи в София,има опция.
   На времето,когато аз кандидатствах в езиковата,братовчедка на баща ми много ми говори да ис намеря начин да уча китайски.Азя гледах като "тресната"и се чудих има ли акъл тая жена.Акъл има,лекар,доста добър,но и много далновидна.Ама пуберският ми мозък тогава не допускаше някой нещо да ми казва.

# 305
  • Мнения: 101
Обсъдихме и ние снощи набързо китайския. Детето не подскочи от ентусиазъм, но си призна, че е, защото й е странно. Тя по принцип обича да се движи в позната територия. Вероятно ще отидат с баща й в някой от часовете, отворени за посещения. Поне да види.

# 306
  • София
  • Мнения: 3 244
Моята иска на първо място испанската, после френската, и там вече идва дилемата с 35 или 133.
Мисля назад да сложа и 31во и/или 12то с испански, тъй като са ни  близко, по мое време беше с добра слава Бастилията(31), а сега ..... то и за френската казват, че е наркоманско, ама ...ще видим
Само да напомня, че за алтернатива на испанската се спряга 22 СУ. Имаме познати, на които детето учи там и са много доволни, но и момичето е съвестно, кротко, ученолюбиво.

# 307
  • Мнения: X
Чувала съм, че китайците на който и континент да попаднат разчитат на собствената си нация. Hands V

# 308
  • София
  • Мнения: 282
И моята щерка иска да учи френски. Или немски. Та ако не стане френската, ще пишем 35-о, 12-о и мооооже би 133-о.

Моята иска на първо място испанската, после френската, и там вече идва дилемата с 35 или 133.
Мисля назад да сложа и 31во и/или 12то с испански, тъй като са ни  близко, по мое време беше с добра слава Бастилията(31), а сега ..... то и за френската казват, че е наркоманско, ама ...ще видим
Дъщеря ми в момента учи в 31-во.От  5-ти до 7-ми клас езиковите паралелки са зле.За по-нагоре не мога да кажа.

# 309
  • София
  • Мнения: 4 210
Мисля, че втора испанска гимназия е 157 ГИЧЕ.

# 310
  • столицата
  • Мнения: 4 516
Да, 157 е.
Вероятно, ако искате информация за конкретно училище, ще е по-добре да пишете в темата за съответното уч-ще в подсектора "Училища" . Дори и скоро да не е писано в темата, така ще я придвижите по-напред и ще увеличите вероятността да получите по-актуално инфо.
За 32-ро, мненията на мои познати с осмокласници там са доста разнопосочни. Много е важен класният по езика. Доколкото разбрах едната госпожа по АЕ не успява много да овладее дисциплината и по-буйните деца се проявяват. Чувам за наргилета и заведения, а който се цепи съответно е загубеняк.
От другите паралелки - пък са доволни. Явно е много относително.
Именно затова и когато моето дете кандидатства миналата година най-силно се молех да попадне в "нейното си училище" -като среда, в която да се чувства комфортно и да създаде нови приятелства. За щастие ,засега пу-пу, се получи. Езиковата година е трудна, особено ако започваш език от нулата и ученикът да ходи с удоволствие на училище, заради учителите и съучениците си, е много важно. Особено в пубертетския период Simple Smile
Затова ви пожелавам спокойствие и нека всяко дете попадне в "неговото си" училище!
Между впрочем кога се очаквам резултатите от НВо-тата?

# 311
  • Мнения: 4 949
Да, но 157-мо не е за препоръчване. В този смисъл 22 СУ е реално поемащото желанията за испански.

# 312
  • София
  • Мнения: 16 300
Между впрочем кога се очаквам резултатите от НВо-тата?


Официално на 6-ти, но ние ги очакваме на 4-ти. Wink

# 313
  • Sofia
  • Мнения: 4 888
Онзи ден случайно попаднах пред 32-ро по време на бала им и отпред думкаше цигански оркестър. С мъжа ми се смяхме: "Това училище излиза от списъка с желанията!"
Предполагам обаче, че масово е така. Пред НЕГ не чух чалгия, но и желание няма за там моето дете (най-вероятно и достатъчен бал няма).

# 314
  • Мнения: 101
Следя много внимателно отзивите за 32-ро и 22-ро. Второ и трето желание ще бъдат при нас (в този ред) - препоръката е от собственик на учебен център за подготовка за НВО и зрелостни изпити (т.е. мога да разчитам на компетентност, а в допълнение и на добронамереност/некомерсиалност). Циганският оркестър ме разби просто. Продължавам поради чисто практически съображения да предпочитам 22-ро (по-близо ни е), но се боря със себе си и си казвам, че средата и образованието трябва да са с приоритет. За английски става въпрос като първи език при нас.

Общи условия

Активация на акаунт