Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 465
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 1 110
  • Мнения: 3 687
Те и техните тестове не ми се струват много реални,
 "Bentley Bentayga, задвижван от 6,0-литров W12 двигател с 608 к.с.  изразходва средно по 15,9 л/100 км."

Това "чудо"  със 608к.с ако наистина харчи толкова, да ми пратят две Joy
Сиг. го е тествала някоя бабетка с 30км/ч. на път за супермаркета, не вярвам аз, че ще го настъпиш тоз звяр и той ще ми изкара разход 15,9л/100км , пък било и то средно!
Тази кола ако я настъпиш, няма да й стигне резервоара от София до Варна, колкото и литра да е.

# 1 111
  • Мнения: 4 239
Божеее, като ви чета дилемите за конските сили, си спомних за детските ми години и пътуванията до морето, по чукари и планини с трабантчето. Натоварено с 2 възрастни, 2 деца, палатка /ама палатка!!!, със спалня, предверие, сгъваем гардероб:)/ и всички такъми като за 2 седмици сред природата, че и част от храната. Та трабантчето било с 26 конски сили, а вие се тюхкате как да стигнете по магистралата от София до Плевен и дали няма да са ви малко конските сили. За младоците - ето да видите що беше легендарния трабант - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%82

Ще си кажа какви са моите критерии за избор на кола, защото много обичам да шофирам, много шофирах, колата ми е ортак на джоба и ако се налага да харча повече за нея, отколкото за себе си не е добре Simple Smile
- да е икономична бензинова и с газова уредба, за да ми е още по-икономична;
- да не е много ниска и да е със здраво окачване - искам да мога смело да скачам в дупките по родните ни пътища, да преминавам без задиране над "едрички полегнали полицаи" и да мога да я качвам безпроблемно на бордюри; (препоръчвам за начинаещите)
- частите - да не са безумно скъпи, особено тези, които трябва регулярно да се подменят при сервизиране, а за другите - моделът да е достатъчно разпространен, за да мога да ги намирам лесно, вкл. втора употреба;
- нямам претенции и да е двувратка, защото си търся кола лично за себе си, но задължително при дръпната докрай назад шофьорска седалка на пътуващите отзад трябва да им е комфортно, достатъчно широко и коленете им да не бият в облегалката! Изобщо не разбирам защо произвеждат коли, които се водят 5 местни, но задната седалка е като за джуджета; Главата да не ми опира в тавана, особено ако седя отзад.
- ако в багажника /със задължителната резервна гума, крик и сандъче с инструменти/ нямам място за повече от две пълни торби на Фантастико - тази кола не е за мен. Не съм си навила на масрафа да имам една кола за градско и една за извънградско, пък и обичам да мога да си натоваря куфари, сакове и др. неща там, а не да ми се налага да ползвам задната седалка за това.
- задължително да е с хубаво парно. През лятото обичам вятъра да ми вее косите, пък съм и пушач, но между климатик и климатроник избирам второто, не че много ще го ползвам.
- нямам претенции за цвят Simple Smile))
- допълвам си поста - нямам претенции за много мощен двигател, отдавна не "джигитствам", важно ми е колата да "лепва" добре на пътя
- за сигурността - би било добре да има въздушни възглавници, както и изофикс за закрепване на детско столче

Последна редакция: вт, 16 апр 2019, 01:45 от tetka_the_best

# 1 112
  • Варна
  • Мнения: 36 604
Майтап няма, и ние в детството ми пътувахме по 300 км в едната посока на гости на едната ми баба. С москвич. И познайте какво, тогава го взимахме за около 5 часа. Сега, с джип тойота - пак за 5 часа. Така че за човек, който ще кара предимно градско, конете не са чак от такова голямо значение освен за гъзария.

# 1 113
  • Мнения: 3 044
tetka_the_best, еее..обхвана ме носталгия по трабанта на дядо ми Simple Smile Колко години и километри служи вярно, ех..

# 1 114
  • Мнения: 4 239
tetka_the_best, еее..обхвана ме носталгия по трабанта на дядо ми Simple Smile Колко години и километри служи вярно, ех..
   Носталгията не ме е пускала Simple Smile
                Като се чета за минималните ми изисквания в момента за кола, май не съм надградила много над трабанта Simple Smile))) - освен парното, че трабанта беше с въздушно охлаждане и не се ли движиш - няма топло, въздушните възглавници и изофикса, за столчето на внучето.
               

# 1 115
  • Мнения: 1 970
Tetka,  с тези изисквания всички градски въшки ги зачеркваш... Отиваш на среден клас кола , а ако изпълняваме и условията за дупките и легналите полицаи - клиренс поне 18-20, което доста ти стеснява избора - до среден клас и нагоре или СУВ. 

# 1 116
  • Мнения: 4 239
Лошото е, че и от средния клас коли има такива, които не отговарят на условията ми. СУВ не искам. Условията за дупките са ми задължителни - пред нас са три полегнали полицая и ако не им знаеш чалъма за преминаване по диагонал, аудита, голфове и др. все задират отдолу. Качването на бордюри по софийските тротоари честичко се налага... Можеш ли да дадеш някаква насока към марка, модел?

# 1 117
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Новият  градски кросоувър Дачия Дъстър 2018г. с предно предаване!

- градска кола само за асфалт - само че дооста повдигната -  170 см. височина!  
 С двигател на Рено-Нисан Груп и то новите в модела 2019г. - същият като Кашкай - Каджар с 30% по-ниска цена.

Сега гледам и при нас са го пуснали специалния Дъстър Ред Едишън модел 2019 г. с Нисановия мотор 1.3 турбо 150 коня с предно предаване.

Иначе за лек офроуд Дъстър Ред Едишън с 4х4 и новият 1.5 дци 115 коня и става яка машина за 36 900 лв.

Определено като цяло новият Дъстър и външно и интериорно е много красив и съвременен и няма нищо общо с дялания с теслата Дъстър 2010-2011 г.!


Последна редакция: вт, 16 апр 2019, 14:15 от Печикамъков

# 1 118
  • Мнения: 2 998
Ако е Дачия, бих предпочела Dacia Sandero Stepway. По-симпатична и по-градска ми е.

# 1 119
  • Мнения: 1 970
Kak e като изпълнение Дъстъра ( не съм го заглеждал). Щото приятел имаше Дачия комби, направо толкова "сделано", че направо трагедия, можеше да се порежеш на ламарината покрай задното стъкло, отърва се от нея на 3-тата година, за нищо не ставаше.
Явно франсетата са ги стегнали за качество....
Гледам че и по пресата западняците доста ги хвалят.
Но така беше нафремето и с Фабията - големи хвалби, а всъщност си бяха последната дупка на ВАГ, Сеатите повече ставаха....
Може пък Дъстера наистина да си струва.
Със сигурност, ако човек може да избира между нова кола с гаранция и мерцедес 3-та ръка (нищо че за мен има мерцедес и останалите) поне в БГ май е по-разумно да купиш новата...
С всичките уговорки за трошливостта на новите....
Иначе, ако избираш на пазара - с тези изисквания (здраво окачване, висока) бих гледал Субару бензиновия мотор, но да не е италианска, най-добре швейцарска и от човек, не от къща.

# 1 120
  • Мнения: 29 344
Возила съм се в Дачия Дъстър, много трака, тропа, вози страшно твърдо. Не знам дали важи за всички, може и тази да е била по-раздрънкана.

# 1 121
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Новият Дъстър 2019 г. е съвсем друго измерение и като двигатели и  като външност и като интериор.  
Всичко му е перфектно.

А Дачичия комби -  както я нарекоха по-горе е  Дачия МЦВ - тя няма нищо общо с новият Дъстър!  
МЦВ си е най-обикновен работен автомобил за фирми и такси - абсолютна дърващина е.

Като цяло не харесвам въобще Дачия...
- но новият Дъстър сякаш не е техен!...надминаха себе си!
  
Нещо  като на Нисан луксозното подразделение Инфинити.
Образно казано де!

# 1 122
  • Мнения: 2 998
Нещо  като на Нисан луксозното подразделение Инфинити.
Те за това спират да продават Инфинити от другата година в Европа. Laughing Peace

# 1 123
  • Мнения: 896
Лошото е, че и от средния клас коли има такива, които не отговарят на условията ми. СУВ не искам. Условията за дупките са ми задължителни - пред нас са три полегнали полицая и ако не им знаеш чалъма за преминаване по диагонал, аудита, голфове и др. все задират отдолу. Качването на бордюри по софийските тротоари честичко се налага... Можеш ли да дадеш някаква насока към марка, модел?
Имам голф 4, че е нисък нисък е, ама не е чак такава трагедия както го изкарваш. С легнали полицаи не съм имала никакви проблеми, с бордюрите вече зависи как ще ги качваш. Днес пред детската на детето ми се наложи да се кача на бордюр около 1 педя висок. А и зависи в какво състояние са автомобилите. Има голфове които са залепени за земята има и такива който са по-вдигнати от моя. Ама ако не знаеш как да качваш и слизаш бордюри и със SUV ще закачаш.

# 1 124
  • Мнения: X
Голф 4 е една от най-ниските коли стандартно. Просто така са я направили. Затова и редовно отдолу висят кори и се влачат.

Общи условия

Активация на акаунт