Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 септ. 2018, 20:03 ч.

Къща около София

  • 33 811
  • 686
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 4 227
Аш, съгласна съм, че приходящите за работа също трябва да се включат в сметките за транспорта.
Аз дойдох в София през 1989 г и първата ми квартира беше на Шипченски проход. Взимах 280 от Плиска за икономическия в Студ. град. Ами Цариградско шосе си беше такова каквото е сега, Г. М. Димитров, Евлоги Георгиев също. Симеоновско шосе и Студ. град малко са се променили като структура. Не виждам какво може да се направи кой знае колко за облекчаване на придвижването след като се допусна градът да се разраства вътре в себе си, а не навън.

Грешка - Г.М. Димитров май беше двулентова улица, а не булевард. Не помня точно.

# 676
  • София
  • Мнения: 12 857
Според последното преброяване от 2015 г, а и според ГРАО, към 21.12.2018 г. населението на София е ок 1,3 млн.

Извинявам се за коментара значи, не знам откъде ми е останало в главата това число.

# 677
  • София
  • Мнения: 4 111
Според последното преброяване от 2015 г, а и според ГРАО, към 21.12.2018 г. населението на София е ок 1,3 млн.

Извинявам се за коментара значи, не знам откъде ми е останало в главата това число.
Било е цитирано някъде заедно с комютерите вероятно. За мегаполисите по света така се прави - например 700,000 преспиват в града, но денем пребивават 5 млн. Има много такива статистики.

Жълто цвете, Hands Plus1

# 678
  • Мнения: 7 477
Първо, системата на метрото е в строеж, тоест, ползващите ще се увеличават с увеличение на покритието, второ, бюджетът на града не може да поеме такава инвестиция, каквито и приходи да има, и зависи от външно финансиране, от ЕС. И трето, никой не е дал досега точни данни за  приходящите, за да правим изводи на тази база. Затова пък спекулации, колкото щеш.
А най-важното, в София е евтино да имаш кола, след като има такива, които удобно могат да ползват метро, но не го ползват. Кой каквото ще да казва, тези стотици хиляди коли с пари  ги карат, не с въздух. И паркирането в центъра е достъпно за местните доходи, след като и в зоните в центъра  места няма. К

Последна редакция: пн, 02 дек 2019, 19:52 от Poppea

# 679
  • София
  • Мнения: 4 111
И трето, никой не е дал досега точни данни за  приходящите, за да правим изводи на тази база. З
Напротив, има преброявания, които сочат, че половината от автомобилния трафик в София е транзитен. Достатъчно е като информация.

# 680
  • София
  • Мнения: 323
Аш, съгласна съм, че приходящите за работа също трябва да се включат в сметките за транспорта.
Аз дойдох в София през 1989 г и първата ми квартира беше на Шипченски проход. Взимах 280 от Плиска за икономическия в Студ. град. Ами Цариградско шосе си беше такова каквото е сега, Г. М. Димитров, Евлоги Георгиев също. Симеоновско шосе и Студ. град малко са се променили като структура. Не виждам какво може да се направи кой знае колко за облекчаване на придвижването след като се допусна градът да се разраства вътре в себе си, а не навън.

Грешка - Г.М. Димитров май беше двулентова улица, а не булевард. Не помня точно.
Винаги е бил булевард.Но се казваше"Насър".Само уточтявам,не се засягайте!

# 681
  • Мнения: 4 227
Не, не се засягам. Бях забравила за името.

# 682
  • София
  • Мнения: 4 111
Мен специално по темата ме интересува защо изключително много от идващите от Перник, Радомир, Кюстендил, Благоевград и всички села в околността не ползват метрото. Не ползват и друг ГТ - например трамвая от Княжево. Явно тези два лъча, които ги има в момента, не им вършат работа, въпреки че единият е близо до Магистрала Струма в ж.к. Люлин. Може би последната спирка на метрото трябваше да е на самото околовръстно и там да има паркинг. Сега паркинг на спирка Люлин няма (има на Бели Дунав, Баучър и Метро).

Третият лъч засега ще е от бул. Патриарх Евтимий до Красно село. До Горна баня - догодина. Там щяло да има малка жп гара и връзка с влака от Перник. Притаявам дъх и си казвам "дано".

Ето една обнадеждаваща статия по въпроса, в която пише, че Люлинското метро ще стига до Околовръстното някой ден:  https://www.mediapool.bg/gotovi-sa-dve-novi-metro-stantsii-i-dep … e-news298334.html

# 683
  • София
  • Мнения: 1 979
Аш, кооперират се по колите.
Имам поглед над фирма, персоналът на която се състои от перничани. Хладилника, ранни смени или късни такива....

# 684
  • София
  • Мнения: 4 111
Аш, кооперират се по колите.
Имам поглед над фирма, персоналът на която се състои от перничани. Хладилника, ранни смени или късни такива....
На Хладилника метрото ли взимат? Това също повдига въпроса, че трябва да се донаправи и западната дъга на Околовръстното - че там каква драма е.... И примерно спирката на метрото да е на Околовръстното при Драгалевци - хем на перничани ще спести време, хем по Черни връх няма да има толкова много коли.

# 685
  • Мнения: 1 640
Аш, кооперират се по колите.
Имам поглед над фирма, персоналът на която се състои от перничани. Хладилника, ранни смени или късни такива....
И моите от Перник и Радомир пътуват по 4-5 души в кола. Явно е масова практика.

# 686
  • София
  • Мнения: 1 979
Да, практика е, делят разходи и придвижването вътре в града им е по-бързо.
Изводите - близките до София села са окей за живот. Селата в СО не съвсем, близките градове - животът трябва да се случва там, за маскимален комфорт на семейството.

Общи условия

Активация на акаунт