Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 45
  • Мнения: 886
Това са пълни глупости. Като онези с в проследяването за номера от турските пощи
АМ има право да задържи всяка стока до оформянето на декларацията по техните наредби. Ако имате претенции за неправилно начислени мита и данъци спорът се решава в съда след освобождаването.
Глопости приказвате Вие. Дайте писмено становище за отказа с подпис на началника им и  печат на митниците където цитирате разпоредбите според които не се признават доказателствата и се отказва освобождаването. Още веднъж отбележете, че към момента на отказа са предоставени всички необходими документи, но служителят е отказал да се съобрази с тях.
Явно тези са поредните (след онези с простамола от летище София) дето ще трябва да се разследват за превишаване на права. След летище София и други места ще влязат във фокуса на политическата мафия и вместо да се правят на велики ще очнат да гърмят като бушони. Явно това е целта, но ... всичко с времето си. Повече няма да коментираме. Power bank населението си доставя по сухопътните канали и то по-бързо от доставките с БГ пощи. Тук е мястото да си спомнят митничарите за приказката за двата гроба е закопахте и пощите, но пак не спряхте доставките.

# 46
  • Мнения: 629
Глупаво е да предлагате да подава жалба със документ за $9.94 при обявена стойност $71 с претенция за $0.71.
Не ми е приятно, но се чувствам задължен на ви отговоря на емоционалния чаршаф. Лично аз не ви дължа нищичко. Какво се признава и какво не се признава не е нито в моята нито във вашата компетентност. Съда е този който преценява правото. И какво точно лично вие очаквате като писмен отказ? Според мен и според документите или подозренията които имам вие ми дължите 20 лева. Вие ми показвате документ на който пише, че не ви дължа нищо. Очаквате аз да ви дам документ с който не приемам че ми дължите 20 лв. Самия факт че отказвам да се откажа от моите претенции е отказ. Може да ме обвините в превишаване на права, моите права. Успех!

Служителят се съобразява с предоставените документи но не го приема като достатъчно доказателство.

# 47
  • София
  • Мнения: 7 354
Глупаво е да предлагате да подава жалба със документ за $9.94 при обявена стойност $71 с претенция за $0.71.
Не ми е приятно, но се чувствам задължен на ви отговоря на емоционалния чаршаф. Лично аз не ви дължа нищичко. Какво се признава и какво не се признава не е нито в моята нито във вашата компетентност. Съда е този който преценява правото. И какво точно лично вие очаквате като писмен отказ? Според мен и според документите или подозренията които имам вие ми дължите 20 лева. Вие ми показвате документ на който пише, че не ви дължа нищо. Очаквате аз да ви дам документ с който не приемам че ми дължите 20 лв. Самия факт че отказвам да се откажа от моите претенции е отказ. Може да ме обвините в превишаване на права, моите права. Успех!

Служителят се съобразява с предоставените документи но не го приема като достатъчно доказателство.

Аз лично, не разбрах нищо  ooooh!

Факти:
1. За освобождаване на пратка се иска, извлечение от банковата сметка и направената поръчка, такива са предоставени, на какво основание ще ме карат да плащам ДДС на 71$?
2. Глупавите китайци, пишат върху пратките каквото им хрумне ,71 е върха на простотията, няма как да го променя!
3. Лесно е да се провери съдържанието, цената на една боичка е 0,80$, не виждам как ще струват 71  Mr. Green


Заключение, митническият служител си превишава правомощията, отказвайки да освободи пратката!

От години не ми беше случвало да ходя до митницата, дано да не ми се налага изобщо!

# 48
  • Мнения: 886
Я пак? Къде виждате претенция за 0.71? Ясно. Чаршафа е мой не на потърпевшата.
Това извратено мислене, че народа са овце и може да се отнасяте с тях безцеремоно
и ПР акциите за лъскане на имейджа след всяка изцепка ще доведат само до изпразване на
държавната хазна.
Нали видяхте как прословутите складове на али в Бургас и Пловдив се изпариха яко дим ...

# 49
  • Мнения: 629
Според възмутения вносител, на декларацията върху пратката пише .71. Справка последния му пост. Според служителят на ам това е занижена стойност и реалната е 71. За доказателство в своя полза, вносителят предоставя банково извлечение за 9.94. Така картинката по ясна ли е? Дори на мен ми изглежда като опит за митническа измама без дори да съм митничар.
Силно се надявам да не е приложил към жалбата точно тази картинка на поръчка която е пльоснал в поста. 34 парчета на цена 0.8 си попада в графата с търговска  цел и няма никакво основание да се претендира за незначителна стойност. Служителят си е в пълното право да изисква внасяне на ДДС и мито ако се дължи.
nad_tab за освобождаване се изисква попълване на декларация и внасяне на дължими митнически сборове. Ако ви разрешат вдигане без попълване на декларация това означава само, че митническия служител е признал незначителната стойност на стоката което удостоверява с един червен печат, номера и подписа си. Във вашият случай той не е склонен да ви разреши да получите стоката бе да се попълни декларация и има абсолютното право да го изиска.
Наистина ли се опитвате да внесете 34 парчета като "нетърговски цел"?

# 50
  • София
  • Мнения: 7 354

Наистина ли се опитвате да внесете 34 парчета като "нетърговски цел"?

Как точно решихте че са 34 парчета, вижда се номера на боичката, цена от 0,80$Х1  Shocked

Малка пратка с 8 боички(различен цвят) и 5 шаблона вътре! Снимката е илюстративна, проста  проверка, можеше да направи и мързеливия митничар при съмнение за митническа измама, други хора след мен нямаше, не виждам смисъл да ме претупа набързо....

На митница отидох с разпечатка на цялата поръчка и банково извлечение, той дори не благоволи да ги погледне! Цитирам "Търговеца да си оправи стойността", как точно да се разправям с китаеца, не ми обясни.

Последна редакция: чт, 11 окт 2018, 12:00 от nad_tab

# 51
  • Мнения: 629
Моя грешка. 15 и 19 го направих бройка.

# 52
  • София
  • Мнения: 7 354
Ето и официалният отговор... явно митничаря говори едно,  а шефовете му съвсем друго....

# 53
  • Мнения: 886
Ето и официалният отговор... явно митничаря говори едно,  а шефовете му съвсем друго....

Същото беше и с power bank и с проблемите на летище София и с цистерните в Бургас и със складовете на али. Нарича се мълчалив отказ, но габровското вице дето щеше да го бори този проблем се хвана да гони михаля за да го върне в училище. "Великата далавера" със складовете преди няколко дена тихомълком се разсъхна и али няма да "им кацат" на летище Пловдив.
Отговора е набързо скалъпен. Впрегнали са някой дето малко с малко разбира да ги отърве от батака.
Извод. Много съм си рахат години наред като пазарувам стоки през другите държави от ЕС и ги доставям с някой от куриерските фирми. Дори и да се наложи ДДС мога да го платя през интернет без допълнителни 15 лева за "митническо обслужване". За съжаление това я стане след 10 години в България я не като вица "В България света щял да свърши 10 години по-късно, защото всички неща ставали с 10 години закъснение".

# 54
  • Мнения: 473
nad_tab
Защо не направиш втори опит, едва ли е само един служител , а винаги може да искаш да говориш с отговорника на смяната. Изкарай си освен поръчка и самата стока на сайта, пише ли някъде в извлечението, че сумата е по еди коя си поръчка както paypal пишат тогава няма отказ. Може да настояваш да отворите кашона и сами да видят какво има вътре и дали съвпада със съдържанието на сайта и това което си отпечатала.
Не знам защо така кофти са се държали и аз съм брала ядове, но гледам да не им влизам в тона.

# 55
  • София
  • Мнения: 7 354
nad_tab
Защо не направиш втори опит, едва ли е само един служител , а винаги може да искаш да говориш с отговорника на смяната. Изкарай си освен поръчка и самата стока на сайта, пише ли някъде в извлечението, че сумата е по еди коя си поръчка както paypal пишат тогава няма отказ. Може да настояваш да отворите кашона и сами да видят какво има вътре и дали съвпада със съдържанието на сайта и това което си отпечатала.
Не знам защо така кофти са се държали и аз съм брала ядове, но гледам да не им влизам в тона.

Няма как да стане,  още когато митничаря отказа да ми освободи пратката, би трябвало да е върната към Китай, отворих и диспут, нямам време и нерви да се разправям за пратка на стойност 10$!

# 56
  • Мнения: 61
Един телефон замина на митница София. От кой трябва да получа известие - поща или митница?

# 57
  • Мнения: 1 721
Един телефон замина на митница София. От кой трябва да получа известие - поща или митница?
от пощата ще получиш митническо известие

# 58
  • Мнения: 1
Здравейте,

Изчетох доста от темите досега във връзка с нашата любима агенция "Митници".

Бих искала да ви попитам следното, тъй като съм малко объркана.

Възнамерявам да направя поръчка от GymShark, които иматонлай нмагазин за Европа. Пратките за страни от ЕС изпращат от Белгия с DHL.

Увериха ме от GymShark, че пратката до България ще бъде изпратена с DHL от Белгия и че всичко по товарителницата и адрес на изпращане ще сочи Белгия. (В случай на желание да върна пратката, съответно ще трябва да изпратя до адреса в Белгия)

Понеже стойността на пратката е 150 евро, възможно ли е да имам някакъв проблем с получаването, има ли причина да бъде задържана, да плащам допълнителни такси и т.н.?

Извинявам се, ако отговорът на въпроса ми е елементарен. Знам, че темата е за държави извън ЕС. Но тъй като фирмата е американска, мисля, че седалището за европа е в Англия, бих искала да се консултирам с някой, който се е сблъсквал с подобен казус.

Ще се радвам, ако някой сподели своето мнение по въпроса Simple Smile

Слънчев и спокоен ден!

# 59
  • Мнения: 473
lubov.s.i Ако адреса на изпращача е в ЕС то няма как да бъде задържано на митница тъй като те проверяват изпращача, а не реално фирмата къде е регистрирана. Но ако си с DHL и не е пощенска пратка, дори и да минава през митницата те ще се погрижат са освобождаването ти ще трябва само EORI номер да им дадеш и заверено пълномощно. Но мисля, че няма да се стигне до там щом са ти казали, че със сигурност от ЕС изпращат и имат склад.

Общи условия

Активация на акаунт