СЕДМИ клас–12–И Силата и Слънцето са с нас -Второ класиране!(09.07.18–15.07.18)

  • 86 835
  • 1 271
  •   1
Отговори
# 1 005
  • Мнения: 318
Здравейте,някое детенце в 157 ГИЧЕ? 🙄
Направо ме е срам да попитам....

# 1 006
  • Мнения: X
На теория е така.
Чл. 69. За свободни се смятат местата на:
1. които няма приети ученици;
2. приети, но незаписали се в срок ученици;
3. записали се и след това изтеглили документите си ученици.

 При липсата на информация за третото класиране, можем само да гадаем дали на практика при примерно три обявени свободни класират повече деца, ако някой се е отписал след обявяване на свободните места.

# 1 007
  • Мнения: 257
Нямало е кой да ме осветли за това, бях много доволна от себе си. И го приеха. Е, аз после го отписах, в 9-ти клас, та може би не трябва да си пресилваме късмета...

# 1 008
  • Мнения: 5 160
На теория е така.
Чл. 69. За свободни се смятат местата на:
1. които няма приети ученици;
2. приети, но незаписали се в срок ученици;
3. записали се и след това изтеглили документите си ученици.

 При липсата на информация за третото класиране, можем само да гадаем дали на практика при примерно три обявени свободни класират повече деца, ако някой се е отписал след обявяване на свободните места.

Дали онлайн ще позволява избор само на паралелки със свободни места?
Ако са пак всички, можеш да попълниш и твоята от второ класиране. И други, стига обаче да стане съвпадение с данните на РУО при джуркането.

# 1 009
  • Мнения: X
Миналата година за кратко имаше бъг, който позволяваше на всички да кандидатстват отново, независимо дали са приети. Но се разиграваха само свободните места.

# 1 010
  • София
  • Мнения: 396
Честито на класираните във 2-ро и успех на хазартното 3-то и следващите класирания, на тези, които ще рискуват 👍

Тази година очаквам , че няма да е изненадващо повече деца да се пробват на 3-то класиране, поради по-високите балове в средната част и респективно по-големите им очаквания за този бал. Отделно испанската гимназия изскочи много напред, за сметка на СМГ-то с английски, както и има доста други промени в нагласите и желанията на децата.

Ако някой смята да освободи място след 2-ро и да го посочи като един вид резервно желание, няма гаранция, че на освобождението място няма да се класира дете с по-висок бал, така че внимавайте. Реално 3-то и следващите класирания са си все едно всичко започва отново, но с много по-малко свободни места и неизвестен брой участници, които тази година може да са доста повече от предходната.

Относно изнесената статистика за 2-ро класиране за София, считам че е по-информативна от предходните години и най-малкото си отговаря на заглавието. Ако някой иска обобщена за 2-те класирания може лесно да си я сметне, докато обратното не става. Друг е въпроса за повишеният минимален бал на 2-ро класиране дали е поради деца, които за се опитали да минат напред на 2-ро класиране и не са успели или е страничен ефект от корекции.



Последна редакция: пт, 13 юли 2018, 00:35 от Uprising

# 1 011
  • Мнения: X
По-информативна за кого? Масово хората се интересуват от окончателния минимален бал за паралелката, за да видят колко не им е стигнало примерно. Не мисля, че на някого му пука особено за максималния бал на второ. Изчисленията не са трудни, но можеха да бъдат спестени. Ако щете, можеха да пуснат и двата варианта.
Испанската не е изненада. От 2014 постоянно се вдига в класациите. Но пък други училища значително надхвърлиха прогнозите. А някои, като 73, останаха значително под тях.
Трето класиране няма да е по-различно от предходните години. Някакви свободни места, риск, желание за участие... Понякога смелите печелят, друг път - не. Историята се повтаря от години.
И, моля те, не се редактирай постоянно, виждам, че вече започна. Не ми се иска утре мнението ми да звучи глупаво. Joy
Всъщност, я да те цитирам за по-сигурно.
Честито на класираните във 2-ро и успех на хазартното 3-то и следващите класирания, на тези, които ще рискуват 👍

Тази година очаквам , че няма да е изненадващо повече деца да се пробват на 3-то класиране, поради по-високите балове в средната част и респективно по-големите им очаквания за този бал. Отделно испанската гимназия изскочи много напред, за сметка на СМГ-то с английски, както и има доста други промени в нагласите и желанията на децата.

Ако някой смята да освободи място след 2-ро и да го посочи като един вид резервно желание, няма гаранция, че на освобождението място няма да се класира дете с по-висок бал, така че внимавайте. Реално 3-то и следващите класирания са си все едно всичко започва отново, но с много по-малко свободни места и неизвестен брой участници, които тази година може да са доста повече от предходната.

Относно изнесената статистика за 2-ро класиране за София, считам че е по-информативна от предходните години и най-малкото си отговаря на заглавието. Ако някой иска обобщена за 2-те класирания може лесно да си я сметне, докато обратното не става. Друг е въпроса за повишеният минимален бал на 2-ро класиране дали е поради деца, които за се опитали да минат напред на 2-ро класиране и не са успели или е страничен ефект от корекции.




# 1 012
  • София
  • Мнения: 19 912
...Друг е въпроса за повишеният минимален бал на 2-ро класиране дали е поради деца, които за се опитали да минат напред на 2-ро класиране и не са успели или е страничен ефект от корекции.


Би ли обяснил в реалност първия вариант...аз съм Х и с бал 100 съм приета в паралелката У на последно място, тоест това е минималният бал.Ти си Z и с бал някакъв си прит в друга паралелка.За да участваш на второ и да можеш да се класираш в моята, то тя е позиционирана в списъка ти преди тази, в която си се наместл на първо.Което пък предполага, че балът ти за моята е под 100 или е точно 100, ама те изпреварвам по коментирания назад параграф....Да но по твоята логика те приемат и Минималният Бал става примерно 120.Как с него не си успял още на първо или имаш предвид друго?

# 1 013
  • София
  • Мнения: 16 181

Най-важните неща си изпуснала в тази тема. Rolling Eyes Волдемор е новото име на Испанската. Бързо се връщай да четеш няколко теми назад! Joy

# 1 014
  • Мнения: 5 160
Русалке, ко рече? Joy

# 1 015
  • София
  • Мнения: 7 669
 Казвам ви аз, че не случайно е тая статистика. До няколко страници, очаквам Кастрева да се окаже права за схемата на класиране.

JoyJoyJoy

Санака, на финала на всичко това, Лоренца ще трябва да слага твоя списък в заглавния пост на темите. Joy

# 1 016
  • Мнения: 47 352
Uprising, важна е информацията за минималния и максималния бал на всички приети в дадена паралелка. А в този си вид какво точно ни информира? Че някой от средните балове в нея е еди колко си. Ами добре, но какво показва това? Нищо Simple Smile

Ние май ще се откажем от 3-то класиране, 2 точки не ни стигат за СГСАГ НИ, но споделеното от съфорумка, чието дете завършва ни разколеба, затова леко дадохме назад Laughing подготовката е добра, но много суха теория, счетоводство... определено не е каквото си представяше.
Записваме утре 2-рото желание в 30-то АЕ и ИЕ, петък 13-ти, дано ни е на късмет Simple Smile

# 1 017
  • Мнения: 5 160
Ой, недей, права, ще я сваляме Smiling Imp

# 1 018
  • София
  • Мнения: 1 184
Тук по-скоро става въпрос за следното, например дете от дадена паралелка, което е в средата по бал за паралелката, например 145. На първо класиране в същата паралелка е прието дете с мин бал 92. Детето с бал 145 обаче, подава заявление за второ класиране, на което не успява да се придвижи напред, затова остава в същата паралелка, но системата го отчита като класация на 2-ро. Ако децата, приети на първо с бал по-нисък от неговия са се записали и никой с по-нисък бал не е влязъл на 2-ро в тази паралелка, то статистиката на мон ще показва, че за второ класиране минималния й бал на паралелката е 145.
Това е само минималния за 2-ро класиране обаче.
Би следвало МОН да публикува обобщена статистика след 2ро класиране, общо за 1во и 2ро- мин. балове.

# 1 019
  • София
  • Мнения: 7 669
Ой, недей, права, ще я сваляме Smiling Imp

Ще я сваляме права, като паметник!

Общи условия

Активация на акаунт