СЕДМИ клас – 7 – Резултати, статистики и желания редим (04.06.2018–10.06.2018)

  • 182 249
  • 2 022
  •   1
Отговори
# 1 905
  • Мнения: 1 297
В общи линии, допада ми нулева година в ЕГ, после НПМГ.
Какво разбираш под " нулева година"? Осми клас?
Въпросът е дали на детето ще му допаднат приравнителните изпити, които трябва да държи при преместване след осми клас от паралелка с ИИЧЕ в такава с РИЧЕ.
Ми ще държи, като иска НПМГ. Ще има и основа на език, който не е учен до 7-ми клас. Няма как, хем душата в рая, хем ... до края.

# 1 906
  • София
  • Мнения: 2 164
Здравейте, аз съм от шестокласната тема.
Интересно ми е децата, които са избрали НЕ, но не им достига балът за НЕГ или 73-то, как биха подредили следващите си желания? 35-то, НФСГ, в което също вече има опция да се явиш за DSD или биха сменили приоритетите?

# 1 907
  • София
  • Мнения: 18 685
Въобще не ща да знам как става преместването от една гимназия в друга! Цяла година ми намила за тая гимназия, толкова зор да влезе там, сега остава и след 1-2 години да му се прище да се мести Stuck Out Tongue Closed Eyes Шумръ!

# 1 908
  • Пловдив
  • Мнения: 10 438
То не е ли проблем по-скоро обратното?

Приравнителни по всички общообразователни никак не е шега работа.
8 клас с интензивно изучаване на чужд език цяла година не учат химия, биология, история, география, може и да пропускам нещо. В разширеното си ги учат.

# 1 909
  • Мнения: X
При прехвърляне от РИЧЕ към ИИЧЕ ще държи приравнителен изпит по език. При прехвърляне от ИИЧЕ към РИЧЕ - История и цивилизации, География и икономика, Биология и здравно образование, Физика и астрономия, Химия и опазване на околната среда. Коментирам конкретно прехвърлянето след осми клас от ЕГ в НПМГ.
Мента, при ИИЧЕ часовете са 18 седмично ЗП, а при РИЧЕ - 12, ако това има значение.
Макар че, като се замисля, ако не променят нещо в начина на формиране на дипломата за средно образование, величината на оценките от приравнителните няма да е от значение. Важното ще е да се вземат.

# 1 910
  • София
  • Мнения: 16 176
Много е гадно в испанската. Отвратително училище. Не си пращайте децата там.
Stuck Out Tongue Closed Eyes

Еее, Белинда, вложи малко повече усилие де! Я виж хората какви дълги постове пишат, а ти - един ред. Ако беше теза - повече от 2т. нямаше да ти пишат. Joy

# 1 911
  • София
  • Мнения: 7 669
Sanaka, никога не е късно да научиш нещо ново Grinning .
По темата за училищата и средата съм малко в страни от мнението, че зависи от училището. И от това зависи, но не само и главно!
Надявам се на късмет, само мога да стискам палци, детето да попадне в среда, каквато имаше до сега. Под среда визирам класа, най-близкото обкръжение. Бяха 4 паралелки, за 2 от които май не се чуваха много хубави неща, а учеха в едно училище, с едни и същи учители, по едни и същи правила...
ЕГ, като се започне с двете немски, английските две, испанската и френската си имат своите плюсове и минуси, в образователната част. Останалото, мисля че е въпрос на късмет, как ще ги разджурка системата и с какви приятелчета ще делят следващите 5 години.

# 1 912
  • Мнения: 1 297
При прехвърляне от РИЧЕ към ИИЧЕ ще държи приравнителен изпит по език. При прехвърляне от ИИЧЕ към РИЧЕ - История и цивилизации, География и икономика, Биология и здравно образование, Физика и астрономия, Химия и опазване на околната среда. Коментирам конкретно прехвърлянето след осми клас от ЕГ в НПМГ.
Мента, при ИИЧЕ часовете са 18 седмично ЗП, а при РИЧЕ - 12, ако това има значение.
Уважавам мнението ти министърке, но в нашата държава, нали знаеш, че всичко е проформа, грубо казано. Като искаш нещо, има начин да го направиш.

# 1 913
  • Пловдив
  • Мнения: 10 438
При прехвърляне от РИЧЕ към ИИЧЕ ще държи приравнителен изпит по език. При прехвърляне от ИИЧЕ към РИЧЕ - История и цивилизации, География и икономика, Биология и здравно образование, Физика и астрономия, Химия и опазване на околната среда. Коментирам конкретно прехвърлянето след осми клас от ЕГ в НПМГ.
Мента, при ИИЧЕ часовете са 18 седмично ЗП, а при РИЧЕ - 12, ако това има значение.

И математика, може би ще има разлика в хорариума между ЕГ и НПМГ.

menta007, колкото и да е проформа, пак трябва да се яви на изпитите.

# 1 914
  • Мнения: X
И математика, може би ще има разлика в хорариума между ЕГ и НПМГ.
Няма разлика. Ако има, тя ще е от ФУЧ, а там оценки няма.
Уважавам мнението ти министърке, но в нашата държава, нали знаеш, че всичко е проформа, грубо казано. Като искаш нещо, има начин да го направиш.
Аз коментирам как е по законния начин. Всеки може да постъпва, както намери за добре.

# 1 915
  • София
  • Мнения: 18 685
Аааа, сега разбрах. Аз за езика си мислех и не схванах логиката, а то просто защото била грешна Joy

Хот Ели, ние в тази хипотеза бяхме решили да сменяме езика с испански/френски/италиански. Даже италианският беше фаворит, но него го има само като втори в ЕГ, та щеше да е испанската с испански/италиански. Иска да ухажва девойките романтично явно, ама не му се получи Joy Сега като каже Их мьохте дих, и уйде коня у ряката...

# 1 916
  • София
  • Мнения: 44 338
На мен това РИЧЕ ми беше големия минус на Нпмг.

# 1 917
  • Мнения: X
На мен това РИЧЕ ми беше големия минус на Нпмг.
Разликата в общия брой часове ЗП за целия период на обучение между РИЧЕ в НПМГ и ИИЧЕ в езикова е точно 144. Големите разлики идват във втори гимназиален етап, когато се изучават основно профилиращи предмети, два от които са нормативно определени за всеки профил. Евентуално и от ФУЧ.

# 1 918
  • Пловдив
  • Мнения: 51
Ами зависи какъв втори език искат да учат.Ако е немски, пишете Английската(ЕГ. Пловдив). Ако искат да е руски, пишете руската (ЕГ. Иван Вазов). По принцип английската я имат за по-елитна от руската. А реално как е, не знам.
Кажете отзиви за системното програмиране, че на нас ни предстои редене на желания в МГ.
Ох, при нас не се получиха нещата, калпава учителка по английски първата година, постоянно отсъстваше, не караха повече от половината часове, следователно не научиха английски. Съответно пък, отвикнаха да учат. Като се съчетае това и със загубата  на интереса към програмирането, не разбрах защо така се получи, крайния резултат е...да кажем, че не ми харесва. Цялото учене в прехваленото ОМГ се оказа...липса на учене. Е, много зависи и от съответното дете, разбира се, има от класа и положителни примери, които ВЪПРЕКИ всичко учиха и научиха програмиране Wink

# 1 919
  • София
  • Мнения: 18 685
Ей, тая Санака много претенциозна значи!  Ти му подадеш пръст, то то изяде черешките 😈

Общи условия

Активация на акаунт