Намаления – лято 2018 г.

  • 139 655
  • 678
  •   1
Отговори
# 510
  • Somewhere in Spacetime
  • Мнения: 1 428
Да, в h&m до 30 дни от датата на покупката с касов бон може да се върне и замени продукт, но да не е носен, пран и с липсващи етикети. Бельо и бански не се заменя и връща.
И в Лидл имат подобна политика.
Това на мен ми харесва. Имат отношение към клиента.
Опитах се да върна в Джъмбо миналата година звезда за върха на коледната елха и не ми позволиха. Пазех касовия бон и беше с етикет. Просто беше много тежка и не стоеше права, поставяйки я на върха. Не пазарувам вече от там.

# 511
  • София
  • Мнения: 10 498
Момичета понеже заговорихте за обувки не знам дали е тук мястото но искам да попитам нещо
Скоро си взех маратонки на Puma от магазина CCC в мола и ги носих един път но са ми изключително неудобни
и ми направиха рани. Дали мога да ги върна след като съм ги носила един път, защото не знам как стоят нещата с връщането.
Точно така съм им връщала обувки и повече от тях не купувам. Naughty
Обух обувките -ей тоя модел
Скрит текст:
- на първото излизане в центъра ми направиха глезена в рани до кръв, та сили нямах да стигна до аптека за пластири, за да мога да се върна у дома. #2gunfire #Cussing out на следващият ден отидох и настоях да ми се върнат парите. Помолиха ме да си избера друг чифт обувки.
Та си взех други, по-малко неудобни балерини от естествена кожа.



За 2г. гаранция на Спорт Депо. Абсолютно вярно е и във всеки техен магазин виси огромна табела на самата каса, който изрично напомня за това.
Преди няколко месеца имах случка и затова знам това със абсолютна 100% сигурност.
Миналата година купихме на сина ми модел на Пума-БМВ спортни обувки, които да са носени 5х се обелиха като кожа на варен картоф отпред. Балони пълни с въздух, вероятно причинени от лоша аерация и задържане на топлина. Реално, сумарно са носени няма и месец, и синът ми отказва да ги носи поради тази причина ooooh!. Но бях изхвърлила касовата бележка, защото беше минал месец от покупката и разчиствах! ooooh!
Голяма грешка!
Реших, че все пак трябва да ги занеса на Спорт Депо и да им ги покажа. Хората проявиха разбиране, но казаха, че няма какво да направят, щом няма доказателство за покупка. Пазехме СМС от банковата транзакция тогава на телефона, показваща датата и сумата на покупката. Настояваха за касова бележка и ни обясниха политиката за връщане в рамките на 2 години-СРЕЩУ Запазена КАСОВА БЕЛЕЖКА, която нямахме. CryПосочиха ми и въпросната табела на касата, която изрично гарантира за тази политика.

Накратко-  реших да пиша ...директно на Пума. Писах мейл на немски директно и им пратих снимки на обувките с дефектите.
Последва любезен отговор от тяхна страна, придружен с извинения относно неудолетвореността ми, породена от този техен продукт. Поискаха ми отново доказателство за покупка. Отново им снимах и пратих банковата транзакция с дата и сумата на покупката от спорт Депо. Разказах им за отказа на търговеца и пр. Увериха ме, че наистина всеки техен продукт има 2 години гаранция и във всеки момент мога да отправя претенции към тях, стига да притежавам и покажа КАСОВА БЕЛЕЖКА.
Комуникацията приключи любезно, с комплимент от -20% ваучер от страна на Пума.


Спортвижън в същото време, които имат магазини в София - в дъ Мол например, аутлета до Бизнеспарка...и онлайн, дават за същите артикули 1 месец гаранция.
Преценете си сами.
Производителят дава 2 години, търговеца- само 1 месец. Wink

Та извода е: не изхвърляйте касови бележки. Търсете си правата!  bowuu

Последна редакция: пт, 28 сеп 2018, 12:44 от kopche

# 512
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
С две думи Производителя дава 2 години гаранция, а не търговеца.

Въпросът е , че някои търговци са прозряли в това възможност за предоставяне на по добра услуга и съответно да си подпомогнат продажбите.

# 513
  • 1st floor
  • Мнения: 9 828
Навремето преди сто години, когато още работех в търговията, ни бяха разпоредили да казваме, че стоките са с един месец гаранция, въпреки, че според българското законодателство е две години. И вече при много разлютени клиенти, да признаваме гаранцията и след първия месец. Скоро не съм се интересувала дали това е така, но тогава лично шефката на голяма верига ни го е казвала. Ако на някой му се рови, моля да сподели дали и в момента важи.
Според мен изискват касов бон не за да вгорчават живота на клиентите, а защото не могат по друг начин да изкарат пари от касата, за да ги върнат.

# 514
  • Somewhere in Spacetime
  • Мнения: 1 428
Навремето преди сто години, когато още работех в търговията, ни бяха разпоредили да казваме, че стоките са с един месец гаранция, въпреки, че според българското законодателство е две години. И вече при много разлютени клиенти, да признаваме гаранцията и след първия месец. Скоро не съм се интересувала дали това е така, но тогава лично шефката на голяма верига ни го е казвала. Ако на някой му се рови, моля да сподели дали и в момента важи.
Според мен изискват касов бон не за да вгорчават живота на клиентите, а защото не могат по друг начин да изкарат пари от касата, за да ги върнат.
Не знам дали се дължи на лесния достъп до информация, но в днешно време хората се жалват къде ли не за нарушени права. Понякога твърденията им не са основателни, а друг път - са.
За да си спестя време от писане, публикувам линк към една статия, в която много добре са обяснени … та на потребителя.
Сега, като се замислих, когато си купя обувки, ми дават гаранция 30 дни, а по ЗЗП има 2 - годишна гаранция. И да открия дефект на 18 - я месец, мога да предявя правата си.
И още един случай. Преди 5 години си купих ел. четка за зъби от DM. Питам продачката как да предява гаранцията, ако се повреди,  а тя с много груб тон ми каза, че няма гаранция. Аз казах, че това не е вярно и ще пиша на ръководството. Писах им. Отговориха ми след седмица, че четката има гаранция и рекламациите става с касов бон. След това съм си купувала още една, но вече продавачката ми каза за гаранцията, без да я питам.

Последна редакция: пт, 28 сеп 2018, 22:14 от ∞Black Hole∞

# 515
  • София
  • Мнения: 582
Аз в момента работя почасово в магазин, паралелно с университета и наистина няма как да осъществя замяна без касова бележка. Когато правя замяна ми е нужен код от бележката, за да може да върна въпросната сметка в системата, да извадя артикула, който ми се връща от нея и да го възстановя в стоковата наличност и след това да маркирам новия артикул. Също така трябва да опиша касовата бележка в 2 регистъра - сторно кочан и регистъра за рекламации, а също и клиента да се подпише в тях. Без касова бележка не мога да го направя. Също така без бележката няма как да знам в срок ли е тя и дали стоката е купена от този магазин, а не от друг такъв в друг мол.
Политиката за връщане на пари също е въпрос на добра практика, но не е задължителна.
Винаги се старая максимално да съдействам, но както има фирми, които злоупотребяват с клиентите си и ги губят, така има и клиенти, които злоупотребяват.

# 516
  • софия
  • Мнения: 1 707
Момичета как се купува от Зара ?Искам 2 клина и 2 блузи само че са в 4 магазина ,мога ли онлайн да ги поръчам няма как да обикалям 4 мола

# 517
  • Мнения: 10 352
Да, разбира се. Плаща се предварително и ти ги доставят вкъщи или в магазин на Зара по твой избор.

# 518
  • софия
  • Мнения: 1 707
Да, разбира се. Плаща се предварително и ти ги доставят вкъщи или в магазин на Зара по твой избор.

Ако нещо не е ок го оставям без да го плащам ако е в магазин или съм задължена всичко да купя.

# 519
# 520
  • Мнения: 10 352
В онлайн магазина на Зара винаги се плаща предварително с карта. Избираш доставка до адрес или магазин. До техен магазин винаги е безплатно, а до адрес поръчката трябва да е над 100лв, ако е под тази сума доставката е 10лв.  
Ако след това не ти харесват нещата или не ти стават, можеш да ги върнеш в техен магазин или те ще изпратят куриер да вземе нещата от вас.
Ако връщаш в магазин, парите ти се връщат по картата по-бързо, защото там на място трябва да приемат стоката от теб. А ако куриер вземе пратката от вас, става доста по-бавно, защото той само им предава кутията. А те кога ще я отворят.. не се знае. Това поне е моят опит.

# 521
  • софия
  • Мнения: 1 707
Благодаря Ви!

# 522
  • Мнения: 555
Изключително съм разочарована, мисля, че повече няма да си взема обувки от магазин CCC. Купих си кецове PUMA, носих ги един път за малко и толкова ме болеше крака от тях, че щях да се разплача от болка.
Вчера отивам на касата и питам дали мога да ги върна или заменя при което получавам директен отговор "НЕ", можете само ако не са носени навън и срока е 7 дни.
Казах и какво да ги правя тогава, да ми даде спрей за разширяване и след като дойде моя приятел започна "Пробвайте с спрея, ако не стане елате ще ви ги сменим".
И кое е истината накрая? Първо категорично не и след 5 мин смени политиката. И ако ги пръскам и нося и след това отида как ще ми ги сменят като вече ще имат следи от носене?

# 523
  • Мнения: 19 935
Искай отговор от управител, защото следващият път може друг служител да ти отговор, че няма да ги приемат защото са пръскани със спрей..
Иначе на мен редовно нови обувки ми правят проблем при първите няколко обувания, но после се отпускат..ти си преценяваш естествено.

# 524
  • Sofia
  • Мнения: 16 413
На мен почти всички нови обувки ми образуват ранички и пришки на стъпалата, но и през ум не ми е минавало, че мога да ги върна по тази причина, а и няма смисъл. Повечето нови обувки са си неудобни, така или иначе. Peace

Общи условия

Активация на акаунт