WIZZ AIR - 31

  • 67 941
  • 735
  •   1
Отговори
# 120
  • До морето
  • Мнения: 7 758
А този калъф как предпазва от отваряне на куфара???? Не могат ли просто да го свалят?

# 121
  • София
  • Мнения: 8 965
Друг вариант за багажа е, ако има два ципа, с халка от ключодържател да се "заключат" един за друг. Това ми го каза един служител на летището преди време и върши работа. А, че се рови в багажа си е истина, колкото и да изглежда тъпо.
Скрит текст:

# 122
  • Мнения: 5 590
не че няма "мърши във всяко стадо" и най-вероятно описаните случаи на пребъркване са точно от такива,ама на мен ми звучи това като някакви градски легенди.Кое летище ще се остави да има такава репутация и кога точно им остава време да събират,сортират,качват багажа,че и да го пребъркват.Аз съм от закъсняващите и винаги се случва да си оставям багажа едва ли не в последния момент.Незнам,може и за това да не съм имала късмета все още Simple Smile Искам да кажа,че смятам пребъркването и изчезването на неща по-скоро за единични случаи,а не за масова практика,налагаща такова церберско охраняване на някакъв багаж.Още повече,че ценните неща са си у хората в салона. Калъфите са за лесна разпознаваемост по лентата и пазят от изцапване на куфара-ако има някой желание може да го отвори,ако не му се занимава направо да го среже

# 123
  • Пловдив
  • Мнения: 2 280
А този калъф как предпазва от отваряне на куфара???? Не могат ли просто да го свалят?
Не мисля, че някой ще се занимава да съблича и облича куфара, отнема време все пак.  Най-сигурно е опаковането с фолио,  като ципа се оставя на широката част, минуса е, че ако ти потрябва нещо.
Ценни вещи не оставям в багажа, но е много неприятно да ти вземат купени за подарък неща, за това ползвам калъфи, а и ми пазят чисти куфарите.

# 124
  • Мнения: 6 218
Друг вариант за багажа е, ако има два ципа, с халка от ключодържател да се "заключат" един за друг. Това ми го каза един служител на летището преди време и върши работа. А, че се рови в багажа си е истина, колкото и да изглежда тъпо.
Скрит текст:

както казах по-горе, какъвто и да е цип се отваря с химикалка за 1 секунда, просто се мушка в ципа и готово
https://www.youtube.com/watch?v=wpIJVWXsBBI
абе най-добре не слагайте ценни неща вътре и толкова

# 125
  • In transit
  • Мнения: 14 175
Добре, те ще го отворят, а аз като видя, че е бил отворен не мога да се жалвам ли?

# 126
  • София
  • Мнения: 15 293
както казах по-горе, какъвто и да е цип се отваря с химикалка за 1 секунда, просто се мушка в ципа и готово
https://www.youtube.com/watch?v=wpIJVWXsBBI
абе най-добре не слагайте ценни неща вътре и толкова
Сега разбирам защо преди 3-4 години ми върнаха чекирания куфар от реномирана марка с разтворен цип. Така и повече не успях да го затворя както трябва. При всеки напън се отваряше сам и спрях да го ползвам.

# 127
  • Мнения: 243
Здравейте, тъй като пътувам в един ден  отиване и връщане: София-Лондон, Лондон-София, за обратният полет - от Лондон са ми необходими 3 билета, а брой пътници се подава само в началото, където резервацията е за един билет. При резервиране на еднопосочни, цената на билетите ми се качва, тъй като е в паунди. Имам ли някаква възможност да го избегна това оскъпяване?! Ако някой се е сблъсквал с този проблем, моля да сподели!

# 128
  • Мнения: 6 218
Взимаш еднопосочните във оригиналната валута, защото курса на Уиз е лош.

# 129
  • Мнения: 30
Здравейте.... Имах пътуване до Рим тези дни. Предварително през сайта на уиз резервирах шатъл от и до летището. Получих имейл, след като направих резервацията с подробностите , но беше написано ,че след няколко дни трябва да получа и ваучер. Понеже не бях получила , реших да пиша на съпорта им, за да разбера какво се е случило, защото влизам в системата с номер на резервация , дата и час на тръгване , но не и ваучер. След като им писах, че нямам ваучер - те ми отговориха, че ще е достатъчно да покажа имейл кореспонденцията и/или да онлайн резервацията ( която си се вижда ).Е, стигнахме на летището , предварително бях принтирала всичко и се оказва , че автобус, който да ме вземе - НЯМА.... разпитвах интересувах се, след като отворих сайта на п-айрбъс , се оказа че пак я няма тази резервация... Тук е момент да кажа, че когато им писах ,че нямам ваучер - ме информираха че е имало объркане и не са получили оите данни но веднага ще го поправят ( и в този момент изтеглиха парите за билетите от картата ). Е , въпросът ми е как да процедирам от тук насетне?

# 130
  • Вестерос
  • Мнения: 39 254
Може ли да помоля някой, който ще пътува в близките дни от София да каже дали продават българска ракия след секюритито? Никога не съм ходила на Т1 и нямам идея дали има магазини и дали ракия се продава.

# 131
  • София
  • Мнения: 12 345
Магазини има, но не съм гледала за ракия.

# 132
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Момичета, какво е положението с раниците към момента, прибират ли ги вече и тях на гейта?

# 133
  • Мнения: 23 097
И аз не съм обръщала внимание на алкохола. Плати си за багаж и си вземи оттук ракия. Simple Smile

# 134
  • Вестерос
  • Мнения: 39 254
Аз ще пътувам Варна -София и на другия ден София-Рим, за една ракия да плащам 2 пъти за багаж, по-евтино ще ми излезе, ако продават да купя от там. Ако няма- здраве да е.

Общи условия

Активация на акаунт