Препоръчайте интериорни врати - тема 2

  • 111 680
  • 813
  •   1
Отговори
# 615
  • софия
  • Мнения: 25 436
Препоръчайте бюджетни врати, но все пак да имат някакъв приличен вид. Не държа на естесвен фурнир. Вратите са 4 + 1 за баня.
Преди години, когато бях на тази вълна не прочетох негативни отзиви за Славянка . Позната е с техни врати и не се е оплаквала.

# 616
  • Мнения: 1 476
Имаме да слагаме 7 интериорни врати и голямо мислене пада. Търсим оптимален вариант - качествено и на нормална цена. ММ се опитва да ме убеди, че алуминиевите врати са най-доброто в нашия случай и си има своите аргументи, които звучат много убедително. Аз давам контра на алуминия, но защо и аз не мога да кажа. Не съм виждала някой да си е направил, а и не ми се струва подходящо метални врати в интериора. Какво мислите вие?

# 617
  • софия
  • Мнения: 25 436
Смятам, че алуминиевите врати са отвратителни. Подходящи са единствено за производствени помещения.

# 618
  • Мнения: 1 476
Смятам, че алуминиевите врати са отвратителни. Подходящи са единствено за производствени помещения.
Ами така де - и аз това казвам Simple Smile Въпросът е как да обориш привърженик на алуминиеви врати с факти...

# 619
  • софия
  • Мнения: 25 436
Има вкус. Единственият факт е, че няма технически характеристики на алуминиевите врати, които са необходими в дома, вкл. вратите на банята (освен ако не е толкова малка, че да се мокри директно вратата).

# 620
  • София
  • Мнения: 5 935
Искам или не искам , на банята ще слагам алуминиева врата явно. Отваря се навън, има праг, леко се мокри, абе сложно е там Confused

# 621
  • Пловдив
  • Мнения: 732
Смятам, че алуминиевите врати са отвратителни. Подходящи са единствено за производствени помещения.
Ами така де - и аз това казвам Simple Smile Въпросът е как да обориш привърженик на алуминиеви врати с факти...
То естетическата страна на въпроса е ясна, винаги са ми създавали усещане за болница Simple Smile
Алуминиеви врати се слагаха масово в началото на демокрацията, когато това беше първият и почти единствен вариянт да си смениш старите масови врати от соца. Тогава ги гледах при мои познати и цъках с език, защото беше новост. Сега при този огромен избор, почти не останаха хора, които не ги подмениха.
Първо, алуминиевата врата няма каса. Единствено може да се сложи допълнителен профил, който може да легне върху едната страна на зида. Но другата страна трябва да се "обръща". Освен ако не е с плочки или някакъв камък или нещо, което може да се почиства, за няма и две години ще стане пълна мизерия на зида, а възможно и по-рано, ако има и малки деца.
Второ, някак си спарват помещението и няма въздух. Квартирата на сина ми е с алуминиеви врати и спи на открехната врата.
и ТРЕТО , ако разликата в температурите зимата в коридора и стаята е по-голяма се получава конденз по вратата, което хич не е приятно.
Така че алуминиевата врата е САМО за баня и то ако има голяма влажност в помещението или се мокри от душа.

# 622
  • Мнения: 44
Споделям мнение за Врати Златев, Пловдив.
Поръчахме интериорна врата средата на м. Април, като уговорката беше да задействат поръчката по- бързо, тъй като ни притискат срокове. Момичето в офиса беше доста учтива. И наистина гв рамките на уговорените срокове се обадиха за монтаж. Но за нещастие трябваше да отложа монтажа заради забава на други майстори, които работеха у нас.
При звъненето ми да уговорим 2ра дата ми беше казано, че "колегите ще се свържат с вас". И така минаха 10 дни без вест. Потърсихме ги. Казаха ни "да, записани  сте с приоритет даже. Колегите ще се свържат с вас". След няколко дни чакане пак звъним като ни обясниха,че имат повреда в системата от няколко дни и после ще се обадят. Още чакане...дори и без система могат да правят монтажи и после като оправят системата да си въвеждат нужното си мисля аз. Та още чакане и пак звънене. Ново обяснение- цялата монтажна бригада били под карантина заради контакт с човек с положит. резултат Ковид и как се опитват колеги от други градове да идват и правят монтажи, но ставало бавно...
Така в чакане минава цял месец от заявката ни за монтаж. И решаваме да отидем директно в офиса. Там момичето ни казва нова версия, че монтажи в последните 2 седмици всъщност не се извършвали...
Междувременно говоря с приятелка, която споделя,че и на нея миналата година са и бавили вратите 2 месеца....Чета тук отзиви и ми настръхна косата....Simple Smile
Слава Богу следобеда след посещението ни в офиса ми звъннаха и дойдоха за монтаж 2 дни по- късно Simple Smile
Монтираха вратата със забележката,че можеше една идея по- малко да отдежат отдолу и да не зее такава дупка. Но при свършен факт и със срок, който те притиска....Иначе двамата монтажисти бяха наистина внимателни, любезни и пазеха новонаправеното от ремонта, което рядко се среща за майстори.
Документите за гаранция, монтаж и т.н., които оставиха, успях да разгледам подробно в последсвие. Никъде не е упоменато име на търговеца и т.н. Така че при една евентуална рекламация ми се струва,че няма да имат тежест. Затова подадох сигнал към Комисията за защита на потребителя да проверят аз ли съм в грешка или наистина документите са леко закононеизправни...

Ами това е. Успех на всички! И дано има повече отзиви за коректни фирми Simple Smile

# 623
  • Пловдив
  • Мнения: 732
Скрит текст:
Споделям мнение за Врати Златев, Пловдив.
Поръчахме интериорна врата средата на м. Април, като уговорката беше да задействат поръчката по- бързо, тъй като ни притискат срокове. Момичето в офиса беше доста учтива. И наистина гв рамките на уговорените срокове се обадиха за монтаж. Но за нещастие трябваше да отложа монтажа заради забава на други майстори, които работеха у нас.
При звъненето ми да уговорим 2ра дата ми беше казано, че "колегите ще се свържат с вас". И така минаха 10 дни без вест. Потърсихме ги. Казаха ни "да, записани  сте с приоритет даже. Колегите ще се свържат с вас". След няколко дни чакане пак звъним като ни обясниха,че имат повреда в системата от няколко дни и после ще се обадят. Още чакане...дори и без система могат да правят монтажи и после като оправят системата да си въвеждат нужното си мисля аз. Та още чакане и пак звънене. Ново обяснение- цялата монтажна бригада били под карантина заради контакт с човек с положит. резултат Ковид и как се опитват колеги от други градове да идват и правят монтажи, но ставало бавно...
Така в чакане минава цял месец от заявката ни за монтаж. И решаваме да отидем директно в офиса. Там момичето ни казва нова версия, че монтажи в последните 2 седмици всъщност не се извършвали...
Междувременно говоря с приятелка, която споделя,че и на нея миналата година са и бавили вратите 2 месеца....Чета тук отзиви и ми настръхна косата....Simple Smile
Слава Богу следобеда след посещението ни в офиса ми звъннаха и дойдоха за монтаж 2 дни по- късно Simple Smile
Монтираха вратата със забележката,че можеше една идея по- малко да отдежат отдолу и да не зее такава дупка. Но при свършен факт и със срок, който те притиска....Иначе двамата монтажисти бяха наистина внимателни, любезни и пазеха новонаправеното от ремонта, което рядко се среща за майстори.
Документите за гаранция, монтаж и т.н., които оставиха, успях да разгледам подробно в последсвие. Никъде не е упоменато име на търговеца и т.н. Така че при една евентуална рекламация ми се струва,че няма да имат тежест. Затова подадох сигнал към Комисията за защита на потребителя да проверят аз ли съм в грешка или наистина документите са леко закононеизправни...

Ами това е. Успех на всички! И дано има повече отзиви за коректни фирми Simple Smile
На касовата бележка не пише ли име на търговеца?
ззп
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Последна редакция: пн, 21 юни 2021, 17:34 от droidd

# 624
  • Мнения: 44
Скрит текст:
Споделям мнение за Врати Златев, Пловдив.
Поръчахме интериорна врата средата на м. Април, като уговорката беше да задействат поръчката по- бързо, тъй като ни притискат срокове. Момичето в офиса беше доста учтива. И наистина гв рамките на уговорените срокове се обадиха за монтаж. Но за нещастие трябваше да отложа монтажа заради забава на други майстори, които работеха у нас.
При звъненето ми да уговорим 2ра дата ми беше казано, че "колегите ще се свържат с вас". И така минаха 10 дни без вест. Потърсихме ги. Казаха ни "да, записани  сте с приоритет даже. Колегите ще се свържат с вас". След няколко дни чакане пак звъним като ни обясниха,че имат повреда в системата от няколко дни и после ще се обадят. Още чакане...дори и без система могат да правят монтажи и после като оправят системата да си въвеждат нужното си мисля аз. Та още чакане и пак звънене. Ново обяснение- цялата монтажна бригада били под карантина заради контакт с човек с положит. резултат Ковид и как се опитват колеги от други градове да идват и правят монтажи, но ставало бавно...
Така в чакане минава цял месец от заявката ни за монтаж. И решаваме да отидем директно в офиса. Там момичето ни казва нова версия, че монтажи в последните 2 седмици всъщност не се извършвали...
Междувременно говоря с приятелка, която споделя,че и на нея миналата година са и бавили вратите 2 месеца....Чета тук отзиви и ми настръхна косата....Simple Smile
Слава Богу следобеда след посещението ни в офиса ми звъннаха и дойдоха за монтаж 2 дни по- късно Simple Smile
Монтираха вратата със забележката,че можеше една идея по- малко да отдежат отдолу и да не зее такава дупка. Но при свършен факт и със срок, който те притиска....Иначе двамата монтажисти бяха наистина внимателни, любезни и пазеха новонаправеното от ремонта, което рядко се среща за майстори.
Документите за гаранция, монтаж и т.н., които оставиха, успях да разгледам подробно в последсвие. Никъде не е упоменато име на търговеца и т.н. Така че при една евентуална рекламация ми се струва,че няма да имат тежест. Затова подадох сигнал към Комисията за защита на потребителя да проверят аз ли съм в грешка или наистина документите са леко закононеизправни...

Ами това е. Успех на всички! И дано има повече отзиви за коректни фирми Simple Smile
На касовата бележка не пише ли име на търговеца?
ззп
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Скрит текст:
Споделям мнение за Врати Златев, Пловдив.
Поръчахме интериорна врата средата на м. Април, като уговорката беше да задействат поръчката по- бързо, тъй като ни притискат срокове. Момичето в офиса беше доста учтива. И наистина гв рамките на уговорените срокове се обадиха за монтаж. Но за нещастие трябваше да отложа монтажа заради забава на други майстори, които работеха у нас.
При звъненето ми да уговорим 2ра дата ми беше казано, че "колегите ще се свържат с вас". И така минаха 10 дни без вест. Потърсихме ги. Казаха ни "да, записани  сте с приоритет даже. Колегите ще се свържат с вас". След няколко дни чакане пак звъним като ни обясниха,че имат повреда в системата от няколко дни и после ще се обадят. Още чакане...дори и без система могат да правят монтажи и после като оправят системата да си въвеждат нужното си мисля аз. Та още чакане и пак звънене. Ново обяснение- цялата монтажна бригада били под карантина заради контакт с човек с положит. резултат Ковид и как се опитват колеги от други градове да идват и правят монтажи, но ставало бавно...
Така в чакане минава цял месец от заявката ни за монтаж. И решаваме да отидем директно в офиса. Там момичето ни казва нова версия, че монтажи в последните 2 седмици всъщност не се извършвали...
Междувременно говоря с приятелка, която споделя,че и на нея миналата година са и бавили вратите 2 месеца....Чета тук отзиви и ми настръхна косата....Simple Smile
Слава Богу следобеда след посещението ни в офиса ми звъннаха и дойдоха за монтаж 2 дни по- късно Simple Smile
Монтираха вратата със забележката,че можеше една идея по- малко да отдежат отдолу и да не зее такава дупка. Но при свършен факт и със срок, който те притиска....Иначе двамата монтажисти бяха наистина внимателни, любезни и пазеха новонаправеното от ремонта, което рядко се среща за майстори.
Документите за гаранция, монтаж и т.н., които оставиха, успях да разгледам подробно в последсвие. Никъде не е упоменато име на търговеца и т.н. Така че при една евентуална рекламация ми се струва,че няма да имат тежест. Затова подадох сигнал към Комисията за защита на потребителя да проверят аз ли съм в грешка или наистина документите са леко закононеизправни...

Ами това е. Успех на всички! И дано има повече отзиви за коректни фирми Simple Smile
На касовата бележка не пише ли име на търговеца?
ззп
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Кас. бележка Ок, да има. Но после протокол за монтаж - кой предал-няма фирма, нищо,а само 2 имена (на монтажниците). Няма черно на бяло реално, че въпросната фирма  е монтирана вратата. Всеки може да си напише един такъв хвърчащ лист... После гаранция не важи, ако те не са я монтира ли.
И самата гаранция-пак нито фирма, нито нищо кой какво се задължава и т. н. Не съм юрист, не претендирам да съм навътре в материята, но спрямо какво получаваме като документи от др. фирми това са си доста "леки" талива. КЗП ще каже най - добре е ли не е ли Ок тяхната практика и защитени ли са така клиентите.

Не съм

# 625
  • Мнения: 77
Мнение за врати от Флор Декор?

# 626
  • Мнения: 1 028
И аз със същото питане. Изключително много ме интересуват тези врати, които се поставят без да се къртят старите врати, че при къртене се кърти и теракот и паркет.

Последна редакция: пн, 28 юни 2021, 14:41 от kriakla

# 627
  • София
  • Мнения: 1 209
Здравейте , мнение за вратите на МКМ БГ ГРУП ?

https://www.mkmgrup.eu/vrati/interiorni-vrati/interiorni-vrati-f … 0%ba%d0%bb%d0%be/

# 628
  • София
  • Мнения: 5 247
Здравейте, темата е интериорни врати. Дали се включват и входни врати на апартамент? Ако да, моля за съдействие. Живея в ново строителство вече няколко години. Входната ни врата е чудесна като шумо и топло- изолация. Доволна съм. Но искам да я обърна да се отваря навън.  Антрето ни е невероятно тясно и ни създава голямо неудобство. Вече с няколко фирми правихме оглед и варианти както за запазване на тази врата така и подменянето й с нова. Има начини. Да , обаче никоя фирма не се ангажира с комплексно обслужване. Моля, препоръчайте  фирма, която да осигурява и довършителните работи- нов праг, измазване на разбитите стени, каквото се налага.

# 629
  • Sofia
  • Мнения: 56
Здравейте,

Имате ли идея колко ще струва интериорна врата за баня на Porta Doors - Серия: Вектор Премиум. Модел “Т” – без фрезовка, гладка, бял гланц.   Дадоха ми цена 720лв. и се чудя дали това е коректна цена? Сроковете им за изпълнение в момента са почти 10 седмици! Ако имате препоръки за фирми, които могат да доставят по-бързо врати и да са надеждни, моля помогнете. Благодаря.

Общи условия

Активация на акаунт