Китен 2018 - 2019 г.

  • 48 908
  • 609
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 518
Леле,хора, къде намирате място за паркиране в Китен? В хотел в центъра сме и няма къде..

# 436
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 210
в краен случай на платен паркинг. Laughing

# 437
  • Мнения: 518
в краен случай на платен паркинг. Laughing
Еми, да, така стана. По 5лв на ден.

# 438
  • Мнения: 69
Изискванията на мъжа ми бяха задължително хотела да има паркинг, климатик и да е без изхранване и аз за да изпълня тия условия май пренебрегнах моето изискване да сме близо до плажа. В понеделник ще разбера. Но за паркинг 1000000 пъти ми беше напомнено.

# 439
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
То в Китен май няма място на повече от 15 мин. пеша до някой от плажовете.

# 440
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 210
Изискванията на мъжа ми бяха задължително хотела да има паркинг, климатик и да е без изхранване и аз за да изпълня тия условия май пренебрегнах моето изискване да сме близо до плажа. В понеделник ще разбера. Но за паркинг 1000000 пъти ми беше напомнено.
кажи къде си отседнала де  Laughing

# 441
  • Мнения: 26
Здравейте, искам да изкажа пълното си разочарование от посещението си в ресторант Лазур. Както подозирахме, впечатляващата интериорна обстановка компенсираше качеството на обслужването и най-вече качеството на хигиената. Ако все пак предпочетете това място за хапване, ще трябва да бъдете подготвени за следните предизвикателства: да си почистите сами масата от седналите преди вас клиенти; да изберете от предоставеното ви посредствено меню храна с относително добро качество, която ще трябва да изконсумирате с изключително нечистоплътни прибори, взети буквално от платото на предходните клиенти с  налепи от храна по тях. Разбира се, може да поискате нов комплект прибори, които задължително ще бъдат бледо подобие на предходните, поднесени без нотка съпричастност от страна на персонала. Бон апети на всички куражлии и любители на екстремните преживявания! Stuck Out Tongue Winking Eye

# 442
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 374
Здравейте, искам да изкажа пълното си разочарование от посещението си в ресторант Лазур. Както подозирахме, впечатляващата интериорна обстановка компенсираше качеството на обслужването и най-вече качеството на хигиената. Ако все пак предпочетете това място за хапване, ще трябва да бъдете подготвени за следните предизвикателства: да си почистите сами масата от седналите преди вас клиенти; да изберете от предоставеното ви посредствено меню храна с относително добро качество, която ще трябва да изконсумирате с изключително нечистоплътни прибори, взети буквално от платото на предходните клиенти с  налепи от храна по тях. Разбира се, може да поискате нов комплект прибори, които задължително ще бъдат бледо подобие на предходните, поднесени без нотка съпричастност от страна на персонала. Бон апети на всички куражлии и любители на екстремните преживявания! Stuck Out Tongue Winking Eye
Странно, ние бяхме там преди около две седмици и преживяването ни няма нищо общо с описанието. И като чистота, и като отношение на персонала. Не знам какво имате предвид под посредствено меню, но имаше всичко - салати, предястия, скара с различни меса, риба ... Опитахме чернокоп на скара, шницел, пържени картофи и шопска салата. Чакахме около двайсетина минути за тях, доволни сме, цялото ми семейство.

# 443
  • Мнения: 69
Изискванията на мъжа ми бяха задължително хотела да има паркинг, климатик и да е без изхранване и аз за да изпълня тия условия май пренебрегнах моето изискване да сме близо до плажа. В понеделник ще разбера. Но за паркинг 1000000 пъти ми беше напомнено.
кажи къде си отседнала де  Laughing

Е аз бях питала в темата и дори ти ми даде доста изчерпателен отговор 😊. Къща Кери, ул. АТЛИМАН 28. Simple Smile .

# 444
  • Мнения: 68 654
24 часа: Откриха кости - най-вероятно човешки, на Северния плаж в Китен (Видео).
https://www.24chasa.bg/novini/article/7575714

# 445
  • Мнения: 754
Някакви отзиви за хотел Континентал?
Къде можем да хапнем хубава рибена чорба Blush

# 446
  • у дома...
  • Мнения: 3 080
При Веска на Атлиман вечерта до колко работи?

# 447
  • Мнения: 283
Някакви отзиви за хотел Континентал?
Къде можем да хапнем хубава рибена чорба Blush
Не е в Китен, но във вилно селище Бора рибената чорба е уникална!

# 448
  • Мнения: 754
Някакви отзиви за хотел Континентал?
Къде можем да хапнем хубава рибена чорба Blush
Не е в Китен, но във вилно селище Бора рибената чорба е уникална!

Ако не е много далече,сме там!

# 449
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 210
Скрит текст:
Здравейте, искам да изкажа пълното си разочарование от посещението си в ресторант Лазур. Както подозирахме, впечатляващата интериорна обстановка компенсираше качеството на обслужването и най-вече качеството на хигиената. Ако все пак предпочетете това място за хапване, ще трябва да бъдете подготвени за следните предизвикателства: да си почистите сами масата от седналите преди вас клиенти; да изберете от предоставеното ви посредствено меню храна с относително добро качество, която ще трябва да изконсумирате с изключително нечистоплътни прибори, взети буквално от платото на предходните клиенти с  налепи от храна по тях. Разбира се, може да поискате нов комплект прибори, които задължително ще бъдат бледо подобие на предходните, поднесени без нотка съпричастност от страна на персонала. Бон апети на всички куражлии и любители на екстремните преживявания! Stuck Out Tongue Winking Eye
а дадоха ли ви касова бележка ?  Laughing
аз си я поисках, донесоха ми я. когато дадох парите девойката ми взе и бележката. попитах я "защо?" - тя ми отговори, че ще ми я върне. рестото върна, но бележката - не. аз пак си я поисках и след 10-на мин. ми я донесе отново. за какво го направи ... само тя си знае.
менюто е по-бедно спрямо други години. предимно пици и риба.
малко по-надолу, в Beer House сервитьора Манчо  (или Маньо) не искаше да ми даде бележка. а само на 10 м от нас беше буса на НАП - явно проверяваше хотела Оазис или заведението към него. доста смела постъпка на сервитьора спрямо мен.  hahaha  е, получих бележката  иначе бързо биха се зарадвали на НАП.
заведението с/у тях, Козела, много сервитьори но е пълен хаос обслужването. съседната маса до мен се оплакваше от объркана поръчка. при нас храната пристигна почти със салатата за около 10-на мин. човек да каже, че бързо действат. моята вечеря пристигна почти след 40 мин. вече бях заспал на масата.  Laughing   вярно, голяма част от сервитьорките бяха рускоговорящи. от тях проблем нямаше. българските само взимаха поръчката и парите, но явно това им е проблемно.  
сравнително добра храна и тук, и в Beer House.
направи ми впечатление, че тази година сервитьорите рядко използваха смартфоните. може би са чели коментарите ми в последните 2-3 години.

Общи условия

Активация на акаунт