Карта на дестинациите от София
Wizz Air
Старата версия на сайта
Често задавани въпроси
Полетите са от Терминал 1, с изключение на полета за Варна, който е от Терминал 2.
ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като имайте предвид, че постоянно има промени - това е една най-обща представа за начина на резервиране. Няма вече сметка в ДСК. Ще направя някои допълнения за промени станали след оформянето на инструкциите.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club -
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 40лв.), като срока на членството им в Wizz Discount Club не се променя.
2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК
САЛОНЕН БАГАЖ
НОВО!!!
Само пътници с Wizz Priority ще могат да вземат ръчния си багаж на борда в зависимост от процедурите за качване на борда на всяко летище. Ръчният багаж на всички пътници, които не са закупили Wizz Priority, ще бъде поставен в багажното отделение на самолета и може да бъде взет от зоната за получаване на багаж на летището.
Старото положение:
Пътници без WIZZ Priority могат да носят само един ръчен багаж (55 x 40 x 23 см, макс. 10 кг).
Тъй като пространството на борда е ограничено, Уиз не могат да гарантират, че ръчният багаж ще бъде с вас в салона на самолета. Ако има твърде много багаж, може да се наложи да превозят вашия в багажното отделение. В такъв случай е препоръчително да извадите от него всички ценни предмети!
Ако закупите услугата WIZZ Priority (или имате право на WIZZ Priority като част от пакетите WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO или WIZZ Plus) ръчният ви багаж гарантирано ще бъде с вас в салона и ще можете да вземете още една (+1) малка чанта (ръчна чанта, чанта на лаптоп или фотоапарат), която не е по-голяма от 40 x 30 x 18 см и трябва да бъде поставена под седалката пред вас.
По правило:
На борда на самолета можете да се качите само с един брой ръчен багаж!!!
Кошарката за проверка на багажа е вертикална-снимка:
Нямам по-добра снимка в момента, но ще я подменя, когато имам такава.
Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд(водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката и има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.
Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.
Храна
В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.
След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.
3. Чекиран багаж - и при него вече има разделение - Чекиран багаж (макс. 20 кг. - преди беше 23кг.) и Чекиран багаж (макс. 32 кг)
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
- Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
- Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
- Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см
Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.
Калкулатор за такса багаж
Повече за багажа ТУК
Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС
Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 48 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата
Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:


Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.
Ето и с картинки.
Видео за онлайн чекиране
Чекиране
Ако не сте закупили никакви места с резервацията си, чекирането ще може да бъде извършено само 48 часа преди заминаването. За двупосочни полети, за които не са закупени места, чекирането за полета на връщане започва, след като започне чекирането за полета на отиване, до 15 дни преди излитането на полета.
- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.
Инструмент за планиране на пътувания!
Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони - 0900 630 22 - Разговорите се таксуват по BGN 0,96 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.
Не импулсен телефон: 024928367
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.
e-mail: callcentre.hu@wizzair.com
За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез формата за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).
- чрез имейл: callcentre.hu@wizzair.com
Customerrelations1@wizzair.com - за връщане на кешбек
Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims
Други:
Изисквания за сигурност по летищата - течности и др.
НОВО:
Кредитна карта DSK-Wizz Air
Старите теми: 31, 30, 29, 28, 27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1
Приятно пътуване!