RYANAIR -12

  • 70 327
  • 777
  •   1
Отговори
# 60
  • Варна
  • Мнения: 40
Здравейте,
Предстои ми пътуване с детето (7г.) в началото на юли  от Бургас до Меминген. За първи път ще летя с тази компания и ще резервирам.
 Започвам резервация и първо ме задължават да си закупя място(за детето е безплатно), а накрая преди плащането ми излиза да въведа само моите данни за билет, не и на детето. В дясно на страницата ми излиза ,че плащам за възрастен с дете и запазено място, но не дава опция да пиша имената на детето.
 Нормално ли е?
При закупуване на билет от други компании(лоукост) ми дава възможност да въведа и името на детето-като тя си има място и собствен билет.
П.П. Никакъв шанс да се плати с MAESTRO карта.

# 61
  • Мнения: 1 568
Четох, четох, не открих отговор на въпроса ми. Извинявам се ако съм изтървала някаква дискусия по въпроса. Закупихме билети с Райън за есента, ще пътуваме с децата (тогава ще бъдат на 6). Ще пътуваме за прегледи, иначе не бих си причинила да летя с три малки деца, а да ги убием от път с колата си е самоубийство за всички ни. Та избрахме по-малкото зло.  Тъй като сме 5 човека, всеки от нас ли има право на 2 броя ръчен багаж? Децата пълноправни пасажери ли са, с всички 'права' на възрастен? Какъв багаж се полага на всяко едно дете?

# 62
  • Мнения: 6 270
децата над 2 г имат право на същия багаж като възрастен
все пак си предвидете в бройките, че възрастните ще го носят през повечето време

# 63
  • Варна
  • Мнения: 40
Пиша, че в случай някой се сблъска с моя проблем. Оказа се ,че от известно време имат софтуерен проблем със сайта, това са думи на служител в представителството в Бургас. Описания проблем  се оказва не единствен, а често се срещали и проблеми с багажа при регистрация.Нещата се оправиха след уеб чат. Когато се ползва такъв чат се изисква време и нерви, защото както четох в предишен пост... не става от първия чат и са необходими много снимки и обяснения на глупави въпроси.

# 64
  • Мнения: 2 681
това са думи на служител в представителството в Бургас.

От кога РЕ имат представителство в Бургас?
Не съм чувала за подобно в София.
Може ли координати на бургаското, благодаря.

# 65
  • Мнения: 4
Здравейте, за първи път ще пътувам с ryanair и имам въпрос. Simple Smile При резервацията на полета изписах имената си на латиница, тъй като не беше уточнено дали на български или на латиница трябва да се изпишат. Според мен това е по-правилния начин на изписване при международен полет. Мислите ли, че трябва да поправя името или да остане така?

# 66
  • Варна
  • Мнения: 40
Въпроса е зададен на летището в Бургас, където има представители на ryanair. Също и към техен представител на варненското летище, но там директно са казали, че след като аз не мога, те ще го направят срещу комисионна(която не се знае каква е).

# 67
  • Мнения: 1 122
Здравейте, за първи път ще пътувам с ryanair и имам въпрос. Simple Smile При резервацията на полета изписах имената си на латиница, тъй като не беше уточнено дали на български или на латиница трябва да се изпишат. Според мен това е по-правилния начин на изписване при международен полет. Мислите ли, че трябва да поправя името или да остане така?
Правилно. Ако ги изпишете на кирилица, ще ги транслитерира и кой знае как ще Ви излезе името. Simple Smile
Трябва да е на латиница, както е по паспорт/ЛК.

Въпроса е зададен на летището в Бургас, където има представители на ryanair. Също и към техен представител на варненското летище, но там директно са казали, че след като аз не мога, те ще го направят срещу комисионна(която не се знае каква е).
Служителите по летищата не са служители на авиокомпаниите. Те просто обработват полета на определена АК и са наясно дали им работи софтуера или не.

# 68
  • Мнения: 6 270
Пиша, че в случай някой се сблъска с моя проблем. Оказа се ,че от известно време имат софтуерен проблем със сайта, това са думи на служител в представителството в Бургас. Описания проблем  се оказва не единствен, а често се срещали и проблеми с багажа при регистрация.Нещата се оправиха след уеб чат. Когато се ползва такъв чат се изисква време и нерви, защото както четох в предишен пост... не става от първия чат и са необходими много снимки и обяснения на глупави въпроси.

Пак добре, че има чат, защото ако правиш същото на платен телефон е доста по-кофти

# 69
  • Мнения: 20 433
На мен бордната карта отново не ми излиза и при всеки опит да я отворя, ми дава грешка. Явно заради бебето, което се води към моя билет. Този път чаках "само" 55 минути да се свържа с чата, но за сметка на това служителят ме разбра бързо и ми даде безплатен чек-ин на летището и за мен. Надявам се утре да нямаме проблем, защото в София служителката беше доста изненадана, че Infant comfort seat ми е с безплатен чекин. Издаде ми бордната карта де, но внимателно провери дали не я лъжа.

# 70
  • Мнения: 44
Опасността от анулиране на полети за жалост в момента е съвсем реална. Анулират се полети почти по всички направления, например днес и снощи са анулирани полетите между Порто и Берлин - дестинации, които нито са засегнати от стачки в момента, нито от лошо време. Също така и до Швейцария има проблеми, виждам. А и отново до Милано, за съжаление. Не мога да си го обясня, честно казано.
Къде виждате какви анулирани полети има?  Ще пътувам до Валенсия през юли с дъщеря ми и честно казано, като отворих темата ... леко се напрегнах. Оставам с впечатление, че всеки ден се отменят полети без очевидни причини. Какъв въобще резервен вариант бих имала, ако ни зарежат посред нощ на полето в Кастельон..

# 71
  • Мнения: 943
Винаги може да се случи.Веднага си търсите правата и ви пренасочват към друг полет или към хотел

# 72
  • Мнения: 9 782
Този уикенд отново има отменени полети, поради стачка на френските авиодиспечери. На бързо четене не намирам конкретни дати за предстоящи стачки, но от това, което чета, рабирам, че стачките ще продължават.
Ние имаме полет през август.

# 73
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Здравейте, има нещо, което не разбирам: в цена Флекси плюс (най-скъпата от трите) не е вкл. 20кг. чекиран багаж. Правилно ли виждам или "недовиждам" Simple Smile И според вашия опит (тъй като мъжа ми е много висок и все му е тясно) най-предните места ли да купя (XL) или в средата, където пак има XL места?

# 74
  • Русе
  • Мнения: 7 144
Здравейте, има нещо, което не разбирам: в цена Флекси плюс (най-скъпата от трите) не е вкл. 20кг. чекиран багаж. Правилно ли виждам или "недовиждам" Simple Smile И според вашия опит (тъй като мъжа ми е много висок и все му е тясно) най-предните места ли да купя (XL) или в средата, където пак има XL места?
[/b]Съпругът на племеницата е висок 197 см. Предпочита първия ред.

Общи условия

Активация на акаунт